jopasek Zgłoś #41 Napisano 3 Lutego 2009 20A zółty bezpiecznik widać na zdjeciu wiec po co pytasz? Pojedz poproś o żółty w motoryzacyjnym i beda wiedzieli jaki ci dac! Kolory sa ścisle ustalone z mocą z tego co sie orjetuje jeden kolor do jednej mocy? Ale moze ktos mnie poprawi jak sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaneck Zgłoś #42 Napisano 3 Lutego 2009 20A zółty bezpiecznik widać na zdjeciu wiec po co pytasz? Pojedz poproś o żółty w motoryzacyjnym i beda wiedzieli jaki ci dac!Kolory sa ścisle ustalone z mocą z tego co sie orjetuje jeden kolor do jednej mocy? Ale moze ktos mnie poprawi jak sie myle Nie wiem w którym miejscu na zdjęciu z postu http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=307532&postcount=31 widać że jest to 20A bezpiecznik, widać tylko kolor. Dlaczego pytam? To bardzo proste - BO NIE WIEM... gdybym wiedział to bym nie pytał. Nie wymieniałem wcześniej bezpieczników w aucie i nie wiedziałem że wystarczy znać kolor i widzę, że Ty też pewien nie jesteś więc nie rozumiem skąd ten ton wypowiedzi... Ogólnie bezpieczniki opisuje się parametrem max. natężenia prądu jaki przewodzą a nie kolorem i temu również pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unperson Zgłoś #43 Napisano 7 Kwietnia 2010 Witam kolegę, czy ma może kolega rozpiskę swoich bezpiecznikow (tych z lewej strony) autka, bardzo szukam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaneck Zgłoś #44 Napisano 7 Kwietnia 2010 Jedyny opis jaki posiadam wziąłem stąd: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=14836#post14836 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolu Zgłoś #45 Napisano 26 Czerwca 2010 Dzięki Panowie,miałem ten sam problem z gniazdem zapalniczki podłokietnika,wymiana bezpiecznika pomogła:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
error Zgłoś #46 Napisano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) mi nie dzialala przednia zapalniczka wiec postanowilem sprawdzic zasilanie w tylnej w bagazniku,pech chcial ze iskierki poszly bo dotkneło mi sie masy i + no i juz nie dzialaly obie wymienilem bezpiecznik 33 i przednia dziala ale gubie sie troche czytajac ten post i dalej nie wiem gdzie bezpiecznik od tej tylniej bo tu piszecie o jakiejs zapalniczce z tylu w podlokietniku hm...... a mi chodzi o ta z tylu w bagazniku kolo nadkola Edytowane 26 Kwietnia 2011 przez error Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mz1976 Zgłoś #47 Napisano 9 Sierpnia 2011 Szacuneczek Panowie za wiedzę i wszystkie informacje. U mnie nie działało gniazdo zapalniczki między fotelami i już miałem tunel rozbierać, jednak dzięki Wam wymieniłem bezpiecznik, który dało się dosięgnąć po zdjęciu pokrywy bezpieczników z lewej strony deski rozdzielczej i wsadzeniu ręki głęboko w okolice widocznych przez otwór po klapce przekaźników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gandalf bialy Zgłoś #48 Napisano 22 Stycznia 2012 O wlasnie tego szukalem co ja bym bez tego forum poczal;-) a swoja droga to nie mozna bylo dac wszystkich 3 bezpiecznikow jakos kolo siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #49 Napisano 14 Czerwca 2012 Witam Panowie, cholerny zasilacz/ładowarka do navi popaliła mi oba gniazda zapalniczki. O ile ze zlokalizowaniem i wymianą bezpiecznika przedniej nie było problemu, to ze znalezieniem tego od tylniej mam kłopot. Zrobiłem dokładnie tak jak tutaj podajecie, zdjąłem te obudowy (poszło gładko), ale w miejscu, gdzie powinien być ten bezpiecznik - czyli pozycja A lub B (przynajmniej tak jak to widzę) jest pusto . Sprawdziłem nawet wszystkie boczne bezpieczniki, czy aby tam przypadkiem nie ma go, ale wszystkie dobre. Załączam zdjęcie jak to wygląda i proszę o dalsze wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #50 Napisano 14 Czerwca 2012 Może jednak ktoś doradzi, gdzie tego "ustrojstwa" szukać. Będę dźwięczny :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #51 Napisano 14 Czerwca 2012 Zerknąłem jeszcze raz głębiej nad same pedały i nic tam nie widzę. Zrobiłem fotki. Może ktoś coś zobaczy, bo ja deczko zgłupiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #52 Napisano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Od biedy możesz wyjąć po kolei wszystkie i w kilka minut trafisz. Zacznij od żółtych. U mnie to był mały bezpiecznik. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez slawekm65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario430 Zgłoś #53 Napisano 15 Czerwca 2012 W pozycji której winien być wg opisu tutaj załączonego, czyli A lub B (listwa górna) jest PUSTO. Poza tym wszystkie inne-dostępne i widoczne sprawdziłem (optycznie i miernikiem) - są dobre. Więc, gdzie ten skurczybyk :-) może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawronik Zgłoś #54 Napisano 3 Sierpnia 2012 Może trochę odgrzewam kotleta, a Mario430 już znalazł rozwiązanie, ale może przyda się potomnym Na fotce z linka http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84450&d=1339653056 nie widać najważniejszego. Nad przekaźnikiem z nr 377 jest kolejna, oddzielna, plastikowa kształtka (mocowanie, koszyczek whatever) z dwoma 'dużymi' bezpiecznikami. Jest ona przykręcona - ciut wyżej i jakby 'bliżej' kierowcy - do blachy wewnętrznej deski rozdzielczej na dwie śruby pod klucz 8. Śruby są umiejscowione trochę na ukos - jedna (lewa) niżej, druga (prawa) wyżej. To powinno być wskazówką do ich odnalezienia. Za tą kształtką z 'dużymi' bezpiecznikami kryje się nasz bezpiecznik. Jest to zielone 30A. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić tę kształtkę z bezpiecznikami, albo mieć drobniutkie zwinne dłonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozi31 Zgłoś #55 Napisano 3 Listopada 2012 Może trochę odgrzewam kotleta, a Mario430 już znalazł rozwiązanie, ale może przyda się potomnym Na fotce z linka http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84450&d=1339653056 nie widać najważniejszego. Nad przekaźnikiem z nr 377 jest kolejna, oddzielna, plastikowa kształtka (mocowanie, koszyczek whatever) z dwoma 'dużymi' bezpiecznikami. Jest ona przykręcona - ciut wyżej i jakby 'bliżej' kierowcy - do blachy wewnętrznej deski rozdzielczej na dwie śruby pod klucz 8. Śruby są umiejscowione trochę na ukos - jedna (lewa) niżej, druga (prawa) wyżej. To powinno być wskazówką do ich odnalezienia. Za tą kształtką z 'dużymi' bezpiecznikami kryje się nasz bezpiecznik. Jest to zielone 30A. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić tę kształtkę z bezpiecznikami, albo mieć drobniutkie zwinne dłonie Dokładnie tak jak kolega napisał. Tylko u mnie było 20 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulka Zgłoś #56 Napisano 26 Listopada 2013 mam dokladnie ten sam problem, spalilam bezpieczniki w przedniej i srodkowej zapalnicze, od przedniej udalo sie wymienic bezpiecznik bez problemu, a ze srodkowa to jakas maskara, podpytam jeszcze bo pisaliscie ze sprawne (damskie ) dlonie dosięgną tego bezpiecznika od strony klapy z lewej strony tych standardowych bezpiecznikow... gdzie mam dokladnie grzebac? czy latwiej jest tak jak mowicie pod kierownica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #57 Napisano 14 Grudnia 2013 A więc i mi nie dzialala tylna zapalniczka.. juz chcialem ciagnac nowe kable.. i przy okazji zalozyc sobie w bagazniku z 2 gniazdka ale znalazlem ten temat Nie wiem dlaczego niemcy wrzucili bezpiecznik w takim miejscu... A wiec jak w/w trzeba sciagnac oslone pod kierownica ( 4 sruby ). I nad wielkim przekaznikiem 377 jest schowany nasz bezpiecznik... 20A Nie jest latwo tam lape wsadzic ale sie da Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paulka Zgłoś #58 Napisano 10 Marca 2014 Panowie chciałam wymienić ten bezpiecznik, ale problem pojawil sie juz na poczatku ;/ jak zdjac ta obudowe kierownicy? u mnie sa 2 sruby pod krzyzaka i jedna jakas inna, a kolega wyzej mowi o 4 srubach, to moze ja zle szukam? prosze zaznaczcie mi na zdjeciu co mam odkrecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heedziu Zgłoś #59 Napisano 10 Marca 2014 Paulka dwie masz w zaznaczonych miejscach, a dwie dodatkowe są pod osłona z lewej strony tam gdzie bezpieczniki. Jeśli śruby są oryginalne to powinien to być torx 25. Odkręcasz i odciągasz w stronę fotela kierowcy, odpinasz przewody od włącznika świateł i poziomowania i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomex123-91 Zgłoś #60 Napisano 3 Maja 2014 Podepne sie do tematu ja mam problem w pasku 3B. otoz mialem baardzo dlugo transmiter w zapalniczce. szczerze mowiac jakis szajs za 35zl. Dzialalo to calkiem dlugo, az w koncu zaczely sie problemy i trzeba bylo obracac nim czasami bo nie lapalo. Teraz juz n ie dziala ani transmiter ani zapalniczka. bezpiecznik caly, podsietlenie od zapalcznicki nie dziala. nie chce rozbierac tunelu wiec moze wie co moglo byc przyczyna awarii ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach