viper00 Zgłoś #1 Napisano 8 Kwietnia 2009 Chcę sprawdzić przepływkę, czy jeśli ją odłączę i tak sprawdzę czy jest różnica, to czy po podłączeniu wszystko będzie wporządku? Nie pojawią się jakies błędy w komputerze? Czy po prostu moge bez problemu ją odpiąć, sprawdzić jak jeździ, podpiąć i będzie wszystko bez problemu działać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2009 jak odepniesz przeływke to powinien chodzic normalnie na wolnych ... ale juz gorzej na wysokich obrotach ... w moim wypadku tak było.. a ponowne podpiecie to nie powinno byc problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #3 Napisano 8 Kwietnia 2009 potwierdzam powyższą wypowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2009 Chcę sprawdzić przepływkę, czy jeśli ją odłączę i tak sprawdzę czy jest różnica, to czy po podłączeniu wszystko będzie wporządku? Nie pojawią się jakies błędy w komputerze? Czy po prostu moge bez problemu ją odpiąć, sprawdzić jak jeździ, podpiąć i będzie wszystko bez problemu działać? będzie wszystko działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2009 Nie wiem czy nie trzeba jej adoptować po odpięciu. Nawet jeśli nie trzeba, w kompie zostanie błąd po odpięciu przepływki, ale ten błąd nie ma większego wpływu na prace silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2009 Nie wiem czy nie trzeba jej adoptować po odpięciu. Nawet jeśli nie trzeba, w kompie zostanie błąd po odpięciu przepływki, ale ten błąd nie ma większego wpływu na prace silnika. Nie ma większego wpływu? A jaki ma Chcę odpiąć ją aby sprawdzić czy jest sprawna, gdyż mam "braki mocy". Ktoś mi wcześniej doradził, że jeżeli odepnę i nie będzie różnicy to znaczy, że jest padnięta, a jeśli różnica będzie to znaczy, że działa prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2009 Nie ma większego wpływu? A jaki ma No cóż źle napisałem, błąd jest zapisany i tyle, a wpływ ma taki, że jak ją odepniesz to zaczynasz zwracać szczególną uwagę na pracę silnika i za każdym "zakrztuszeniem" się silnika myślisz sobie że pewnie dlatego że odpiąłem przepływkę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2009 podlacz pod VAG i zrob logi. wyciaganie przeplywki nic nie da, samochod i tak bedzie jezdzil...gorzej ale zawsze. W pamieci kompa sa teoretyczne wartosic masowe powietrza i po odlaczeniu przeplywki komp sobie je bierze z banku pamieci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MASTA Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2009 Tydzień temu odpiąłem przepływkę aby sprawdzić jak silnik będzie się zachowywał (tak jak doradzał któryś z forumowiczów), silnik zaczął wariować, dławić się itp. więc bez gaszenia podpiąłem ją spowrotem po czym silnik wrócił do normalnej pracy, dodam że miałem ogromne przymulenie i brak mocy po rozgrzaniu silnika w zakresie 2-3 tys. obrotów. Zadna kontrolka się nie włączyła (czyt. brak błędów) a objawy mulenia zupełnie ustąpiły, tak jakby jakiś pin w kostce zaśniedział i przepływka nie dawała kompletnego sygnału do kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #10 Napisano 8 Kwietnia 2009 Po pierwsze muszę kupić tego VAG'a po drugie oglądnę styki i przeczyszczę. U mnie też właśnie do tych 3000 obrotów jest muł straszny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chudy VR5 Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2013 Chciałem odświeżyć temat. Mój Passat muli., tzn. ma, wrażenie że nie ma pod maską tych 150 kucy. Po odłączeniu przepływki żadnej różnicy w pracy silnika na biegu jałowym. Czyściłem przepływomierz i bez zmian. Może ktoś doradzi, czy to ta przyczyna będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6891 Zgłoś #12 Napisano 5 Listopada 2015 Panowie ja mam taki problem ze na odpaleniu na zimnym silniku niemam rownych obrotow tak od 1200 do 600/400 potrafi nieraz zgasnac, jak. silnik sie rozgrzeje wszysto jest ok natomiast jak odepne kostke z przeplywki autko odpala zajebiscie tzn ze przeplywka jest uszkodzona? Dodam jeszcze ze pasacik strasznie mi duzo pali na biegu jalowym pali ok 9.9 wczesniej palil ok 3.1 teraz mam spalaie srednie w granicy 9/11 l w miescie w trasie 8/9 duzo za duzo przed tym wszystki palil w trasie 6.5/7.5 w miescie 7.4/8.2 l, czy to moze byc od przeplywki? Dodatkowo przeplywka jest zmieniona z boscha na jakis zamiennik i od tego czasu wszystko sie zaczelo stara niestety mi sie popsula. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #13 Napisano 5 Listopada 2015 najprostszy sposób... jedź na szrot weź używany pod Twój kod silnika zamontuj pojeździj z 5-6 dni zaobserwuj zmiany ..... jeśli to to oddaj go na szrot (tydzień gwarancji rozruchowej) weź kasę i kup oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mshk Zgłoś #14 Napisano 5 Listopada 2015 Witam ja mam podobny problem ,mianowicie gdy auto się rozgrzej też jest słabe,zrobiłem test na odpiętej przepływce i wydaje się być lepiej,auto lepiej reaguje na gaz i jest bardziej elastyczne.Dodam że nie ma żadnych zmian podczas odpięcia kostki na włączonym silniku,vag nie pokazuje żadnych błędów ,czy może być tak że przepływka po rozgrzaniu sie silnika może podawać nieprawidłowe wartości przez co auto jest słabe?Czy można jezdzić bez podpiętej przepływki?dla upewnienia się że to ona jest winna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach