PrZeMoL Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2009 powiedzcie mi panowie czy ktos mial problem z wyciekiem z maglownicy po dolewce plynu do wspomagania? u mnie byly nieszczelne wezyki a nie mialem nawet chwili zeby dobra opaske na nie zalozyc. ciagle dolewalem plyn raz mechanik wlal mi jakis (nazwy nie pamietam) pozniej dolewalem orginal vw. jak juz zrobilem pozadek z wezykami to dolalem plyn FEBI bo orginalu braklo..... i zaczely sie dosc spore wycieki. harmonijka z maglownicy zsunela sie, nadkole obrzygane plynem, slady na alufeldze, wahaczach itd .... na forum nie znalazlem nic sensownego na ten temat moze ktos zalal cos takiego ? http://allegro.pl/item623350520_stp_plyn_do_wspomagania_uszczelniacz_sklep_027.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2009 kolego u mnie ta sama akcja.wymieniałem płyn zalałem oryginał i ****....cieknie przy tej harmonijce w sumie nie duzo ale na fele kapie i wogle syf sie robi.ciekaw jestem czy da sie to jakos uszczelnić bo maglownica tez troche kosztuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2009 najprawdopodobniej mieliscie zalany mineralnym (przewaznie czerwony) i dolaliscie syntetyka (zielony) i sie rozszczelnila maglownica...syntetyk jest mniej gesty m.in. raz mechanik wlal mi jakis (nazwy nie pamietam) pozniej dolewalem orginal vw. jak juz zrobilem pozadek z wezykami to dolalem plyn FEBI czyli tak naprawde nie masz pewnosci jaki miales zalany, jakiego dolal Ci mechanik i jakiego Ty doales...plynow sie nie miesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #4 Napisano 29 Kwietnia 2009 nie czytalem nazwy plynu, poza tym 2mce bylo ok. kolor potrafie rozroznic a stalo sie to zaraz po zalaniu febi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #5 Napisano 29 Kwietnia 2009 kolor potrafie rozroznic tak tylko ze po zalaniu trudno rozroznic jaki jest to plyn wspomagania gdyz staje sie on brunatnawy (ani nie czerwony ani zielony) i trudno powiedziec czy to mineral czy syntetyk. poza tym 2mce bylo ok od razu nie zacznie Ci cieknac, zanim sie wszystkie uszczelnienia wypłuczą troche mija a stalo sie to zaraz po zalaniu febi moze to zbieg okolicznosci a moze dolales "oliwy do ognia"z tym febi Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) i dolaliscie syntetyka (zielony) Wg moich wiadomości zielony febi to minerał Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) kolory plynow zgadzaly sie na 100%. przyjmijmy ze plyny byly zgodne ze soba itd .... po prostu kolego zaufaj mi ze zalalem co trzeba i nie wazne czy to wina tamtego ktory dolewal mechanik czy febi czy orginalu. najbardziej podejrzany jest febi wiec dalem go w temacie postu chodzi mi o to czy nie jestem sam (teraz juz wiem ze nie) z takim problemem i o to czy srodki do uszczelnienia dzialaja w takich wypadkach ---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:14 ---------- Wg moich wiadomości zielony febi to syntetyk kolego, masz multum wiedzy wiec pytanie prosto do Ciebie: zielony to syntetyk, co jak zaleje mineral? a co by sie stalo gdybym zalal olej hydrauliczny z koparki? to drugie pytanie jest z mojej ciekawosci i jeszcze jedno pytanie, jest/byl stosowany plyn w VW o kolorze zoltym? Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez PrZeMoL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2009 Tfu, zielony to minerał !!! już poprawiam. Zapatrzyłem sie na post wojtusp ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:28 ---------- Co do Twojego pytania to podejrzewam że maglownica "puściła" i albo wymiana albo regeneracja. Na allegro widziałem zestawy naprawcze do maglownicy, poszukaj i nie lej uszczelniaczy bo to tylko na krótką chwilę uszczelni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafikw210 Zgłoś #9 Napisano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) przerabiałem ten temat w czwartek nowa 1500-2000 regeneracja 500-700 w moim przypadku lało aż milo wydałem 600 i mam spokuj narazie ja też dolewałem uszczelniacze i nic nie dawalo Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez rafikw210 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #10 Napisano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) wlasnie tez zastanawiam sie nad nowa czy regenerowana..... niby regenerowana ma 2 lata gwarancji ale kto wie jak to pozniej jest.. ile placiles za robocizne demontaz/montaz maglownicy? dzis kupilem tajemniczy srodek o nazwie X ktory niby uszczelnia silnik, skrzynie i wspomaganie .... heh smieszne troche no ale wlalem wiem ze moze stac sie to tamto itd... napisze jak beda skutki jakies i wtedy podam nazwe srodka bede krolikiem doswiadczalnym Edytowane 5 Maja 2009 przez PrZeMoL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirk Zgłoś #11 Napisano 8 Maja 2009 (edytowane) ja wlałem uszczelniacz Prestona bo też mi kapało, teraz musze zmieniać maglownice bo mi się leje Edytowane 8 Maja 2009 przez sirk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #12 Napisano 2 Czerwca 2009 panowie mnie dopadła niespodzianka w sobote wybrałem sie nad morze a po 40 kilometrach mój krokodyl wydawał dzwieki jak autobus solaris hamujacy silnikiem szybka diagnoza znikł płyn wspomagania dolewałem płyn do dzis i znalazłem przed chwila miejsce wycieku OD STRONY PASAZERA(ANGLIK)DOKŁADNIENIE WIEM Z KAD, GDY ZDJAŁEM KOŁO ZOBACZYŁEM ZE CIEKNIE Z TEJ CZARNEJ HARMONIJKI PRZED KONCÓWKA DRAZKA PANOWIE CO TAM MOZE BYC ZA MAGIA DODAM ZE PO 30 KM MUDSZE WLAC OK 150 ML CIEKNIE KONKRETNIE PANOWIE ******* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 2 Czerwca 2009 Czytałeś w ogóle ten temat? Zadna magia - po prostu zesr....ła ci się maglownica i pozostaje jedynie jej wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #14 Napisano 2 Czerwca 2009 (edytowane) a wiec panowie odpowiadam jak tam z moim uszczelniaczem wlalem takie cos jak na zdjeciu w zalaczniku. po wlaniu tego uszczelniacza wyciek zmniejszyl sie jakies 10x - prawie nie dolewam plynu od tego czasu. nie zahamowalo to calkiem wycieku ale mimo to polecam zalac jak ktos nie ma czasu oddac auta do mechanika zaraz po wykryciu usterki ... ja akurat jestem w takiej sytuacji. zakup i podmiana magla to nie takie hop-siup. na zdjeciu malo widac ale w pojemniku jest zolta gesta ciecz i pisze ze to do wspomagania, silnika i skrzyni cena 21zl Edytowane 2 Czerwca 2009 przez PrZeMoL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 2 Czerwca 2009 jak ktos nie ma czasu oddac auta do mechanika zaraz po wykryciu usterki ... ja akurat jestem w takiej sytuacji. zakup i podmiana magla to nie takie hop-siup. Tak - jak kumaty jest mechanik to zrobi to w parę godzin. Ale.... skoro jeździsz już "na uszczelniaczu" to sobie pomyśl co będzie , kiedy ci w trasie ten uszczelniacz akurat przestanie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #16 Napisano 2 Czerwca 2009 Pilnujcie płynu wspomagania.. bo jak pompa pochodzi na sucho to do wymiany magla trzeba będzie doliczyć i jej wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #17 Napisano 3 Czerwca 2009 będzie słychać jak pompa szumi a później zacznie już huczeć to będzie znak ze chodzi na sucho mi mechanik wymienił magiel w zaledwie 6 godzin z odpowietrzeniem itp itd. w łodzi dobrze robią na przędzalnianej i roczek gwarancji dają pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #18 Napisano 3 Czerwca 2009 chce wymienic maglownice w moim pasku i pytanko czy bedzie pasowała z dowolnego paska, młodszego?lub audi a4 18 t mam takie samochody na szrocie?czy bedzie wszystko pasować?czy jest cos na co patrzec?jakies sugestie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #19 Napisano 25 Czerwca 2009 ja na jesień dolałem czerwonego syntetyku (nie wiem jakiego ?)w serwisie gdzie wymieniają oleje. Na wiosnę zauważyłem ,że znowu trzeba dolać ok 100 ml. więc postanowiłem poczytać tu an forum i samemu kupić to co jest zalecane. Oczywiście teraz już wiem ,że u mnie ma być MINERALNY (zresztą zauważyłem już po fakcie ,że na korku jest napisane mineral) . Jak postanowiłem , tak zrobiłem i kupiłem zielony mineralny FEBI . Dolałem i ... zaczęło się !!! Maglownica do regeneracji na cito ! Leje aż miło ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #20 Napisano 27 Czerwca 2009 ja jeszcze nie wymienilem maglownicy brak czasu + troche lenistwa .. po wlaniu tego uszczelniacza zrobilem kilka tys i mam jeszcze polowe opakowania tego febi. tak ze polecam uszczelniacz komus kto chce odlozyc wymiane na pozniej dzis zamawiam maglownice i mam w zwiazku z tym pytanko: czy to prawda ze kazda maglownica z passata b5 bedzie pasowala do mnie? wiem ze sa minimum 2 rodzaje - sprzedawca twierdzi ze sa one 'zamienialne' ... a kiedys natknelem sie na posta ze cos komus nie podpasowalo przy wymianie ..... prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach