marianos007 Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2010 Dzisiaj przeprowadzałem pewną próbę otóż na wyłączonym silniku i zapiętym pierwszym biegu otworzyłem maskę i poruszałem samochodem do przodu i tyłu, okazało się ze silnik na tej środkowej poduszce poruszał się góra dół. Stąd też mam pytanie czy zdrowa poduszka powinna sie tak zachowywać czy jest już może na tyle zmęczona że prosi się o wymianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jaroslawsocha Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2010 Mój ma jedno ulubione miejsce gdzie podskakuje-lewy pas na wjeździe na rondo miast partnerskich w koninie. Nigdzie nie podskakuje przy starcie tylko tam, nawet na tym samym wjeździe z prawego pasa jest spokój. Widać coś mu ten lewy nie leży Mój też tam lubi popodskakiwać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #43 Napisano 10 Marca 2010 ja mogę poradzić, rozwiązanie bardzo proste i tanie odpowietrzyć pompę sprzęgła i wysprzęglik u mnie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #44 Napisano 10 Marca 2010 na wyłączonym silniku i zapiętym pierwszym biegu otworzyłem maskę i poruszałem samochodem do przodu i tyłu, okazało się ze silnik na tej środkowej poduszce poruszał się góra dół. Stąd też mam pytanie czy zdrowa poduszka powinna sie tak zachowywać czy jest już może na tyle zmęczona że prosi się o wymianę? Poduszka nie jest sztywnym mocowaniem silnika i musi też pracowac. Z przodu masz poduszkę olejową. No i jesli jej wahania są zbyt duże, to moze być luźna (mi kiedys sie sama w B4 poluzowała) lub zerwana. Dodatkowo należy wtedy sprawdzic poduszki pod silnikiem po prawej i lewej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #45 Napisano 10 Marca 2010 mi tez skaze, mam nowe amorki, wszystkie tuleje na wahaczach, cala zawiecha robiona i tak na mokrej jezdni przy mocniejszym ruszaniu skacze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 10 Marca 2010 mi tez skaze, mam nowe amorki, wszystkie tuleje na wahaczach, cala zawiecha robiona i tak na mokrej jezdni przy mocniejszym ruszaniu skacze.. No to masz zerwaną którąś poduszkę pod silnikiem lub skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #47 Napisano 10 Marca 2010 No to masz zerwaną którąś poduszkę pod silnikiem lub skrzynią. zgodze sie z Toba kolego ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #48 Napisano 10 Marca 2010 A ja dalej twierdzę że to kwestia opon. Poduszki silnika mam wszystkie nowe, a mimo to czasem przód sobie podskakuje. Na letnich kołach albo na kołach zamienionych stronami się to nie zdarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniusz Zgłoś #49 Napisano 10 Marca 2010 ale wy kombinujecie. czy ktoś skorzystał z mojej porady?? odpowietrzyć pompkę sprzęgła i wysprzeęglik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal9119 Zgłoś #50 Napisano 11 Marca 2010 witam moze to zabrzmi dosć banalnie ale słyszałem o takim przypadku gdzie koles wymienił cale zawieszenie a problem dalej ten sam.a prawdopodobnie to jest wina maglownicy... ale od razu mówie ze o takim czymś tylko słyszałem i zeby nie było krytykownia. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PassatCt Zgłoś #51 Napisano 11 Marca 2010 Takie skakanie to zależy od stanu opon i mocownia silnika. Jak opony nierownomiernie zbieraja wodę to tak bedzie (raz złapie przyczepność a raz nie i tu mamy wynik). Poduszki silnika gdy są nawet zużyte to przy dużym dodaniu gazu auto powinno krecić kołami bez problemu. Gdy amortyzatory maja juz dość to auto częściej piszczy-oponkami i zarazem nurkuje przy hamowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laskatm Zgłoś #52 Napisano 11 Marca 2010 Miałem podobny problem w oplu tez auto tak skakało u mnie po wymianie amorków i poduszek problem ustąpił. A w Pasku też tak było to po wymianie opon problem ustapił może właśnie wina też tkwi w oponach.. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #53 Napisano 11 Marca 2010 A ja dalej twierdzę że to kwestia opon. Przychylam się do zdania Ormowca. Jazda testowa - Golf 6-tka salonowiec, sucha nawierzchnia - przy dynamicznym starcie przód podskakiwał jak przy pokonywaniu torowiska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_jaru Zgłoś #54 Napisano 12 Marca 2010 ja tez mam ten problem,tyle ze wystepuje tylko jak silnik jest zimny,przynajm niej mam takie odczucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #55 Napisano 17 Marca 2010 Jak koło podskakuje to moim zdaniem należy sprawdzić poduszki amortyzatorów dokładnie to było u mnie i to tylko z prawej strony ale wymieniłem komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komodore Zgłoś #56 Napisano 31 Marca 2010 U mnie też przód podskakiwał. Miałem wtedy szerokie niskie opony (nie pamiętam rozmiarów chyba 195/60/14). Wymieniłem je na wyższe i węższe (185/65/14), bo wiecznie felgi dostawały od dziur. Po tej wymianie jeszcze nie skakał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach