Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

A ja sie przypomne ZOBACZ PIERWSZY POST TAM JEST WYRAŻNIE NAPISANE JAKIE I GDZIE KABELKI POPROWADZIĆ

 

 

człowieku..... a w krórym miejscu pisze że manetka ma włpyw i te 4 kable na komunikacje z CAN i jego programowanie.,

jak bym jak by mi manetka nie przełączała to bym du...., tu nie zaracał........, pisze że problem nie jest z manetką, tyko z licznikem a finckje komunikuja ise po Can...., wiec problem tkwi w elktronice licznika , lub...... w komunikacji pomiędzy licnziem a sterownikiem..........., po zatem ja mam 3BG po lifcie a nie b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
człowieku..... a w krórym miejscu pisze że manetka ma włpyw i te 4 kable na komunikacje z CAN i jego programowanie.,

jak bym jak by mi manetka nie przełączała to bym du...., tu nie zaracał........, pisze że problem nie jest z manetką, tyko z licznikem a finckje komunikuja ise po Can...., wiec problem tkwi w elktronice licznika , lub...... w komunikacji pomiędzy licnziem a sterownikiem..........., po zatem ja mam 3BG po lifcie a nie b5

Niechce cię obrazić ale z tego co piszesz to i tak ciężko coś zrozumieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego bonita99

 

Od paru dni siejesz zamet i chyba sie na elektronice samochodowej znasz malo a pewnie nic,

Ja u siebie wymienialem licznik z 1/2 FIS na Full FIS, mam paska 3BG 2001r silnik AVB.

Wygladalo to tak:

1.zgrywasz wsad licznika 1/2 FIS

2. rozrkrecasz wszystko co trzeba odpinasz dwie kostki od licznika, niebieska i zielona, wyjmujesz stary licznik,

3. wkladasz nowy licznik Full FIS wpinasz dwie kostki, niebieska i zielona, ktore odpinales od starego licznika i skrecasz wszystko w odwrotnej kolejnosci jak rozkrecales.

4. zgrywasz wsad z licznika Full FIS

5. Ładnie prosisz kolegow z forum o polaczenie wsadow

6 wgrywasz przerobiony wsad do Licznika Full FIS

GOTOWE!!!!!!!!

 

I po co tyle krzyku, wystarczy wszystko dokladnie przeczytac. Te forum to nieskonczona kopalnia informacji, a jak komus nalo to jeszcze wojek goole pomoze.

 

Mowa byla jeszcze o kabelkach ktore sie doklada, ale to byly trzy kabelki do polaczenia licznika z radiem, po to zeby informacje z radia wyswietlaly sie w gornej czesci wyswietlacza FIS. Lecz nie u kazdego to dziala.

Edytowane przez robert1508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Właśnie jestem po wymianie modułu komfortu 1j0 na 1c0 i silniczków elektrycznych z drzwi.Cała operacja przebiegła bez większych problemów na vagu zero błędów.Stary moduł 1j0 ah miał w kostce T23 wpiętych 19 przewodów zaś nowy 1c0 b maił tylko 16 i tu nasuwa się moje pytanie.Gdzie,w które piny w nowym module wpiąć pozostałe trzy przewody które zostały?Były one wpięte w T23/5 czarny z białym paskiem,T23/14 niebieski z białym paskiem i T23/17 żółty.Ze schematów nie mogę nic wyczytać bo kolory kabli różnią się z tym co jest w aucie.Ten samochód to Octavia 1 2001 1.9 tdi asv.Proszę o pomoc kolegów z forum gdyż nie mogę tego problemu rozwiązać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy może ktoś z was ma schemat pinoutów do modułu 1C0959799B bo na necie nie mogę nic wylukać.Prosze o podanie linka ewentualnie wysłanie na [email protected] z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze

[ATTACH]70272[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze

[ATTACH]70272[/ATTACH]

 

 

 

powalczę jutro........,

dam znać z wieczora, czy się uda., mam tylko nadziję że K+can comander się nie powiesi.... przy transmisji:S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest proste a Ty i Twoi fachowcy tego po prostu nie ogarniają.

Przeczytajcie ze zrozumieniem pierwszy post w tym wątku, ale jak czytacie tak jak Ty piszesz to .... powodzenia :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po przeczytaniu praktycznie tego i innych pokrewnych watkow ma totalny meksk w glowie :( Moj Passat to b5 1,9 ATJ zaraz przed liftem (08.2000) z 1/2 fis ,manual i dokupilem do niego licznik po lifcie z 1/2 fis(3B0920 827A)automat z 2002 r. Moje pytanie czy moge zastosowac procedure z pierwszego postu i co moze mi nie dzialac (tem. zew. airbagi,gong swiatel) bo w roznych watkach cos takiego wyczytalem i teraz obawiam sie ze tego typu gadzety nie beda dzialac,no i ewentualnie czy po takiej procedurze bede mogl powrocic do starego licznika z przed liftu?? Wiem ze zaraz pewnie mi sie oberwie po uszach ale naprawde juz zglupialem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH]70344[/ATTACH] ktoś szukał schematów tu są wszystkie do aut z gr., WV.......,

Edytowane przez bonita99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest proste a Ty i Twoi fachowcy tego po prostu nie ogarniają.

Przeczytajcie ze zrozumieniem pierwszy post w tym wątku, ale jak czytacie tak jak Ty piszesz to .... powodzenia :D

 

Pozdrawiam

 

 

jak jesteś taki cwany i debeściak., to zrób działający wsad., lub powiedz w czym problem, np. błąd 1177 i 1999,

 

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

 

Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze

[ATTACH]70272[/ATTACH]

 

 

siema........, To Samo.........,

drobna różniaca na samym FISie. teraz wyświetla się Konweka na czerwono, i info o wizycie w servisie......., no i 2 błędy. 1177 i 1999:S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego bonita99 spróbuj jeszcze z tym wsadem.

[ATTACH]70361[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam wielką prośbe o połączenie wsadów, bo ja już wypróbowałem wszelkie możliwe opcje, nawet zakup jeszcze jednego licznika z 1/2 fis, ale z 3b. Niestety każda moja próba kończy się niepowodzeniem. Wsady wszystkich 3 liczników zamieszczam poniżej. Moje auto to passat 3b z grudnia '98r bez can, a 2 pozostałe liczniki to jeden z 3b 1/2 fis can oraz z 3bg 1/2 fis.

 

 

[ATTACH]70387[/ATTACH]

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam wielką prośbe o połączenie wsadów, bo ja już wypróbowałem wszelkie możliwe opcje, nawet zakup jeszcze jednego licznika z 1/2 fis, ale z 3b. Niestety każda moja próba kończy się niepowodzeniem. Wsady wszystkich 3 liczników zamieszczam poniżej. Moje auto to passat 3b z grudnia '98r bez can, a 2 pozostałe liczniki to jeden z 3b 1/2 fis can oraz z 3bg 1/2 fis.

 

 

[ATTACH]70387[/ATTACH]

 

 

 

 

Nie kombinuj z łączeniem tych wsadów,tylko odczytaj PIN,zakoduj kluczyki,ustaw przebieg i jeździj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kombinuj z łączeniem tych wsadów,tylko odczytaj PIN,zakoduj kluczyki,ustaw przebieg i jeździj.

 

tak jeżdże w tej chwili, ale niestety nie rozwiązuje to problemu braku inf o spalaniu i obrotomierza. Próbowałem sposobu z dwoma kabelkami od ECU do liczników, ale zdziwiłem się, bo już pod tymi dwoma pinami przy ECU 68 i 75 mam już podpięte przewody, następną rzeczą jest to co poniekąd niby jest nie możliwe w moim wypadku, czyli pokazanie temp zewn, która jest pokazywana i zapewne zaciągana z klimatronika...

 

może ktoś ma jeszcze jakieś inne sugestie, jak to ogarnąć ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

................., Cóż więcej powiedzieć Ogarniającym szelką bez wieść szarego bezmózgowia, co niektórych forumowiczów i ich fachowców.

 

Podziękowania za pomoc i wkład Największy dla riccardoa bo temat w 110% :dobrzeogarnął dziś zemną, choć niewiele brakowało..,

Podziękowania za wkład, i to trafny w 2 podejściu dla studzin11 :dobrze

Sam sobie nie podziękuję, ale uproszczę...........,

 

Jak wcześniej wspomniałem o problemie po zmianie softu i o dyskotece na tablicy 847E......., O miganiu biegów, problem z poduchą, problem z kodowaniem Gatewayem etc.......,

jak by nie było.........., VAG prawdę ci powie........ i powiedział., tyle, że czasem trzeba ją do przysłowiowej kupy zebrać i to na luzie.......

 

Usterka :fajnyi problem cały czas dotyczył samego licznika a dokładnie zielonego gniazda w nim...........,

a sami chyba wiecie, jaki jest kłopot by ją wpiąć ją do licznika, chyba, że ktoś ma dziewicze rączunie.. ... raz się uda a raz trzeba powalczyć.,

Tak też musiało się wcześniej stać podczas wachlowania licznikami przy zczytywaniu softu. Uszkodziły się 2piny w samym liczniku, co było powodem tego stresu

............., albo brak był na nich prawidłowego kontaktu albo się zwierały.

Naprawa........, przegrzanie zimnych lutów i wuala............,

a przyczyna.............po prostu pech.

Grunt, że hula i brzęczy...........,

 

ale mam jedno pytanie.........,

czy da się ustawić w sofcie by informacja dzwiękowa i świetlana o oblodzeniu wyświetlała się od +2`C jak w oplu a nie od +4`c.........., ot tak...

he he................

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jeżdże w tej chwili, ale niestety nie rozwiązuje to problemu braku inf o spalaniu i obrotomierza. Próbowałem sposobu z dwoma kabelkami od ECU do liczników, ale zdziwiłem się, bo już pod tymi dwoma pinami przy ECU 68 i 75 mam już podpięte przewody, następną rzeczą jest to co poniekąd niby jest nie możliwe w moim wypadku, czyli pokazanie temp zewn, która jest pokazywana i zapewne zaciągana z klimatronika...

 

może ktoś ma jeszcze jakieś inne sugestie, jak to ogarnąć ??

Na jaki wymieniłeś sterownik silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie :

- czy wszystkie Fl mialy montowane sterowniki z Can ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat z postu marka29

Zegary w pasku możemy podzielić na:

1.passat do ok. 08/97 zielone podświetlanie ,IMMO1 zakres 220km/h bez can (919)

2.passat od ok. 08/97-08/98 niebieskie podświetlanie ,IMMO2 zakres 220km/h,bez can (919)

3.passat od ok. 08/98-08/00 niebieskie podświetlanie ,IMMO2 zakres 260km/h,1/2 can (920)

4.passat od ok. 08/00 w zwyż niebieskie podświetlanie ,IMMO3 zakres 260km/h,pełny can,srebrne ramki (920) "3BG"

 

Bardzo źle pisze się teraz z telefonu na nowej odsłonie forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności