bonita99 Zgłoś #1241 Napisano 18 Listopada 2011 A ja sie przypomne ZOBACZ PIERWSZY POST TAM JEST WYRAŻNIE NAPISANE JAKIE I GDZIE KABELKI POPROWADZIĆ człowieku..... a w krórym miejscu pisze że manetka ma włpyw i te 4 kable na komunikacje z CAN i jego programowanie., jak bym jak by mi manetka nie przełączała to bym du...., tu nie zaracał........, pisze że problem nie jest z manetką, tyko z licznikem a finckje komunikuja ise po Can...., wiec problem tkwi w elktronice licznika , lub...... w komunikacji pomiędzy licnziem a sterownikiem..........., po zatem ja mam 3BG po lifcie a nie b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #1242 Napisano 18 Listopada 2011 człowieku..... a w krórym miejscu pisze że manetka ma włpyw i te 4 kable na komunikacje z CAN i jego programowanie., jak bym jak by mi manetka nie przełączała to bym du...., tu nie zaracał........, pisze że problem nie jest z manetką, tyko z licznikem a finckje komunikuja ise po Can...., wiec problem tkwi w elktronice licznika , lub...... w komunikacji pomiędzy licnziem a sterownikiem..........., po zatem ja mam 3BG po lifcie a nie b5 Niechce cię obrazić ale z tego co piszesz to i tak ciężko coś zrozumieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1243 Napisano 18 Listopada 2011 (edytowane) Kolego bonita99 Od paru dni siejesz zamet i chyba sie na elektronice samochodowej znasz malo a pewnie nic, Ja u siebie wymienialem licznik z 1/2 FIS na Full FIS, mam paska 3BG 2001r silnik AVB. Wygladalo to tak: 1.zgrywasz wsad licznika 1/2 FIS 2. rozrkrecasz wszystko co trzeba odpinasz dwie kostki od licznika, niebieska i zielona, wyjmujesz stary licznik, 3. wkladasz nowy licznik Full FIS wpinasz dwie kostki, niebieska i zielona, ktore odpinales od starego licznika i skrecasz wszystko w odwrotnej kolejnosci jak rozkrecales. 4. zgrywasz wsad z licznika Full FIS 5. Ładnie prosisz kolegow z forum o polaczenie wsadow 6 wgrywasz przerobiony wsad do Licznika Full FIS GOTOWE!!!!!!!! I po co tyle krzyku, wystarczy wszystko dokladnie przeczytac. Te forum to nieskonczona kopalnia informacji, a jak komus nalo to jeszcze wojek goole pomoze. Mowa byla jeszcze o kabelkach ktore sie doklada, ale to byly trzy kabelki do polaczenia licznika z radiem, po to zeby informacje z radia wyswietlaly sie w gornej czesci wyswietlacza FIS. Lecz nie u kazdego to dziala. Edytowane 18 Listopada 2011 przez robert1508 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzin11 Zgłoś #1244 Napisano 20 Listopada 2011 Witam.Właśnie jestem po wymianie modułu komfortu 1j0 na 1c0 i silniczków elektrycznych z drzwi.Cała operacja przebiegła bez większych problemów na vagu zero błędów.Stary moduł 1j0 ah miał w kostce T23 wpiętych 19 przewodów zaś nowy 1c0 b maił tylko 16 i tu nasuwa się moje pytanie.Gdzie,w które piny w nowym module wpiąć pozostałe trzy przewody które zostały?Były one wpięte w T23/5 czarny z białym paskiem,T23/14 niebieski z białym paskiem i T23/17 żółty.Ze schematów nie mogę nic wyczytać bo kolory kabli różnią się z tym co jest w aucie.Ten samochód to Octavia 1 2001 1.9 tdi asv.Proszę o pomoc kolegów z forum gdyż nie mogę tego problemu rozwiązać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzin11 Zgłoś #1245 Napisano 20 Listopada 2011 Koledzy może ktoś z was ma schemat pinoutów do modułu 1C0959799B bo na necie nie mogę nic wylukać.Prosze o podanie linka ewentualnie wysłanie na [email protected] z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzin11 Zgłoś #1246 Napisano 20 Listopada 2011 Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze [ATTACH]70272[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1247 Napisano 20 Listopada 2011 Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze[ATTACH]70272[/ATTACH] powalczę jutro........, dam znać z wieczora, czy się uda., mam tylko nadziję że K+can comander się nie powiesi.... przy transmisji:S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1248 Napisano 20 Listopada 2011 To jest proste a Ty i Twoi fachowcy tego po prostu nie ogarniają. Przeczytajcie ze zrozumieniem pierwszy post w tym wątku, ale jak czytacie tak jak Ty piszesz to .... powodzenia Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #1249 Napisano 20 Listopada 2011 Witam. Po przeczytaniu praktycznie tego i innych pokrewnych watkow ma totalny meksk w glowie Moj Passat to b5 1,9 ATJ zaraz przed liftem (08.2000) z 1/2 fis ,manual i dokupilem do niego licznik po lifcie z 1/2 fis(3B0920 827A)automat z 2002 r. Moje pytanie czy moge zastosowac procedure z pierwszego postu i co moze mi nie dzialac (tem. zew. airbagi,gong swiatel) bo w roznych watkach cos takiego wyczytalem i teraz obawiam sie ze tego typu gadzety nie beda dzialac,no i ewentualnie czy po takiej procedurze bede mogl powrocic do starego licznika z przed liftu?? Wiem ze zaraz pewnie mi sie oberwie po uszach ale naprawde juz zglupialem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1250 Napisano 21 Listopada 2011 (edytowane) [ATTACH]70344[/ATTACH] ktoś szukał schematów tu są wszystkie do aut z gr., WV......., Edytowane 21 Listopada 2011 przez bonita99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1251 Napisano 21 Listopada 2011 ktoś szukał schematów tu są wszystkie do aut z gr., WV......., Tu tzn.gdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1252 Napisano 21 Listopada 2011 To jest proste a Ty i Twoi fachowcy tego po prostu nie ogarniają.Przeczytajcie ze zrozumieniem pierwszy post w tym wątku, ale jak czytacie tak jak Ty piszesz to .... powodzenia Pozdrawiam jak jesteś taki cwany i debeściak., to zrób działający wsad., lub powiedz w czym problem, np. błąd 1177 i 1999, ---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ---------- Kolego bonita99 ja jestem z Nowego Dworu jak nic ci się nie uda z tym fantem zrobić to zapraszam do siebie.Spróbuj wrzucić ten może będzie dobrze git :dobrze[ATTACH]70272[/ATTACH] siema........, To Samo........., drobna różniaca na samym FISie. teraz wyświetla się Konweka na czerwono, i info o wizycie w servisie......., no i 2 błędy. 1177 i 1999:S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzin11 Zgłoś #1253 Napisano 22 Listopada 2011 Kolego bonita99 spróbuj jeszcze z tym wsadem. [ATTACH]70361[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1254 Napisano 22 Listopada 2011 Koledzy mam wielką prośbe o połączenie wsadów, bo ja już wypróbowałem wszelkie możliwe opcje, nawet zakup jeszcze jednego licznika z 1/2 fis, ale z 3b. Niestety każda moja próba kończy się niepowodzeniem. Wsady wszystkich 3 liczników zamieszczam poniżej. Moje auto to passat 3b z grudnia '98r bez can, a 2 pozostałe liczniki to jeden z 3b 1/2 fis can oraz z 3bg 1/2 fis. [ATTACH]70387[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1255 Napisano 22 Listopada 2011 Koledzy mam wielką prośbe o połączenie wsadów, bo ja już wypróbowałem wszelkie możliwe opcje, nawet zakup jeszcze jednego licznika z 1/2 fis, ale z 3b. Niestety każda moja próba kończy się niepowodzeniem. Wsady wszystkich 3 liczników zamieszczam poniżej. Moje auto to passat 3b z grudnia '98r bez can, a 2 pozostałe liczniki to jeden z 3b 1/2 fis can oraz z 3bg 1/2 fis. [ATTACH]70387[/ATTACH] Nie kombinuj z łączeniem tych wsadów,tylko odczytaj PIN,zakoduj kluczyki,ustaw przebieg i jeździj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1256 Napisano 23 Listopada 2011 Nie kombinuj z łączeniem tych wsadów,tylko odczytaj PIN,zakoduj kluczyki,ustaw przebieg i jeździj. tak jeżdże w tej chwili, ale niestety nie rozwiązuje to problemu braku inf o spalaniu i obrotomierza. Próbowałem sposobu z dwoma kabelkami od ECU do liczników, ale zdziwiłem się, bo już pod tymi dwoma pinami przy ECU 68 i 75 mam już podpięte przewody, następną rzeczą jest to co poniekąd niby jest nie możliwe w moim wypadku, czyli pokazanie temp zewn, która jest pokazywana i zapewne zaciągana z klimatronika... może ktoś ma jeszcze jakieś inne sugestie, jak to ogarnąć ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonita99 Zgłoś #1257 Napisano 23 Listopada 2011 ................., Cóż więcej powiedzieć Ogarniającym szelką bez wieść szarego bezmózgowia, co niektórych forumowiczów i ich fachowców. Podziękowania za pomoc i wkład Największy dla riccardoa bo temat w 110% :dobrzeogarnął dziś zemną, choć niewiele brakowało.., Podziękowania za wkład, i to trafny w 2 podejściu dla studzin11 :dobrze Sam sobie nie podziękuję, ale uproszczę..........., Jak wcześniej wspomniałem o problemie po zmianie softu i o dyskotece na tablicy 847E......., O miganiu biegów, problem z poduchą, problem z kodowaniem Gatewayem etc......., jak by nie było.........., VAG prawdę ci powie........ i powiedział., tyle, że czasem trzeba ją do przysłowiowej kupy zebrać i to na luzie....... Usterka :fajnyi problem cały czas dotyczył samego licznika a dokładnie zielonego gniazda w nim..........., a sami chyba wiecie, jaki jest kłopot by ją wpiąć ją do licznika, chyba, że ktoś ma dziewicze rączunie.. ... raz się uda a raz trzeba powalczyć., Tak też musiało się wcześniej stać podczas wachlowania licznikami przy zczytywaniu softu. Uszkodziły się 2piny w samym liczniku, co było powodem tego stresu ............., albo brak był na nich prawidłowego kontaktu albo się zwierały. Naprawa........, przegrzanie zimnych lutów i wuala............, a przyczyna.............po prostu pech. Grunt, że hula i brzęczy..........., ale mam jedno pytanie........., czy da się ustawić w sofcie by informacja dzwiękowa i świetlana o oblodzeniu wyświetlała się od +2`C jak w oplu a nie od +4`c.........., ot tak... he he................ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1258 Napisano 23 Listopada 2011 tak jeżdże w tej chwili, ale niestety nie rozwiązuje to problemu braku inf o spalaniu i obrotomierza. Próbowałem sposobu z dwoma kabelkami od ECU do liczników, ale zdziwiłem się, bo już pod tymi dwoma pinami przy ECU 68 i 75 mam już podpięte przewody, następną rzeczą jest to co poniekąd niby jest nie możliwe w moim wypadku, czyli pokazanie temp zewn, która jest pokazywana i zapewne zaciągana z klimatronika... może ktoś ma jeszcze jakieś inne sugestie, jak to ogarnąć ?? Na jaki wymieniłeś sterownik silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #1259 Napisano 24 Listopada 2011 Pytanie : - czy wszystkie Fl mialy montowane sterowniki z Can ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1260 Napisano 25 Listopada 2011 Cytat z postu marka29 Zegary w pasku możemy podzielić na: 1.passat do ok. 08/97 zielone podświetlanie ,IMMO1 zakres 220km/h bez can (919) 2.passat od ok. 08/97-08/98 niebieskie podświetlanie ,IMMO2 zakres 220km/h,bez can (919) 3.passat od ok. 08/98-08/00 niebieskie podświetlanie ,IMMO2 zakres 260km/h,1/2 can (920) 4.passat od ok. 08/00 w zwyż niebieskie podświetlanie ,IMMO3 zakres 260km/h,pełny can,srebrne ramki (920) "3BG" Bardzo źle pisze się teraz z telefonu na nowej odsłonie forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach