Mic15hal Zgłoś #2181 Napisano 18 Listopada 2013 przyznam szczerze że nie chce mi się szukać spośród 110 strony tematu, więc zapytam w nadziei że ktoś odpowie... mając teraz zegary bez fisu, mogę kupić licznik z fisem z angola i przełożyć do niego swoje tarcze(oczywiscie angielskie zegary też z diesla) i później wgrać odpowiedni wsad? pytam, bo koszt przy takim układzie byłby co najmniej o połowę albo i więcej mniejszy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2182 Napisano 18 Listopada 2013 Możesz tak zrobić, będzie śmigało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2183 Napisano 18 Listopada 2013 (edytowane) to teraz pytanie, czy jest ktoś na forum, kto byłby w stanie mi w tym pomóc? bo o ile przeciągnięcie pinów i adaptacja licznika vcds'em to drobnostka, to myślę że przerobić wsad z angola na europe bym nie potrafił i takie pytanie. czy jeśli nie zamierzam kupować ori navi ani wracać do radia gamma, to muszę kupować oba zestawy przewodów podane w pierwszym poście, tj: -Zestaw przewodów 000 979 018 – sztuk 3 [fot.1] -Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4 [fot.2] czy tylko wystarczy mi ten pierwszy lub drugi zestaw? Edytowane 18 Listopada 2013 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #2184 Napisano 18 Listopada 2013 Witam, przeczytałęm ten temat i o wymianie liczników 3b/ 3bg lecz nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Mam passata b5 1996r modelowo 97. przy skrzynce ECU mam 1 wielkie złącze a z tego co patrzałem w skrzynce 038 906 018 GA są 2 złącza. mam zielone podświetlenie czyli IMMO1 i tu pojawia się moje pytanie czy jest szansa żeby to ECU zagrało mi z FULL FISEM np 3B0 920 849 A oraz manetka wycieraczek do sterowania MFA z b5FL dedan'a po lifcie. jak wiadomo CAN'u BRAK w aucie. strzelam że będę musiał zmieniać wiązkę silnika razem z ECU ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2185 Napisano 19 Listopada 2013 i takie pytanie. czy jeśli nie zamierzam kupować ori navi ani wracać do radia gamma, to muszę kupować oba zestawy przewodów podane w pierwszym poście, tj:-Zestaw przewodów 000 979 018 – sztuk 3 [fot.1] -Zestaw przewodów 0000 979 133 – sztuk 4 [fot.2] Potrzebne są obydwa,ponieważ przewody są zakończone z obu stron takimi samymi pinami i należy je rozciąć i z połączyć między sobą.Jeśli sprzedają przewody na sztuki,to wystarczą ci po dwa z każdego. ---------- Dodano o 07:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:05 ---------- Mam passata b5 1996r modelowo 97. przy skrzynce ECU mam 1 wielkie złącze a z tego co patrzałem w skrzynce 038 906 018 GA są 2 złącza. mam zielone podświetlenie czyli IMMO1 i tu pojawia się moje pytanie czy jest szansa żeby to ECU zagrało mi z FULL FISEM np 3B0 920 849 A Nie. Tu masz cały temat o tym http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2186 Napisano 19 Listopada 2013 3B0 920 826 A - ten model licznika bedzie odpowiedni po zmianie tarczy predkosciomierza i wgraniu europejskiego wsadu? jesli tak, to jaki wsad mam do niego wgrac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2187 Napisano 19 Listopada 2013 3B0 920 826 A - ten model licznika bedzie odpowiedni po zmianie tarczy predkosciomierza i wgraniu europejskiego wsadu? jesli tak, to jaki wsad mam do niego wgrac? Przecież to jest EU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2188 Napisano 19 Listopada 2013 Przecież to jest EU. fakt, pomyliłem się - chodzi mi oczywiście o 3B0 920 926 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2189 Napisano 19 Listopada 2013 fakt, pomyliłem się - chodzi mi oczywiście o 3B0 920 926 A To właśnie od tamtego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #2190 Napisano 22 Listopada 2013 (edytowane) Jakie komorki przeniesc z licznika immo2 bez can do licznika immo2 z can (oba VDO), aby przekopiowac immobilizer (tak by nie trzeba bylo kodowac kluczykow) oraz w ktorych komorkach zawarty jest obrotomierz. Wrzucam dwa wsady. Jakby byl ktos chetny to prosilbym o przeniesienie samego obrotomierza oraz immobilizera tak bym mogl odpalac auto na obu licznikach. 1J0 919 861 D - stary wsad 1J0 920 821 A - nowy wsad eepromy.rar Edytowane 22 Listopada 2013 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karkol Zgłoś #2191 Napisano 23 Listopada 2013 Witam wszystkich. Z racji braku możliwości napisania nowego wątku spytam tutaj. Kupiłem nie dawno Passata B5 1.9 TDI AHU. Mój problem polega na tym, że wyświetlacz ciekłokrystaliczny (ten od przebiegu) jest pęknięty i wylany, połowa diod nie oświetla zegarów,a wskazówka prędkościomierza "skacze" zamiast płynie wskazywać prędkość. Ponadto mam tylko jeden kluczyk który nawet do bagażnika nie pasuje. Jednak mam możliwość kupna stacyjki, trzech kluczyków (w tym plastikowa matka z dołączonym jakimś numerkiem) oraz dwoma zamkami po okazyjnej cenie, do tego kupiłbym nowe zegary tego samego typu. Pytanie tylko czy to wszystko razem da się zgrać (mam świadomość blokady immobilizera) w kupe za pomocą interface? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2192 Napisano 23 Listopada 2013 Marcin, widzę niedawno się zarejestrować, wszystko o co pytasz jest w tym wątku opisane czasem kilka razy. Bież stacyjkę a jak jest jeszcze licznik od tego auta to także, uprości Ci to zabieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2193 Napisano 23 Listopada 2013 Witam wszystkich. Z racji braku możliwości napisania nowego wątku spytam tutaj. Kupiłem nie dawno Passata B5 1.9 TDI AHU. Mój problem polega na tym, że wyświetlacz ciekłokrystaliczny (ten od przebiegu) jest pęknięty i wylany, połowa diod nie oświetla zegarów,a wskazówka prędkościomierza "skacze" zamiast płynie wskazywać prędkość. Ponadto mam tylko jeden kluczyk który nawet do bagażnika nie pasuje. Jednak mam możliwość kupna stacyjki, trzech kluczyków (w tym plastikowa matka z dołączonym jakimś numerkiem) oraz dwoma zamkami po okazyjnej cenie, do tego kupiłbym nowe zegary tego samego typu. Pytanie tylko czy to wszystko razem da się zgrać (mam świadomość blokady immobilizera) w kupe za pomocą interface? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam wszystkich. Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karkol Zgłoś #2194 Napisano 23 Listopada 2013 Dziękuję za szybką odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoody Zgłoś #2195 Napisano 30 Listopada 2013 Witam, robiac po kolei ten poradnik natknalem sie na problem, przy dopasowaniu licznika, w polu 50 gdzie trzeba przypisac stary pin do nowego licznika w gornych tabelach mam napisane error. i niestety nie moge ukonczyc przypisywania pinu do nowego licznika czy ktos spotkal sie z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #2196 Napisano 30 Listopada 2013 po przełożeniu licznika zostały mi dwa pytania: 1. jak sprawdzić ile kluczyków jest przypisane do licznika (kupiłem auto z jednym ale nie wiem czy był jedyny - ja dopisałem jeszcze jeden żeby mieć dwa.) W czasie kodowania (próbowałem ze stara pastylką z klucza który dokupiłem bo nie wiedziałem ze trzeba czystą) próbując doszedłem do takiego etapu że nawet ori kluczyk wyrzuciłem i musiałem go przypisać na nowo - nie wiem czy wtedy nie usunęło by się cokolwiek by było zakodowane wcześniej. do komfortu dopisałem kluczyk przez poprawioną instrukcję vcds - dopisał się ale dalej tam widać 1 klucz choć chodzą dwa - też nie wiem czy coś starego tam nie siedzi.. 2. Jak sprawdzić czy mam dobrze zakodowaną inspekcję olejową - interesuje mnie czy się zaświeci kontrolka jak spadnie poziom oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #2197 Napisano 30 Listopada 2013 Up@ Kodowałem wiele kluczyków i pilotów w różnych autach i bardzo często pisze 1 a działają np. trzy. Ja jak koduje immo zawsze kasuje do zera. Pestka raz wkodowana do danego immo nawet po usunięciu koduje się ponownie gdzie była wcześniej. Z pilotami jak pamiętam dobrze jest tak, że jak robisz to przez vag-a czy tam vcds-a on usuwa wszystkie potem na każdym musisz wcisnąć otwórz czy tam zamknij, nie pamiętam. Jak tego na którymś nie zrobisz nie zadziała. Jak się mylę to niech ktoś mnie naprostuje :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoody Zgłoś #2198 Napisano 1 Grudnia 2013 czy jest ktoś w stanie mi pomóc? jest dla mnie to dość ważne , bo narazie jeżdżę na zegarach ze złym pinem i widać że zegary żle sie komunikuja z sterownikiem silnika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2199 Napisano 1 Grudnia 2013 Po co wy robicie jakieś przepisywania? Odczytaj pin nowych zegarów, wklep w kanale 21 w liczniku nową wartość kluczy i jazda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #2200 Napisano 1 Grudnia 2013 Witam. Mój licznik jest już na wykończeniu. Pada w nim podświetlenie. Numer licznika to 3B0 919 881 N. Czy mam szukać tylko takiego czy podejdzie inny np: http://allegro.pl/vw-passat-b5-licznik-zegar-1-9-tdi-europa-i3685250273.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach