adams Zgłoś #101 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam.Chciałbym wszystkich poinformować ku przestrodze,o mojej sytuacji po zakupie tarcz Mikoda.Tak więc,zakupiłem tarcze w wersji GT(czerwone),z prośbą,żeby dotarły do mnie w ciągu trzech dni.Jednak teraz widzę,że był to chyba zły pomysł. Pierwsza niespodzianka,czekała mnie na dzień dobry,gdy zobaczyłem,że świeżo pomalowane tarcze zostały wsadzone do worków,i wszystko się posklejało.Reszta zaczęła się po zamontowaniu! Jeżdżę na tych tarczach raptem trzy tygodnie,i już zaczęła odpadać farba,ale to jeszcze nic! Po pierwszym deszczu z tarcz zaczęła się lać strumieniami RDZA!!!!! I nie mówię tu o powierzchni tarczy,która przy wilgoci faktycznie pokrywa się nalotem,który jednak po przyhamowaniu schodzi,a o rdzy w pełnym tego słowa znaczeniu. Nacięcia,otwory,brzegi tarcz wszystko jest pomarańczowe,a zaraz po myciu rdza leje się strumieniami. Szczerze powiem,że zakupiłem te tarcze,również pod względem wizualnym,a tu taki klops Oczywiście skontaktowałem się z MIKODĄ,i po pierwszej rozmowie byłem nawet pozytywnie zaskoczony,gdyż gość powiedział mi,że dla nich liczy się klient,i że spróbują to załatwić. Tłumaczył,że może przez to,że to było tak szybko,może ktoś czegoś nie dopilnował,że może nie były dobrze wypalone,że tarcze w środku nie są zabezpieczone,że szef kupuje tanią farbę i dlatego może odpryskiwać. Jednak po kilku dniach sytuacja się zmieniła,bo okazało się niby,że to pierwszy taki przypadek,że nigdy takie coś się nie zdarzyło,a gość przy szefie zaprzeczył jakoby wspominał coś o taniej farbie. Prawda jest taka,że to miało wyglądać,a wszyscy się śmieją co za gówno kupiłem,a jak poinformowałem samego p.Mikodę,o tym,że jeśli mnie tak z tym zostawią,to opiszę to na forum,to jeszcze on zagroził mi sądem,hehe Generalnie wstyd i obciach.Jeśli nawet sytuacja z moimi tarczami wystąpiła faktycznie pierwszy raz,to czy zwalnia to Mikodę od odpowiedzialności za swój produkt? Według mnie amatorszczyzna!!! Resztę zostawiam Wam do oceny. Kolorowe hamulce = szybsze? Ja i mój znajomy katujemy Mikodę GT (czarne żeby nie było) i jak za ta kasę to są dobre tarcze! Że rdzewieją to inna bajka, a raczej to realia życia codziennego - chcesz żeby nie rdzewiały to kup inne droższe tarcze które są odpowiedni zabezpieczone! Rozumiem że ktoś odradza tarcze hamulcowe bo: mają bicie, huczą, nie hamuję itp ale że rdzewieją to jest dla mnie kompletną paranoją... Weź kolego jeszcze pod uwagę że ta "rdza" bardzo dokładnie zapycha otwory w tarczach, jeśli ich regularnie nie będziesz czyścił to za jakiś czas spotkamy się z Twoim tematem na forum "Odradzam tarcze Mikody bo pękają!!!" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #102 Napisano 31 Sierpnia 2011 Mam juz 4-rty komplet (wymieniam tarcze co 2 wymiany klocow) jak narazie sypiacej sie rdzy nie zauwazylem, lekki nalot to normalka po deszczu lub myjni, podstawa to przedmuchiwanie otworow w tarczy co robie na biezaco i naprawde nie widze wiekszej roznicy jakosci miedzy tania mikoda a drogim zimermanem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #103 Napisano 8 Listopada 2011 (edytowane) panowie pytanko odnośnie tarcz i klocków. Odnośnie tematu pytanie o Zimermana: Co sądzicie o takim zestawie n przód: Trwające<%2Fa><%2Fi>.&watched=1&msgtoken=68945115512738b1601bef683b7441d98c4b031b0dacff8bd2d8f4e849d8f130" target="_blank">http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1894695456&msg=Obserwujesz+aukcję. Nie+przegap+jej+zakończenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zakładce+Trwające<%2Fa><%2Fi>.&watched=1&msgtoken=68945115512738b1601bef683b7441d98c4b031b0dacff8bd2d8f4e849d8f130 a na tył(jak nie te to jakie ): takie podejdą? - http://moto.allegro.pl/zimmermann-tarcze-klocki-ate-tyl-audi-a4-b5-warto-i1894563718.html bo te juz troche za zdrogie - http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-zimmermann-sport-tyl-vw-passat-b5-fl-i1919025144.html a może cały zestaw brembo? http://allegro.pl/tarcze-klocki-brembo-p-t-vw-passat-b5-b5-fl-288m-i1860311630.html Edytowane 9 Listopada 2011 przez stinger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #104 Napisano 7 Grudnia 2011 kumpel katuje mikodę nawiercaną w stilo, chyba też 288mm i po bodajże 70tys km widać pęknięcia przy otworach które znajdują się najbardziej na zewnątrz. Podobno jest to normalny objaw w tarczach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #105 Napisano 4 Stycznia 2012 (edytowane) Hej, ja nie jeżdziłem na zimmermannach, ale mam już w golfie tdi 2gi komplet mikod nawiercanych i frezowanych. Przejeździłem już na nich 70kkm. Aha wsadziłem to do hamulców większych niż oryginalnie, bo do 280mm z corrado/golfa g60. W obu kompletach używałem klocków ATE. Pierwszy komplet powodował straszne pylenie z klocków (500km - felgi i opony brązowe od pyłu) , drugi tak nie robi - może kwestia tarcz, może klocków ATE. Jednak coś co przekonało mnie, że te tarcze Mikody to jednak bardzo dobry wyrób - miałem problem zapiekającym się tłoczkiem hamulcowym w przednich hamulcach. Spakowałem auto pojechaliśmy w trasę 700 km do Austrii na zlot, po przejechaniu 10km stwierdziłem, że coś AFN nie ma siły jechać. Po zatrzymaniu na skrzyżowaniu - patrzymy a tu z przodu dym. Okazało się, że tarcza świeci jak w F1, tak na pierwszy strzał nie było wiadomo co się stało - wróciliśmy do domu bez używania hamulców - szybkie rozebranie - oczyszczenie prowadnic i przesmarowanie smarem i w trasę. Zrobiliśmy w 2 dni 1400 km - jak wróciłem do domu na drugi dzień znowu się tłoczek zablokował - tarcza świeciła drugi raz. Właściwa regeneracja zacisku załatwiła sprawę raz na zawsze. Pomimo tych przygód tarcza nie popękała, nie biła. Przejeździłem na niej jeszcze 40kkm, wymieniłem razem z klockami na kolejny komplet. Tak więc ja osobiście nie powiem na tarcze Mikody złego słowa. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez jasiek21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #106 Napisano 4 Stycznia 2012 ja zagotowałem tylna tarczę mikody, tylko nawiercana. Zapiekł mi się ręczny... Mimo to tarcza dalej dzielnie śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #107 Napisano 5 Stycznia 2012 Odradzam Zinnermany mam w Passacie to tragedia , tarcze bardzo szybko się zuzywają........Polecam w tej samej cenie a nawet tańsze Brembo lub Ferrodo a naprawde super tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #108 Napisano 5 Stycznia 2012 Odradzam Zinnermany Polecam Zimmermanny mam w B4 - przeżywały katuszę różnego rodzaju i jestem z niech mega zadowolony! Szybciej zużywa mi się mikoda na tyle niż zimmermann na przodzie... Może klocek ma tutaj też coś do gadania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #109 Napisano 6 Stycznia 2012 Szybciej zużywa mi się mikoda na tyle niż zimmermann na przodzie... no ale napisałeś wyżej, że Ci się ręczny zaciął i tak jeździłeś... podzielę opinię o Zimermannach... po kilku kkm tarcza wygląda tragicznie, jakby była zbyt miękka do niektórych typów klocków (ja używałem z EBC). Mikoda takich felerów nie miała... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #110 Napisano 6 Stycznia 2012 no ale napisałeś wyżej, że Ci się ręczny zaciął i tak jeździłeś... podzielę opinię o Zimermannach... po kilku kkm tarcza wygląda tragicznie, jakby była zbyt miękka do niektórych typów klocków (ja używałem z EBC). Mikoda takich felerów nie miała... Kupiłem tarcze zinnermana i klocki też zinnerman.Przejechane około 40.000 i 3 mm tarczy nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #111 Napisano 8 Stycznia 2012 też sie zastanawiałem nad tymi tarczami ale wybrałem mikody i przejechałem juz ok 10k i jestem bardzo zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #112 Napisano 27 Stycznia 2012 To może i ja coś dodam,mam mikode z przodu 280 i z tyłu 257 nawiercane,nacinane,auto cięzkie bo kombi,troche mocniejsze niż seria,większa pompa hamulcowa 25,4,zaciski przód S2 a więc zestaw mocniejszy niż seria z klockami TRW.Wszystko doskonale działa pomimo większego obciążenia tarcz z przodu-duży klocek,zacisk,pompa.Czytając po róznych forach doszedłem chyba do słusznego wniosku że w dużej mierze hamulce i ich działanie zależą od doboru klocka do tarczy, i tak tarcza mikoda najlepiej hamuje ze zwykłym klockiem ale dobrej firmy,gdy teoretycznie chcemy poprawić skuteczność naszych hamulców poprzez montaż lepszych tj. twardszych klocków mikoda tego nie wytrzyma-pokrzywi się,pęknie,przegrzeje-zmieni kolor na niebieski-fiolet.Powiedzmy otwarcie że mikoda to nie są tarcze pokroju wyższych modeli znanych czy szeroko reklamowanych firm ale bije konkurencje cenowo a to dość ważne kryterium przynajmniej dla mnie.Mikoda to dobra tarcza z bajerem(nacinanie,nawiercanie) o którą trzeba dbać-okresowe czyszczenie,wiadomo też że szybciej zje klocki niż tarcza pełna i do codziennego używania z zwykłymi klockami dla aut delikatnie zmodyfikowanych to idealny wybór.Nie sprawdzi się w rajdach gdzie tarcze twarde,węglowe,ceramiczne wprost świecą i do szaleństw na torach-częste hamowanie z wysokich prędkości ale na ulice owszem-nie wymagają rozgrzewania,tak samo działają przy małych prędkościach jak i dużych oraz gwałtownych,awaryjnych hamowaniach.Suma sumarum nie można stwierdzić jednoznacznie która tarcza jest lepsza ponieważ zależy to od tego czego oczekuje się od tarcz,jak,gdzie w jakim aucie i w jakich warunkach będzie używana,dlatego dobór tarcz jak i klocków należy traktować indywidualnie w zależności od potrzeb.Osobiście jestem zadowolony z mikody i polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #113 Napisano 27 Stycznia 2012 Dobre tarcze nacinane i nawiercane to speedmaxy z IC mikoda to niewentylowana i wymieniana razem z klockami za każdym razem do opla się nadaje.Material jest beznadziejnie miekki na tarczach robia sie rysy po tygodniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #114 Napisano 27 Stycznia 2012 na tarczach robia sie rysy po tygodniu. Jakoś u mnie po 20Kkm są jak lustro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #115 Napisano 29 Stycznia 2012 Bo jak je odlewali to odlewacz był trzeźwy i specjalnie dla Ciebie powstała super twarda mieszanka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #116 Napisano 29 Stycznia 2012 Ja mam Zimmermany tarcze i klocki i nie chce innych tarcz jestem bardzo zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #117 Napisano 29 Stycznia 2012 Bo jak je odlewali to odlewacz był trzeźwy i specjalnie dla Ciebie powstała super twarda mieszanka. Tak, a na stronie mikody odrazu rozpoznałem egzemplarz dla siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #118 Napisano 13 Marca 2012 Witam co sądzicie o tych tarczach? warto wytrzymają przyzwoicie czy szybko sie zużyją? http://allegro.pl/tarcze-klocki-zimmermann-p-t-sport-vw-passat-b5fl-i2184037888.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekooN Zgłoś #119 Napisano 13 Marca 2012 Witam co sądzicie o tych tarczach? warto wytrzymają przyzwoicie czy szybko sie zużyją? http://allegro.pl/tarcze-klocki-zimmermann-p-t-sport-vw-passat-b5fl-i2184037888.html Bardzo dobry zestaw :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #120 Napisano 13 Marca 2012 Tarcze git, klocki średnia póła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach