Skocz do zawartości
PrZeMoL

wyciek z maglownicy po dolewce plynu febi do wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

powiedzcie mi panowie czy ktos mial problem z wyciekiem z maglownicy po dolewce plynu do wspomagania?

 

u mnie byly nieszczelne wezyki a nie mialem nawet chwili zeby dobra opaske na nie zalozyc. ciagle dolewalem plyn

 

raz mechanik wlal mi jakis (nazwy nie pamietam) pozniej dolewalem orginal vw. jak juz zrobilem pozadek z wezykami to dolalem plyn FEBI bo orginalu braklo..... i zaczely sie dosc spore wycieki. harmonijka z maglownicy zsunela sie, nadkole obrzygane plynem, slady na alufeldze, wahaczach itd ....

 

na forum nie znalazlem nic sensownego na ten temat

 

 

moze ktos zalal cos takiego ? http://allegro.pl/item623350520_stp_plyn_do_wspomagania_uszczelniacz_sklep_027.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego u mnie ta sama akcja.wymieniałem płyn zalałem oryginał i ****....cieknie przy tej harmonijce w sumie nie duzo ale na fele kapie i wogle syf sie robi.ciekaw jestem czy da sie to jakos uszczelnić bo maglownica tez troche kosztuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej mieliscie zalany mineralnym (przewaznie czerwony) i dolaliscie syntetyka (zielony) i sie rozszczelnila maglownica...syntetyk jest mniej gesty m.in.

 

raz mechanik wlal mi jakis (nazwy nie pamietam) pozniej dolewalem orginal vw. jak juz zrobilem pozadek z wezykami to dolalem plyn FEBI

 

czyli tak naprawde nie masz pewnosci jaki miales zalany, jakiego dolal Ci mechanik i jakiego Ty doales...plynow sie nie miesza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie czytalem nazwy plynu, poza tym 2mce bylo ok. kolor potrafie rozroznic a stalo sie to zaraz po zalaniu febi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolor potrafie rozroznic

 

tak tylko ze po zalaniu trudno rozroznic jaki jest to plyn wspomagania gdyz staje sie on brunatnawy (ani nie czerwony ani zielony) i trudno powiedziec czy to mineral czy syntetyk.

 

poza tym 2mce bylo ok

 

od razu nie zacznie Ci cieknac, zanim sie wszystkie uszczelnienia wypłuczą troche mija

 

a stalo sie to zaraz po zalaniu febi

 

moze to zbieg okolicznosci a moze dolales "oliwy do ognia"z tym febi

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i dolaliscie syntetyka (zielony)

 

Wg moich wiadomości zielony febi to minerał :)

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolory plynow zgadzaly sie na 100%. przyjmijmy ze plyny byly zgodne ze soba itd .... po prostu kolego zaufaj mi ze zalalem co trzeba i nie wazne czy to wina tamtego ktory dolewal mechanik czy febi czy orginalu. najbardziej podejrzany jest febi wiec dalem go w temacie postu

 

chodzi mi o to czy nie jestem sam (teraz juz wiem ze nie) z takim problemem

i o to czy srodki do uszczelnienia dzialaja w takich wypadkach

 

---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

 

Wg moich wiadomości zielony febi to syntetyk

 

kolego, masz multum wiedzy wiec pytanie prosto do Ciebie: zielony to syntetyk, co jak zaleje mineral? :) a co by sie stalo gdybym zalal olej hydrauliczny z koparki? :D to drugie pytanie jest z mojej ciekawosci :)

 

 

i jeszcze jedno pytanie, jest/byl stosowany plyn w VW o kolorze zoltym?

Edytowane przez PrZeMoL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tfu, zielony to minerał !!! już poprawiam. Zapatrzyłem sie na post wojtusp

 

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:28 ----------

 

Co do Twojego pytania to podejrzewam że maglownica "puściła" i albo wymiana albo regeneracja. Na allegro widziałem zestawy naprawcze do maglownicy, poszukaj i nie lej uszczelniaczy bo to tylko na krótką chwilę uszczelni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem ten temat w czwartek nowa 1500-2000 regeneracja 500-700 w moim przypadku lało aż milo wydałem 600 i mam spokuj narazie

ja też dolewałem uszczelniacze i nic nie dawalo

Edytowane przez rafikw210

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tez zastanawiam sie nad nowa czy regenerowana..... niby regenerowana ma 2 lata gwarancji ale kto wie jak to pozniej jest.. ile placiles za robocizne demontaz/montaz maglownicy?

 

dzis kupilem tajemniczy srodek o nazwie X ktory niby uszczelnia silnik, skrzynie i wspomaganie .... heh smieszne troche no ale wlalem

 

wiem ze moze stac sie to tamto itd... napisze jak beda skutki jakies i wtedy podam nazwe srodka

 

bede krolikiem doswiadczalnym :D

Edytowane przez PrZeMoL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlałem uszczelniacz Prestona bo też mi kapało, teraz musze zmieniać maglownice bo mi się leje :D

Edytowane przez sirk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mnie dopadła niespodzianka w sobote wybrałem sie nad morze a po 40 kilometrach mój krokodyl wydawał dzwieki jak autobus solaris hamujacy silnikiem szybka diagnoza znikł płyn wspomagania dolewałem płyn do dzis i znalazłem przed chwila miejsce wycieku OD STRONY PASAZERA(ANGLIK)DOKŁADNIENIE WIEM Z KAD, GDY ZDJAŁEM KOŁO ZOBACZYŁEM ZE CIEKNIE Z TEJ CZARNEJ HARMONIJKI PRZED KONCÓWKA DRAZKA PANOWIE CO TAM MOZE BYC ZA MAGIA DODAM ZE PO 30 KM MUDSZE WLAC OK 150 ML CIEKNIE KONKRETNIE PANOWIE *******

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś w ogóle ten temat? :kwasny: Zadna magia - po prostu zesr....ła ci się maglownica i pozostaje jedynie jej wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec panowie odpowiadam jak tam z moim uszczelniaczem :)

 

wlalem takie cos jak na zdjeciu w zalaczniku. po wlaniu tego uszczelniacza wyciek zmniejszyl sie jakies 10x - prawie nie dolewam plynu od tego czasu. nie zahamowalo to calkiem wycieku ale mimo to polecam zalac jak ktos nie ma czasu oddac auta do mechanika zaraz po wykryciu usterki ... ja akurat jestem w takiej sytuacji. zakup i podmiana magla to nie takie hop-siup.

 

 

 

 

na zdjeciu malo widac ale w pojemniku jest zolta gesta ciecz i pisze ze to do wspomagania, silnika i skrzyni :D cena 21zl

17052009382.jpg

Edytowane przez PrZeMoL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ktos nie ma czasu oddac auta do mechanika zaraz po wykryciu usterki ... ja akurat jestem w takiej sytuacji. zakup i podmiana magla to nie takie hop-siup.

Tak - jak kumaty jest mechanik to zrobi to w parę godzin. Ale.... skoro jeździsz już "na uszczelniaczu" to sobie pomyśl co będzie , kiedy ci w trasie ten uszczelniacz akurat przestanie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilnujcie płynu wspomagania.. bo jak pompa pochodzi na sucho to do wymiany magla trzeba będzie doliczyć i jej wymianę :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie słychać jak pompa szumi a później zacznie już huczeć

to będzie znak ze chodzi na sucho

mi mechanik wymienił magiel w zaledwie 6 godzin z odpowietrzeniem itp itd.

w łodzi dobrze robią na przędzalnianej i roczek gwarancji dają

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chce wymienic maglownice w moim pasku i pytanko czy bedzie pasowała z dowolnego paska, młodszego?lub audi a4 18 t mam takie samochody na szrocie?czy bedzie wszystko pasować?czy jest cos na co patrzec?jakies sugestie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na jesień dolałem czerwonego syntetyku (nie wiem jakiego ?)w serwisie gdzie wymieniają oleje.

Na wiosnę zauważyłem ,że znowu trzeba dolać ok 100 ml. więc postanowiłem poczytać tu an forum i samemu kupić to co jest zalecane. Oczywiście teraz już wiem ,że u mnie ma być MINERALNY (zresztą zauważyłem już po fakcie ,że na korku jest napisane mineral) . Jak postanowiłem , tak zrobiłem i kupiłem zielony mineralny FEBI .

Dolałem i ...

zaczęło się !!!

Maglownica do regeneracji na cito !

Leje aż miło !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze nie wymienilem maglownicy :) brak czasu + troche lenistwa .. po wlaniu tego uszczelniacza zrobilem kilka tys i mam jeszcze polowe opakowania tego febi. tak ze polecam uszczelniacz komus kto chce odlozyc wymiane na pozniej

 

dzis zamawiam maglownice i mam w zwiazku z tym pytanko: czy to prawda ze kazda maglownica z passata b5 bedzie pasowala do mnie? wiem ze sa minimum 2 rodzaje - sprzedawca twierdzi ze sa one 'zamienialne' ... a kiedys natknelem sie na posta ze cos komus nie podpasowalo przy wymianie ..... prosze o pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności