Skocz do zawartości
antonio007

Uszczelniacze zaworow AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam wymienic uszczelniacze zaworow w silniku AWX. I teraz pytanie czy musze zdjac glowice aby to zrobic? Jesli nie to jak to zrobic i czy potrzebuje jakies specjalne narzedzia? Jesli zdecyduje sie jednak na zdjecie glowicy czy potrzebne bedzie jej planowanie. Dodam ze samochod jezdzi super, tylko ten niebieski dymek zaraz po odpaleniu. Pozdrawiam i dzieki za wszelkie info.:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skąd wiesz że to uszczelniacze a nie olej z odmy albo z przepuszczającej turbiny ? ile oleju ci bierze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem wlasnie turbo na nowe. ale jezeli z odmy to jak to sprawdzic?

 

---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:59 ----------

 

Od wymiany turbo czyli okolo 3000km nic nie wzial oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ale zeby tak od razu dlubac glowice ??!!

osobiscie nie slyszalem zeby komus w normalnym nie dlubanym silniku padly uszczelniacze zaworow.

 

Szukaj winy w odmie lub uszczelce pod glowica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odma czysta, wlasnie sprawdzilem. Turbo i wszystkie przewody czyste. Dodam jeszcze raz ze samochodzik chodzi pieknie. Nawet nie musi sie dobrze rozgrzac aby nie dymil. Jest to duuuza chmura (NIEBIESKA) zaraz po odpaleniu i silnik troche sie dlawi. postaram sie nagrac film. A propos do wymiany uszczelniaczy i tak musze zrobic uszczelke pod glowica i objawow peknietej uszczelki nie ma... Pytanie jeszcze raz czy moge je wymienic i jak bez zdejmowania glowicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez zdejmowania głowicy to trochę rzeźba. Trzeba by wyjąc wałek rozrządu i popychacze zaworów, potem podpierać zawory tłokami w poszczególnych cylindrach i próbować jakoś rozpinać blokady sprężyn zaworowych i niby już dostaliśmy się do uszczelniacza. Ale mówię, to jest rzeźba. Fachowo trzeba wyjąć głowicę i zrobić to na stole, bo może przy okazji konieczna jeszcze będzie wymiana prowadnic albo zaworów. Głowicę planujesz po każdym jej zdjęciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są warsztaty które mają temat obcykany (przyrząd do podtrzymywania zaworów). Ja zawsze płaciłem ~120zł za robotę bez ściągania głowiczki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko gdzie to robiłeś bo ja mam do wymiany bo mi kopci na niebiesko z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, prawie wszyscy twierdzą, że wymiana samych uszczelniaczy pomoże na chwilę. W jednym serwisie Bosch-a poradzili mi abym sprzedał samochód-żenada. Mam autentyczny przebieg 170000km, na 3000 km bierze jakieś 250ml oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam ten sam problem, prawie wszyscy twierdzą, że wymiana samych uszczelniaczy pomoże na chwilę. W jednym serwisie Bosch-a poradzili mi abym sprzedał samochód-żenada. Mam autentyczny przebieg 170000km, na 3000 km bierze jakieś 250ml oleju.

 

To dobre auto masz skoro ci tyle oleju zre a wrecz wpierd... Co do niebieskiej chmury bylo na forum z tego co pamietam nie byla to wina uszczelniaczy.

 

A co do warsztatow ktore robia to bez zdjecia glowicy to patrz na takie ktore maja ten przyrzad. Jezeli nie ma a chce wymieniac to nawet nie umawiaj terminu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To dobre auto masz skoro ci tyle oleju zre a wrecz wpierd.

Wydaje mi się, że zużycie oleju jeszcze mieści się w normie, jeśli sie mylę to mnie poprawcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To dobre auto masz skoro ci tyle oleju zre a wrecz wpierd...

:wmorde Napisz że ta wypowiedź to taki żart z Twojej strony.

A co do warsztatow ktore robia to bez zdjecia glowicy to patrz na takie ktore maja ten przyrzad. Jezeli nie ma a chce wymieniac to nawet nie umawiaj terminu.

A po co komu ten przyrząd? osobiście wymieniałem wiele razy uszczelniacze zaworów beż żadnego przyrządu i nic się silnikom nie działo. Zresztą może napiszesz dlaczego odradzasz wymianę uszczelniaczy bez tego przyrządu?

Wydaje mi się, że zużycie oleju jeszcze mieści się w normie,

Też mi się tak wydaje. VW przewiduje 1 litr na 1000 kilometrów. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawory można albo opierać o tłok (musi być w najwyższym punkcie dla danego cylindra), albo ciśnieniowo (zamiast świecy podać ciśnienie z kompresora). Ja tam bym głowicy nie ściągał jak nic oprócz tego się nie dzieje. Jak silnik będzie brał ponad litr na 10000 to bym się już zaczął poważnie zastanawiać co jest przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj passat zaczal brac 1L/1tys km ttotalny obłed , chce zaczac od wymiany uszczelniaczy

moze ktos cos poradzic i podpowiedziec ile takie cos kosztuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności