J3L3N Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2009 Witam mam problem mianowicie po prawej stronie waz idacy od intercoolera odczepia mi sie. co moze byc tego przyczyna? moze jest tam za duze cisnienie i go wywala? Moze ktos wie jaki numer jest tej klamry? silnik AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2009 Coś się nie zgadza w twoim opisie pod nickiem. Piszesz passat 3BG z pompowtryskiwaczami a rok produkcji auta podajesz 1987? Który rok passata ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J3L3N Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2009 hehe sorki blad jakis. rok 2002 silnik AVF.wiem ze ten waz ma takie zabki i w ta druga rure wchodzi tymi zabkami i do tego jest klamra.nie wiem co moze byc przyczyna/czy jakies cisnienie czy cos z tymi zabkami a moze klamra.Bo waz przechyla sie zawsze w tej samej pozycji jakby jeden zabek nie trzymal.Czy jest na to jakis patent? i drugie pytanie czy w tym wezu powinien byc olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #4 Napisano 4 Kwietnia 2009 Ja miałem podobnie z rurą za intercoolerem, tzn zrywało ją z zatrzasków. Te dwa ząbki które są po bokach się wypracowały. Niestety musiałem wymienić na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2009 ja ladnie podpilowalem te aluminiowe zabki (cienkim pilnikiem lub brzeszczotem) tak zeby ta metalowa klamra ladnie sie zaczepiala o nie. od tej pory mam spokoj, waz nie wyczepia sie. P.S. Delikatnie podpiluj w dol ale z wyczucie,m tak zeby poglebic powierzchnie gdzie wchodzi metalowa zawleczka. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2009 no to ja mam lepszy patent i bardziej skuteczny !! Trzeba wyjac ta klamerke (drut w ksztalcie literki "U"), i w miejscach gdzie dotyka zabkow z rury, zrobic lekkie wgniecenia-dziobki (wygiac drut) w kierunku zabkow. POMAGA w 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2009 A jezeli chodzi o pytanie// czy ma byc tam olej// to tylko w nowych samochodach nie ma oleju , ale w straszych z wiekszym przebiegiem zawsze sie pojawia , ale bez przesady , nie powinno byc wiecej jak z pol kieliszka (to norma) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J3L3N Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2009 dzieki chlopaki bo juz myslalem ze cos powaznego a widze ze to norma.2 dni temu kupilem autko i taki zonk.Oleju jest malo ale jest.przebieg 170 tys. Wiec widze ze to norma. pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszp56 Zgłoś #9 Napisano 29 Marca 2010 Witam a jakie miałeś objawy wypadającego węża? U mnie w pasku jest to samo, tyle że brak jest mocy i strasznie dymi a rura od interculera wypada pomimo że zostanie założona przy większym dodaniu gazu wystrzela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #10 Napisano 29 Marca 2010 Jeżeli dymi po spadnięciu rury to norma,ale jeżeli zawsze to już problem. A jeżeli kolega ma rurę z zawleczkami to te metalowe dziubki się wyrobiły i albo stosujemy patenty kolegów wyżej albo kupujemy nowy wąż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bery Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2010 Miałem ten sam problem, wymieniałem ten uchwyt co trzyma wąż - to nic nie dało (co chwile i tak wypadał). Kupiłem nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszp56 Zgłoś #12 Napisano 30 Marca 2010 Bery a powiedz cię u Ciebie działo jak spadła ta rura którą wymieniłeś, no i jak ona się fachowo nazywa, aby ją kupić? Czy objawami było u Ciebie dymienie i szarpanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotras3 Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 witam! niestety u mnie zdażyło się podobnie w trakcie jazdy wystrzelił mi ten wąż(straszne dymienie i przerywanie ) okazało się, że klamra puściła na jednym ząbku i trzeba go podpiłować ale to nie wszystko bo zginęła gdzieś ta uszczelka która jest na wężu ....no właśnie czy można ją dokupić oddzielnie? jeśli tak mógłby ktoś podać numer katalogowy plz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #14 Napisano 9 Września 2010 zginęła gdzieś ta uszczelka która jest na wężu ....no właśnie czy można ją dokupić oddzielnie? jeśli tak mógłby ktoś podać numer katalogowy Proszę bardzo zaznaczony na zrzucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krawwitt Zgłoś #15 Napisano 13 Września 2010 Witam wszystkich. U mnie z tym wężem była identyczna historia. Jechałem sobie spokojnie, aż tu nagle boooom. Grubas zachą kopcić na czarno i w ogóle silnik nie wchodził w obroty ( na koniec zgasł ). Okazało się, że ta piekielna rura wypadła. Najpierw postanowiłem ten drucik dociskowy odpowiednio dogiąć i podpiłować te wąsy zaczepowe ( tak jak opisywali koledzy wcześniej). Niewiele to jednak dało, gdyż po jakimś miesiącu znowu boooom. Na moje nieszczęśnie szlag trafił także tą uszczelkę znajdującą się wewnątrz tej piekielnej rury. Uszczelkę sobie sam dorobiłem- proszę się nie śmiać- od jakiejś rury od kibla. Rurę wpasowałem na swoje miejsce i skręciłem ją dwiema metalowymi opaskami zaciskowymi. Do tej pory nie mam problemu z tą rurą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2010 ę wpasowałem na swoje miejsce i skręciłem ją dwiema metalowymi opaskami zaciskowymi. Moze jakas fotka, jak to wyglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potos Zgłoś #17 Napisano 7 Października 2010 a ja po prostu przez te aluminiowe mocowanie rury wkrecilem dlugi blachowkret i trzyma sie genialnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar.tom Zgłoś #18 Napisano 7 Października 2010 Koledzy , opiszcie proszę dokładniej swoje patenty na tą wypadającą rurę (blachowkręty czy opaski metalowe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #19 Napisano 7 Października 2010 tez mam od niedavna AVF i... lipa straszna, zastanawia mnie sposob laczenia itc-sa przecieki cisnienia, wystrzaly, pocenie.. dlaczego nie zrobili tego jak w 1.8t nasowasz rure na rure i zaciskasz opaska a jak ci malo to spokojnie da sie zacisnac 2 lub 3 opaskami jedna za droga... chyba niedlugo bede przeranial to ustrojstwo bo cisnienia to na 100 % nie 3ma jak powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturky Zgłoś #20 Napisano 14 Grudnia 2010 Witam, Wypadający wąż ciśnieniowy od intercoolera przy przekroczeniu dwóch tysięcy obrotów to efekt startej "bruzdy, zęba, kła" (takie spotkałem określenia). Zewnętrzne cybanty (opaski) nie sprawdzają się, w samochodach poddanych chip tuningowi tunerzy często przykręcają go śrubami. Ja polecam wymianę na nowy element kupiony w ASO. Proszę pamiętać, że ten sam wąż ciśnieniowy jest montowany również w Skodzie Superb i można zadzwonić do działu części i zapytać o cenę (w Białymstoku ASO VW 176,12zł a ASO SKODY cena 202zł za ten sam "wężyk"). Poniżej podaję numer katalogowy może komuś się przyda (silnik 1.9TDI PD): AWX/AVF 3B0 145 834 N AVB 3B0 145 834 R Fotki "kła" przyczyny problemów (lepiej widoczny po prawej stronie): Nowy wąż ciśnieniowy prosto z ASO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach