jihad Zgłoś #3721 Napisano 15 Sierpnia 2017 To o co chodzi z tym 919, 920? Chciałem zmodyfikować pamięć w tym swoim, żeby uzyskać podświetlanie wskazówek po zapłonie, ale skoro licznik należy do grupy problematycznych, a dodatkowo mój ma problemy z podświetlaniem zegarka i licznika km, to skłaniam się bardziej ku wymianie na VDO 1/2 albo full FIS. Nie wiem jednak czy koniecznie musi być 920 czy nie i co z dalszymi oznaczeniami i literką na końcu numeru. Raczej bezproblemowy byłby 3B0920842A, ale wolałbym większy wybór. Jest gdzieś na forum spis numerów liczników? Nie mogę znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3722 Napisano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) 920 znaczy że komunikacja jest po can. I takiego musisz szukać. Niestety w licznikach z przed fl nie zrobisz podswietlania po zaplonie. Dopiero w liczniku z immo3 czyli fl. Oczywiscie najlepiej VDO. Jeżeli wstawisz licznik z FL to nie obejdzie się bez paru problemow. Musisz sie przygotowac na to że nie będzie działało powiadomienie o zapalonych światłach i trzebaby zmienić klimatronik na taki z fl i troszke w kablach zamieszac. Oznaczenia licznikow proste. 3b0-passat 920-can 8-europa (9anglia) 4-fullfis (2-1/2fis 0-bez fis) 2 - ostatnia cyfra to kolejna wersja. Im wyzej tym nowszy. Najnowszy jest z 9. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3723 Napisano 15 Sierpnia 2017 Na FL na pewno nie będę wymieniał. Jeśli już to musi wejść P&P. Wskazówki to w sumie bajer, bardziej zależy mi na wyświetlaniu zasięgu na pozostałym w zbiorniku paliwie. To można uzyskać? W liczniku full FIS np. 3B0 920 842A też nie ma tej opcji włączonej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3724 Napisano 15 Sierpnia 2017 To wszystko możesz zrobić dopiero w liczniku immo3, czyli w fl. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #3725 Napisano 15 Sierpnia 2017 Czyli najlepiej naprawić podświetlanie w swoim liczniku, a o reszcie zapomnieć i po temacie. :umm Dzięki za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #3726 Napisano 3 Września 2017 (edytowane) witam. mam 1/2 fis przed liftowy ,więc w tym przypadku tylko wymiana licznika i kodowania. Instalacja już jest- taką informacje dostałem https://forum.vw-passat.pl/threads/8844-Pe%C5%82ny-opis-kontrolek-wy%C5%9Bwietlaj%C4%85cych-si%C4%99-na-liczniku-w-3B!!?p=2468133&viewfull=1#post2468133 znalazłem licznik: http://allegro.pl/licznik-eu-1-2-fis-vw-passat-b5-fl-1-9-3b0920827a-i6904718141.html Po założeniu tego licznika jakie funkcję uzyskam i czy nie lepiej założyć pełny fis? i co uzyskam po jego założeniu? Edytowane 3 Września 2017 przez fanbmw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3727 Napisano 7 Września 2017 mam pytanie odnośnie licznika,mam 1.8t z 2000r. licznik z CAN 920 chciałbym zamontować z FL-a i pytanie czy kupić z angola diesel i przekładka tarcz i zmiana wsadu czy szukać z europy od benzyny,jakie oznaczenie będzie od benzyny ? mam 1/2 Fis,co dodatkowo zyskam zakładając z full fisem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3728 Napisano 7 Września 2017 mam pytanie odnośnie licznika,mam 1.8t z 2000r. licznik z CAN 920chciałbym zamontować z FL-a i pytanie czy kupić z angola diesel i przekładka tarcz i zmiana wsadu czy szukać z europy od benzyny, Diesel z angola i przekładka tarcz i wsadu może być. mam 1/2 Fis,co dodatkowo zyskam zakładając z full fisem ? Jeżeli masz oryginalne radio to wyświetlanie stacji na górnej belce. Jeżeli nie, to w sumie nic, ⅓ będzie ciemna. Musisz też wiedzieć że wkładając licznik z fl nie będziesz miał sygnalizacji zapalonych świateł, oraz musisz przerobić trochę pinologie, i zmienić climatronik na fl, żeby ci prawidłowo temperaturę zewnętrzna pokazywało. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #3729 Napisano 7 Września 2017 Musisz też wiedzieć że wkładając licznik z fl nie będziesz miał sygnalizacji zapalonych świateł Po wymianie modułu na 1C0 problem znika :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3730 Napisano 8 Września 2017 Po wymianie modułu na 1C0 problem znika :okAlbo po przeróbce licznika. Ale uprzedzić trzeba, bo nie każdy bawi się w wymianę połowy elektroniki w aucie, żeby mieć powiadomienie o zapalonych światłach i otwarte drzwi na fisie [emoji6] Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3731 Napisano 8 Września 2017 (edytowane) obecny licznik to 3B0 920 822 obecny moduł komfortu 3J0 959 799AH czy zmieniając moduł komfortu na 1C0 będzie na full fisie pokazane które drzwi otwarte?czy tego nie uzyskam czy wymiana modułu wiąże się tylko z podmianką,czy w elektryce trzeba coś przerabiać ? jeżeli zakupię licznik od anglika od ben. to również trzeba wsad wgrywać od europy?czy tylko tarczki podmienić trzeba? ogólnie jak z dostępnością wsadu licznika do benzyny,jest szansa uzyskać go w tym temacie ? jako że nie mogę zakładać nowych tematów to napiszę tutaj odnośnie sterownika silnika posiadam sterownik 4B0 906 018AG auto VW passat b5 1.8t ANB 2000r. czy mogę po prostu zakupić od benzyny 2.0 i przegrać cały wsad sterownika ? z jednego do drugiego i czy trzeba znać pin nowego/używanego licznika/sterownika ?? ja niestety nie mam jak tego sprawdzić czy kostki są identyczne i będą pasował P&P Edytowane 8 Września 2017 przez Darek25x ważne pytanie o sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #3732 Napisano 8 Września 2017 Przy wymianie trzeba wtyczki przerabiać. Znaczy przełożyć te z polifta. Wtyki są inne i piny w innym miejscu. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3733 Napisano 10 Września 2017 jeszcze pytanie odnośnie samego licznika przekładka tarcz z przedlifta do licznika z angola pasuje P&P?? czy tarcze w fl różną się tymi co były przedliftem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3734 Napisano 10 Września 2017 czy zmieniając moduł komfortu na 1C0 będzie na full fisie pokazane które drzwi otwarte?czy tego nie uzyskamczy wymiana modułu wiąże się tylko z podmianką,czy w elektryce trzeba coś przerabiać ? Musisz zmienić komfort, a co za tym idzie wtyczki i zmienić układ pinów. Do tego trzeba przełożyć moduły silniczków szyb we wszystkich drzwiach (przednie muszą być EU) eżeli zakupię licznik od anglika od ben. to również trzeba wsad wgrywać od europy?czy tylko tarczki podmienić trzeba? Jeżeli zmieniasz tarcze z GB na EU musisz zmienić również wsad, bo inne jest skalowanie prędkości. tarcz z przedlita z FL nie pozamieniasz, bo po pierwsze jest inne sklowanie prędkości, a po drugie w innych miejscach są ikonki kontrolek na tarczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #3735 Napisano 10 Września 2017 witam czy ktoś w Lubuskim pomoże mi ogarnąć temat, z tego co doczytałem mam CAN, passat b5 1.9 TDi 99r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3736 Napisano 10 Września 2017 witamczy ktoś w Lubuskim pomoże mi ogarnąć temat, z tego co doczytałem mam CAN, passat b5 1.9 TDi 99r Jaki temat chcesz ogarnąc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fanbmw Zgłoś #3737 Napisano 10 Września 2017 Jaki temat chcesz ogarnąc? wymienić licznik na pełny fis, bo teraz mam 1/2 fis o ile dobrze doczytałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3738 Napisano 10 Września 2017 Zapraszam Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek25x Zgłoś #3739 Napisano 12 Września 2017 (edytowane) przeróbka wsadu licznika z przedlifta do FL mam przedlifta i zmieniam na zegary z fl,trzeba wpisać pin i vin do licznika z fl jeżeli nie jest to problem to będę wdzięczny ,wsady w załączniku odpowiednio immo2 przedlift,liczniknew fl chętnie poznałbym pin do radia gamma zapisany w liczniku immo2 licznik.rar DODAJĘ nr vin dodaję nr vin WVWZZZ3BZYE259497 Edytowane 13 Września 2017 przez Darek25x dodany załącznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
666cin Zgłoś #3740 Napisano 12 Października 2017 Czesc, W moim pasku byl zamontowany fabrycznie 1/2FIS z koncowka 827A. Zakupilem okazyjnie 849A. Chcialbym skorzystac z metody za pomoca VAG TACHO. Poniewaz liczniki sa 827A i 849A to czy moge kopiowac tak jak jest to opisane w manualu i w metodzie vag tacho? Bo stworzylem taki wsad i wrzucilem do licznika. Auto odpalilo, ale mryga kontrolka immo. nie wyswietla sie tez gorna sekcja wyswietlacza? WSADY.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach