Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

przyznam szczerze że nie chce mi się szukać spośród 110 strony tematu, więc zapytam w nadziei że ktoś odpowie...

 

mając teraz zegary bez fisu, mogę kupić licznik z fisem z angola i przełożyć do niego swoje tarcze(oczywiscie angielskie zegary też z diesla) i później wgrać odpowiedni wsad? pytam, bo koszt przy takim układzie byłby co najmniej o połowę albo i więcej mniejszy.

 

pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz tak zrobić, będzie śmigało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to teraz pytanie, czy jest ktoś na forum, kto byłby w stanie mi w tym pomóc? bo o ile przeciągnięcie pinów i adaptacja licznika vcds'em to drobnostka, to myślę że przerobić wsad z angola na europe bym nie potrafił ;)

 

i takie pytanie. czy jeśli nie zamierzam kupować ori navi ani wracać do radia gamma, to muszę kupować oba zestawy przewodów podane w pierwszym poście, tj:

-Zestaw przewodów 000 979 018 – sztuk 3 [fot.1]

-Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4 [fot.2]

 

czy tylko wystarczy mi ten pierwszy lub drugi zestaw?

Edytowane przez Mic15hal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałęm ten temat i o wymianie liczników 3b/ 3bg lecz nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.

 

Mam passata b5 1996r modelowo 97. przy skrzynce ECU mam 1 wielkie złącze a z tego co patrzałem w skrzynce 038 906 018 GA są 2 złącza. mam zielone podświetlenie czyli IMMO1 i tu pojawia się moje pytanie czy jest szansa żeby to ECU zagrało mi z FULL FISEM np 3B0 920 849 A oraz manetka wycieraczek do sterowania MFA z b5FL dedan'a po lifcie. jak wiadomo CAN'u BRAK w aucie. strzelam że będę musiał zmieniać wiązkę silnika razem z ECU ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i takie pytanie. czy jeśli nie zamierzam kupować ori navi ani wracać do radia gamma, to muszę kupować oba zestawy przewodów podane w pierwszym poście, tj:

-Zestaw przewodów 000 979 018 – sztuk 3 [fot.1]

-Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4 [fot.2]

Potrzebne są obydwa,ponieważ przewody są zakończone z obu stron takimi samymi pinami i należy je rozciąć i z połączyć między sobą.Jeśli sprzedają przewody na sztuki,to wystarczą ci po dwa z każdego.

 

---------- Dodano o 07:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:05 ----------

 

Mam passata b5 1996r modelowo 97. przy skrzynce ECU mam 1 wielkie złącze a z tego co patrzałem w skrzynce 038 906 018 GA są 2 złącza. mam zielone podświetlenie czyli IMMO1 i tu pojawia się moje pytanie czy jest szansa żeby to ECU zagrało mi z FULL FISEM np 3B0 920 849 A

Nie.

Tu masz cały temat o tym http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3B0 920 826 A - ten model licznika bedzie odpowiedni po zmianie tarczy predkosciomierza i wgraniu europejskiego wsadu? jesli tak, to jaki wsad mam do niego wgrac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3B0 920 826 A - ten model licznika bedzie odpowiedni po zmianie tarczy predkosciomierza i wgraniu europejskiego wsadu? jesli tak, to jaki wsad mam do niego wgrac?

Przecież to jest EU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież to jest EU.

 

fakt, pomyliłem się - chodzi mi oczywiście o 3B0 920 926 A ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie komorki przeniesc z licznika immo2 bez can do licznika immo2 z can (oba VDO), aby przekopiowac immobilizer (tak by nie trzeba bylo kodowac kluczykow) oraz w ktorych komorkach zawarty jest obrotomierz.

 

 

Wrzucam dwa wsady. Jakby byl ktos chetny to prosilbym o przeniesienie samego obrotomierza oraz immobilizera tak bym mogl odpalac auto na obu licznikach.

 

1J0 919 861 D - stary wsad

1J0 920 821 A - nowy wsad

 

 

eepromy.rar

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Z racji braku możliwości napisania nowego wątku spytam tutaj. Kupiłem nie dawno Passata B5 1.9 TDI AHU. Mój problem polega na tym, że wyświetlacz ciekłokrystaliczny (ten od przebiegu) jest pęknięty i wylany, połowa diod nie oświetla zegarów,a wskazówka prędkościomierza "skacze" zamiast płynie wskazywać prędkość. Ponadto mam tylko jeden kluczyk który nawet do bagażnika nie pasuje. Jednak mam możliwość kupna stacyjki, trzech kluczyków (w tym plastikowa matka z dołączonym jakimś numerkiem) oraz dwoma zamkami po okazyjnej cenie, do tego kupiłbym nowe zegary tego samego typu. Pytanie tylko czy to wszystko razem da się zgrać (mam świadomość blokady immobilizera) w kupe za pomocą interface? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin, widzę niedawno się zarejestrować, wszystko o co pytasz jest w tym wątku opisane czasem kilka razy.

Bież stacyjkę a jak jest jeszcze licznik od tego auta to także, uprości Ci to zabieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Z racji braku możliwości napisania nowego wątku spytam tutaj. Kupiłem nie dawno Passata B5 1.9 TDI AHU. Mój problem polega na tym, że wyświetlacz ciekłokrystaliczny (ten od przebiegu) jest pęknięty i wylany, połowa diod nie oświetla zegarów,a wskazówka prędkościomierza "skacze" zamiast płynie wskazywać prędkość. Ponadto mam tylko jeden kluczyk który nawet do bagażnika nie pasuje. Jednak mam możliwość kupna stacyjki, trzech kluczyków (w tym plastikowa matka z dołączonym jakimś numerkiem) oraz dwoma zamkami po okazyjnej cenie, do tego kupiłbym nowe zegary tego samego typu. Pytanie tylko czy to wszystko razem da się zgrać (mam świadomość blokady immobilizera) w kupe za pomocą interface? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam wszystkich.

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź :jasne

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, robiac po kolei ten poradnik natknalem sie na problem, przy dopasowaniu licznika, w polu 50 gdzie trzeba przypisac stary pin do nowego licznika w gornych tabelach mam napisane error. i niestety nie moge ukonczyc przypisywania pinu do nowego licznika czy ktos spotkal sie z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po przełożeniu licznika zostały mi dwa pytania:

1.

jak sprawdzić ile kluczyków jest przypisane do licznika (kupiłem auto z jednym ale nie wiem czy był jedyny - ja dopisałem jeszcze jeden żeby mieć dwa.)

W czasie kodowania (próbowałem ze stara pastylką z klucza który dokupiłem bo nie wiedziałem ze trzeba czystą) próbując doszedłem do takiego etapu że nawet ori kluczyk wyrzuciłem i musiałem go przypisać na nowo - nie wiem czy wtedy nie usunęło by się cokolwiek by było zakodowane wcześniej.

do komfortu dopisałem kluczyk przez poprawioną instrukcję vcds - dopisał się ale dalej tam widać 1 klucz choć chodzą dwa - też nie wiem czy coś starego tam nie siedzi..

2.

Jak sprawdzić czy mam dobrze zakodowaną inspekcję olejową - interesuje mnie czy się zaświeci kontrolka jak spadnie poziom oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Up@

Kodowałem wiele kluczyków i pilotów w różnych autach i bardzo często pisze 1 a działają np. trzy. Ja jak koduje immo zawsze kasuje do zera. Pestka raz wkodowana do danego immo nawet po usunięciu koduje się ponownie gdzie była wcześniej.

Z pilotami jak pamiętam dobrze jest tak, że jak robisz to przez vag-a czy tam vcds-a on usuwa wszystkie potem na każdym musisz wcisnąć otwórz czy tam zamknij, nie pamiętam. Jak tego na którymś nie zrobisz nie zadziała.

Jak się mylę to niech ktoś mnie naprostuje :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest ktoś w stanie mi pomóc? jest dla mnie to dość ważne , bo narazie jeżdżę na zegarach ze złym pinem i widać że zegary żle sie komunikuja z sterownikiem silnika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co wy robicie jakieś przepisywania? Odczytaj pin nowych zegarów, wklep w kanale 21 w liczniku nową wartość kluczy i jazda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój licznik jest już na wykończeniu. Pada w nim podświetlenie. Numer licznika to 3B0 919 881 N. Czy mam szukać tylko takiego czy podejdzie inny np: http://allegro.pl/vw-passat-b5-licznik-zegar-1-9-tdi-europa-i3685250273.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności