Skocz do zawartości

mr_jaru

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mr_jaru

  • Urodziny 19.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław/Zamość

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. witam. zmieniłem dzisiaj tłokorozdzielacz na 10mm. generalnie nie wiem z jakiego auta pochodził bo dostałem całą pompe niby 12mm ale okazało sie po wypatroszeniu ze ktoś już maczał tam palce i jest głowiczka 10mm. sprężyny tłokorozdzielacza miały ponad 37mm ,nurniki były całe tak jak w samochodach renault a nie tak jak w vw dwuczęściowe,podkładki miedzy falą a tłoczkiem nie było. fala ma numer de 045. przy montażu dałem sprężyny 34mm, podsadzenie z pompy sb. auto zapaliło tyle ze mocno klekotało wiec przestawiłem i jeden ząb na pompie i zaczął ładnie chodzić. jak ostygł to ciężko pali, świece grzeją ale po kilku kręceniach dopiero zapala i ma niskie obroty po zapaleniu przez chwilę. na pewno lepiej jedzie nawet na bezdymnej dawce z tego ca zauważyłem. wolniej tez schodzi z obrotów i przy ruszaniu spadają wiec trzeba dać trochę więcej gazu( podejrzewam ze nurniki mogą być nie z tej głowiczki bo taki sam efekt miałem gdy zmieniałem je u siebie na pompie 9mm, chodź pewności nie mam). teraz pytanie czy da rade ogarnąć ten temat by normalnie to chodziło,czy trzeba coś w tym zestawie zmienić. czekam na waszą pomoc bo na pewno lepiej znacie temat niż ja. po wyciągnięciu przyspieszacza pali od strzała czyli za późny kat wtrysku,pytanie teraz jak go ustawic bo chyba mam go max do przodu przy cofniętym kole o ząbek? moze trzeba pobawić sie z wewnetrznym ciśnieniem w pompie?
  2. baliosia, musisz miec gore od pompy z prętem do regulacji obr. biegu jałowego
  3. mr_jaru

    Podnoszenie mocy w AAZ

    na forum golfa jest koles ktory ma aaz,gdy byłem na majowce jego golf na hamowni wypluł ponad 120KM (turbo garett T3 ustawione na 1.5bar,dawka na +,fmic od szarana,bost pin od i wtryski od 1.6td SB,gov mod i chyba wydech 2,5'')
  4. to moze ja sie pochawale swoimi modami:) passat b3 aaz lda od 1.6td bost pin z 1.6td gov mod dawka zwiekszona ciśnienie turbiny 1.2 bar (garett T2) mod łukiego fmic a w nastepnym tygodniu przyjdzie pompa 11mm:fajny
  5. dzięki koledzy.punkty poleciały dla was:fajny
  6. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20953
  7. jestes pewny na 100% bo gdzies wyczytałem ze niby pasuja
  8. pytanie,czy podejdą fotele z golfa III do passata b3 p&p bez przeróbek?
  9. jak zrobisz taki zabieg to zobaczysz ze jest spora roznica,ja u siebie po wymianie wtryskow ustawiłem tylko kat wtrysku.
  10. ja miałem toledo tdi z silnikiem AHU 90PS i jak dla mnie to on nie jezdził,dopiero po wstawieniu wtrysków od AFN-a zacza jezdzic wiec nie wiem jakim cudem twoj passat niby tak super lata
  11. mam do kupienia cały komplet (instalacja nowszego typu) tyle ze przednie przyciski sa bez raczek wiec nie bede mial ich jak wsadzic. planuje w miejsca po korbkach wsadzic przyciski starego typu.nie wiem tylko czy podejda p&p
  12. witam.czy przednie przyciski w tapicerce (stary typ) podejda do elektrycznych szyb do instalacji nowego typu (przyciski w raczkach)?
  13. obrotek juz działa u mnie tylko te wskazniki paliwa i temp mnie denerwuja.moze to nie wina czujnikow tylko samego licznika
  14. wiec przyczyna złego wskazania temp. i paliwa sa czujniki gdzyz w b4 maja inny opor własny niz w b3.teraz pytanie czy pływak z b4 podejdzie do b3?
  15. mam diesla wiec licznik tez wsadziłem od diesla.bez przesady az taki laikiem nie jestem panowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności