piotr555 Zgłoś #21 Napisano 1 Kwietnia 2009 zrobilem tak jak kolega @wasil1 pisal i wyszlo mi 0,33 poboru , akumulator poladowal sie ze 2 godziny na pradzie 15Amperow , nastepnie rozlaczylem prostownik i podlaczylem vaga by pokasowac bledy , chwile trwalo zanim zrobil scan ,pozniej powlanczalem swiatelka i dmuchawe ,no i proba ,i niestety kicha łoł,łoło i lezy , wiec mysle ze to raczej nie zwarcie ,tylko bateria sie rozsypala;/ ale kolega mowil ze jak by sie wysypala to nie bylo by 12,50 v na mierniku ,sam juz nie wiem :::: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #22 Napisano 1 Kwietnia 2009 15 amperów?! To nie ciężarówka ani traktor, akumulatory ładuje się prądem co najwyżej Q/10, czyli max 8 amperów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #23 Napisano 2 Kwietnia 2009 na pradzie 15Amperow - trochę za dużo normą jest to co pisze kolega kip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #24 Napisano 2 Kwietnia 2009 Jeśli akumulator masz z tego roku co samochód, czyli 8 letni to nie dziwne, że zakończył pracowity żywot. Zrób jeszcze tak, jak radzi slawekm65. Musi być jakiś pobór prądu, jakieś 0,02-0,04A to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #25 Napisano 2 Kwietnia 2009 no i wydalo sie to co najgorsze ,bateria siedzi ;/ ,polowa byla goraca a polowa zimna , zwarcie ;/ kupilem dzis nowa ,Centra Futura 77Ag ,780 A , kreci jak szalona , ale ten poniemiecki wykrecil 8 latek , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piter89 Zgłoś #26 Napisano 12 Października 2009 witam, dziś mierzyłem pobór prądu w swoim aucie multimetrem, ustawiłem na 10A i wpiąłem sie pomiędzy kleme a minus w aku, wynik był 0,33 , akumulator mam nowy Centre Future 47Ah, oczko w aku jest czarne a z tydzień temu było jeszcze zielone, alternator regenerowałem 3 miesiące temu, ale dziś rano jak mierzyłem napięcie na aku po całonocnym postoju było 12,40V, więc wydaje mi się, że to trochę mało... na odpalonym silniku przy włączonych światłach mijania napięcie ładowania wynosi 14,45V, koledzy pomóżcie bo nie wiem czy ten pobór prądu 0,33 jest prawidłowy :638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #27 Napisano 12 Października 2009 Przy takim poborze to teoretycznie po tygodniu aku rozładuje się do zera, praktycznie po kilku dniach nie odpalisz auta. Sprawdź szybko co bierze tyle prądu bo będzie kłopot zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #28 Napisano 13 Października 2009 Sprawdzanie zacznij od radia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #29 Napisano 13 Października 2009 Sprawdzanie zacznij od radia U mnie radio brało ok 0,2A i przekaźnik alarmu 0,14A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mnichu33 Zgłoś #30 Napisano 9 Grudnia 2009 witam - mam ten sam problem i pytam się czy ktoś już doszedł do celu ( pobór przy uzbrojonym alarmie 0,20) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
colednik Zgłoś #31 Napisano 12 Grudnia 2009 U mnie wcześniej pobór prądu był 0,43A i przyczyną okazał sie regulator napięcia. po wymianie pobór ok 0,02A wiec elegancko:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #32 Napisano 12 Grudnia 2009 witam - mam ten sam problem i pytam się czy ktoś już doszedł do celu ( pobór przy uzbrojonym alarmie 0,20) Pewnie źle jest podłączony przekaźnik odcinający zapłon czy coś tam. zobacz post: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67035 #19. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #33 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja dzis tez mierzylem akumulator rozladowuje sie po 2 godzinach ;/ pobor ustawilem na 10 A i wyszlo 1,5 ,nie mam pomyslu co robi takie zamieszanie w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja dzis tez mierzylem akumulator rozladowuje sie po 2 godzinach ;/ pobor ustawilem na 10 A i wyszlo 1,5 ,nie mam pomyslu co robi takie zamieszanie w aucie alarm, radio, moduł komfortu, lub stacyjka, lub co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #35 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja dzis tez mierzylem akumulator rozladowuje sie po 2 godzinach ;/ pobor ustawilem na 10 A i wyszlo 1,5 ,nie mam pomyslu co robi takie zamieszanie w aucie Warto poczytać. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=421 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #36 Napisano 25 Kwietnia 2011 ja dzis tez mierzylem akumulator rozladowuje sie po 2 godzinach ;/ pobor ustawilem na 10 A i wyszlo 1,5 ,nie mam pomyslu co robi takie zamieszanie w aucie zacząłbym od wyjmowania kolejno bezpieczników, może trafisz na obwód który sprawia problemy, wtedy będzie zdecydowanie łatwiej szukać winowajcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #37 Napisano 25 Kwietnia 2011 sprawdzalem,dziwny objaw jak zamkne samochod to pobor pradu spada do 0,09 a jak tylko otworze zamek wzrasta do ok 1,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinKR Zgłoś #38 Napisano 30 Stycznia 2012 Ja dzisiaj mierzyłem i wyszło 0.06 jak miałem miernik ustawiony na 10A czerwony do gniazda 10A a czarny do COM potem czerwony do zdjetej klemy a czarny do akumulatora a jak zmieniłem na 20m to też wyszło 0.06.Czy to jest dobry wynik dodam że wszystko wyłaczone drzwi zamkniete a radio wyjete bo cos ostatnio szwankowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lyssy23 Zgłoś #39 Napisano 6 Marca 2012 Czyli , dla ścisłości...______ Aby zmierzyć "ubytki" prądu w samochodzie stojacym na postoju (np. poprzez pracujące czujjniki alarmu) - inaczej pomiar natężenia prądu , nalerzy zrobić tak: Czerwony przewód podłączyć do VΩ Czarny przewód do COM Pokrętło ustawić na 20m w przedziale Odłączyć klemę minusową (-) przy akumulatorze „Bolec” czerwonego przewodu z miernika „styknąć” do klemy z odłączonego przewodu akumulatora „Bolec” czarnego przewodu „styknąć” do trzpienia minusowego (-)akumulatora , czyli tego do którego normalnie jest podłączony zdjęty przewód. Przy autach jeżdżących mało upływ prądu na poziomie 0,04-0,06 A może powodować wyładowanie baterii ___________ Aby zmierzyć prawidłowe ładowanie akumulatora , czyli pomiar napięcia, należy zrobić tak: Witam, zmierzyłem pobór prądu wg tego sposobu powyżej i w ustawieniu miernika na 20m, początkowo pokazuje duże wartośći, ale spada do ok 0,01, ustawiłem pokrętło miernika na 200m i wtedy wynik początkowo też jest wysoki ale po chwili stabilizuje (w sumie się waha) się w okolicach 12,00 - 14,00. Alarm wyłączony, tylko radio sobie miga. Wg tego co pisaliście pobór proądu jest ok, jednak po 3 tygodniach postoju aku lekko padło (miał ok 8,5 V) Troche się dziwię bo akumulator ma ok 1 roku (Bosh s4 silver) Samochód to subaru impreza 2.0 benzyna - w sumie jeździ dość rzadko. Czy to normalne że aku padł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość joro Zgłoś #40 Napisano 22 Marca 2012 witam a może ktoś wie jak zmierzyć miernikiem czy np do żarówki dochodzi masa dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach