Skocz do zawartości
scubi206

Gniazdo zapalniczki przy tylnej kanapie

Rekomendowane odpowiedzi

20A zółty bezpiecznik widać na zdjeciu wiec po co pytasz? Pojedz poproś o żółty w motoryzacyjnym i beda wiedzieli jaki ci dac!

Kolory sa ścisle ustalone z mocą z tego co sie orjetuje jeden kolor do jednej mocy?

Ale moze ktos mnie poprawi jak sie myle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20A zółty bezpiecznik widać na zdjeciu wiec po co pytasz? Pojedz poproś o żółty w motoryzacyjnym i beda wiedzieli jaki ci dac!

Kolory sa ścisle ustalone z mocą z tego co sie orjetuje jeden kolor do jednej mocy?

Ale moze ktos mnie poprawi jak sie myle ;)

 

 

Nie wiem w którym miejscu na zdjęciu z postu http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=307532&postcount=31 widać że jest to 20A bezpiecznik, widać tylko kolor.

 

Dlaczego pytam? To bardzo proste - BO NIE WIEM... gdybym wiedział to bym nie pytał. Nie wymieniałem wcześniej bezpieczników w aucie i nie wiedziałem że wystarczy znać kolor i widzę, że Ty też pewien nie jesteś więc nie rozumiem skąd ten ton wypowiedzi...

 

Ogólnie bezpieczniki opisuje się parametrem max. natężenia prądu jaki przewodzą a nie kolorem i temu również pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam kolegę, czy ma może kolega rozpiskę swoich bezpiecznikow (tych z lewej strony) autka, bardzo szukam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie,miałem ten sam problem z gniazdem zapalniczki podłokietnika,wymiana bezpiecznika pomogła:)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi nie dzialala przednia zapalniczka wiec postanowilem sprawdzic zasilanie w tylnej w bagazniku,pech chcial ze iskierki poszly bo dotkneło mi sie masy i + no i juz nie dzialaly obie wymienilem bezpiecznik 33 i przednia dziala ale gubie sie troche czytajac ten post i dalej nie wiem gdzie bezpiecznik od tej tylniej bo tu piszecie o jakiejs zapalniczce z tylu w podlokietniku hm......

a mi chodzi o ta z tylu w bagazniku kolo nadkola

Edytowane przez error

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szacuneczek Panowie za wiedzę i wszystkie informacje. U mnie nie działało gniazdo zapalniczki między fotelami i już miałem tunel rozbierać, jednak dzięki Wam wymieniłem bezpiecznik, który dało się dosięgnąć po zdjęciu pokrywy bezpieczników z lewej strony deski rozdzielczej i wsadzeniu ręki głęboko w okolice widocznych przez otwór po klapce przekaźników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O wlasnie tego szukalem co ja bym bez tego forum poczal;-) a swoja droga to nie mozna bylo dac wszystkich 3 bezpiecznikow jakos kolo siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, cholerny zasilacz/ładowarka do navi popaliła mi oba gniazda zapalniczki. O ile ze zlokalizowaniem i wymianą bezpiecznika przedniej nie było problemu, to ze znalezieniem tego od tylniej mam kłopot. Zrobiłem dokładnie tak jak tutaj podajecie, zdjąłem te obudowy (poszło gładko), ale w miejscu, gdzie powinien być ten bezpiecznik - czyli pozycja A lub B (przynajmniej tak jak to widzę) jest pusto :-(. Sprawdziłem nawet wszystkie boczne bezpieczniki, czy aby tam przypadkiem nie ma go, ale wszystkie dobre. Załączam zdjęcie jak to wygląda i proszę o dalsze wskazówki.

 

IMG_6815_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jednak ktoś doradzi, gdzie tego "ustrojstwa" szukać. Będę dźwięczny :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem jeszcze raz głębiej nad same pedały i nic tam nie widzę. Zrobiłem fotki. Może ktoś coś zobaczy, bo ja deczko zgłupiałem. IMG_6820_1.jpg

IMG_6817_1.jpg

IMG_6818_1.jpg

IMG_6819_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od biedy możesz wyjąć po kolei wszystkie i w kilka minut trafisz. Zacznij od żółtych. U mnie to był mały bezpiecznik.

Edytowane przez slawekm65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pozycji której winien być wg opisu tutaj załączonego, czyli A lub B (listwa górna) jest PUSTO. Poza tym wszystkie inne-dostępne i widoczne sprawdziłem (optycznie i miernikiem) - są dobre.

Więc, gdzie ten skurczybyk :-) może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może trochę odgrzewam kotleta, a Mario430 już znalazł rozwiązanie, ale może przyda się potomnym ;)

Na fotce z linka http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84450&d=1339653056 nie widać najważniejszego. Nad przekaźnikiem z nr 377 jest kolejna, oddzielna, plastikowa kształtka (mocowanie, koszyczek whatever) z dwoma 'dużymi' bezpiecznikami. Jest ona przykręcona - ciut wyżej i jakby 'bliżej' kierowcy - do blachy wewnętrznej deski rozdzielczej na dwie śruby pod klucz 8. Śruby są umiejscowione trochę na ukos - jedna (lewa) niżej, druga (prawa) wyżej. To powinno być wskazówką do ich odnalezienia. Za tą kształtką z 'dużymi' bezpiecznikami kryje się nasz bezpiecznik. Jest to zielone 30A. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić tę kształtkę z bezpiecznikami, albo mieć drobniutkie zwinne dłonie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może trochę odgrzewam kotleta, a Mario430 już znalazł rozwiązanie, ale może przyda się potomnym ;)

Na fotce z linka http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84450&d=1339653056 nie widać najważniejszego. Nad przekaźnikiem z nr 377 jest kolejna, oddzielna, plastikowa kształtka (mocowanie, koszyczek whatever) z dwoma 'dużymi' bezpiecznikami. Jest ona przykręcona - ciut wyżej i jakby 'bliżej' kierowcy - do blachy wewnętrznej deski rozdzielczej na dwie śruby pod klucz 8. Śruby są umiejscowione trochę na ukos - jedna (lewa) niżej, druga (prawa) wyżej. To powinno być wskazówką do ich odnalezienia. Za tą kształtką z 'dużymi' bezpiecznikami kryje się nasz bezpiecznik. Jest to zielone 30A. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić tę kształtkę z bezpiecznikami, albo mieć drobniutkie zwinne dłonie ;)

Dokładnie tak jak kolega napisał.

Tylko u mnie było 20 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dokladnie ten sam problem, spalilam bezpieczniki w przedniej i srodkowej zapalnicze, od przedniej udalo sie wymienic bezpiecznik bez problemu, a ze srodkowa to jakas maskara, podpytam jeszcze bo pisaliscie ze sprawne (damskie :P ) dlonie dosięgną tego bezpiecznika od strony klapy z lewej strony tych standardowych bezpiecznikow... gdzie mam dokladnie grzebac? :)

 

czy latwiej jest tak jak mowicie pod kierownica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc i mi nie dzialala tylna zapalniczka.. juz chcialem ciagnac nowe kable.. i przy okazji zalozyc sobie w bagazniku z 2 gniazdka ale znalazlem ten temat ;)

 

Nie wiem dlaczego niemcy wrzucili bezpiecznik w takim miejscu...

 

A wiec jak w/w trzeba sciagnac oslone pod kierownica ( 4 sruby ).

 

I nad wielkim przekaznikiem 377

 

c8gg.jpg

 

jest schowany nasz bezpiecznik... 20A

 

d7s9.JPG

 

 

Nie jest latwo tam lape wsadzic ale sie da :)

 

 

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie chciałam wymienić ten bezpiecznik, ale problem pojawil sie juz na poczatku ;/ jak zdjac ta obudowe kierownicy? u mnie sa 2 sruby pod krzyzaka i jedna jakas inna, a kolega wyzej mowi o 4 srubach, to moze ja zle szukam? prosze zaznaczcie mi na zdjeciu co mam odkrecic

 

20140310_155222_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paulka dwie masz w zaznaczonych miejscach, a dwie dodatkowe są pod osłona z lewej strony tam gdzie bezpieczniki. Jeśli śruby są oryginalne to powinien to być torx 25. Odkręcasz i odciągasz w stronę fotela kierowcy, odpinasz przewody od włącznika świateł i poziomowania i tyle. 20140310_155222_1 (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie do tematu :D ja mam problem w pasku 3B. otoz mialem baardzo dlugo transmiter w zapalniczce. szczerze mowiac jakis szajs za 35zl. Dzialalo to calkiem dlugo, az w koncu zaczely sie problemy i trzeba bylo obracac nim czasami bo nie lapalo. Teraz juz n ie dziala ani transmiter ani zapalniczka. bezpiecznik caly, podsietlenie od zapalcznicki nie dziala. nie chce rozbierac tunelu wiec moze wie co moglo byc przyczyna awarii ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności