rafal1986ac Zgłoś #21 Napisano 8 Czerwca 2010 oki podziękował zaraz czegoś poszukam na allegro...przyznam że jak usłyszałem cene w sklepie to mnie ciutke z nóg zgieło...a tu jeszcze zawór egr było trzeba kupic i też troszke kaski poleciało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #22 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) a tu jeszcze zawór egr było trzeba kupic Maly OT. A czemu kupowales nowy, co sie z nim dzialo? jakie objawy? Edytowane 8 Czerwca 2010 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1986ac Zgłoś #23 Napisano 8 Czerwca 2010 przez te dwa otworki które ma w sobie wylewał troszke oleju...pare miesiecy temu go czyściłem wymieniłem uszczelke i obserwowałem jak sie zachowuje po czyszczeniu...było lepiej ale jednak olej dalej z niego ciekł...pojechałem do mechanika znajomego i mówił żebym dał sobie spokój z czyszczeniem i żebym wymienił na nowy koszt 450 zł więc nie jest żle ale roboty jescze troszke mam przy swoi papiczu:D jeszcze pompa vacum i cholerna pompka paliwa w baku to największy problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #24 Napisano 29 Listopada 2010 sorry za odkop, ale mam pytanko do osob ktorym po wymianie vacum auto dobrze pali! Mianowice jak wygladalo zapalanie przed wymiana?? Podczas krecenia probowal zapalac czy przez chwilke krecil i nie lapal a nastepnie zapalil?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marian1984 Zgłoś #25 Napisano 7 Kwietnia 2011 Jesli twój Passat kreci 10-15 sek na ciepłym lub letnim silniku to pompa wtryskowa już nie daje rady... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #26 Napisano 7 Kwietnia 2011 a czy wstawienie zaworka zwrotnego zaraz przy pompie( przy tym w pompie) pomoże? potrzebna jest wymiana całej pompy jezeli zaorek zwrotny ktory jest na stale umieszczony w pompie jest zepsuty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pjoter Zgłoś #27 Napisano 7 Kwietnia 2011 Ja już od roku mam problem z zapaleniam paska po postoju dłuzszym niż około 10 godzin - trzeba kręcic z 30 sekund. Mechanik, u którego byłem zauważył ze pod pompa vacum sączy sie paliwo i prawdopodobnie jest nieszczelnośc na jakiejś uszczelce pomiędzy pompą vacum, a tym do czego jest przykręcona. Czy wiecie coś na temat wymiany samej uszczelki?? Szkoda mi trochę kasy na wymianę całej pompy. Znalazłem rozwiązanie jak uniknąc problemu z zapalaniem po dłuższym postoju - musze parkować paska tak aby tylne koła stały wyżej niż przednie i wtedy nawet jak stoi tydzień to pali w 1 sekunde. Ale w końcu musze coś z tym zrobić. Jeśli ktoś wie czy można i gdzie można wymienić samą uszczekle to prosze o odpowieź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jano Zgłoś #28 Napisano 8 Kwietnia 2011 Zobacz to powinno ci pomóc http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=95035 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #29 Napisano 10 Kwietnia 2011 pomoże ktoś ? czy wstawienie nowego zaworka zwrotnego tuż przy pompie vacum zastapi zepsuty zaworek w pompiei pompa bedzie dzialala sprawnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #30 Napisano 11 Kwietnia 2011 nie bo ori zaworek masz na przewodzie ssacym pompy a jesli masz uszkodzony zaworek w samej pompie to on jest na powrocie z pompy. Wszystko zalezy jakie macie objawy. jesli musi dlugo krecic moze byc zaworek ale jesli kreci i proboje zapalac ale powiedzmy brakuje mu paliwka lub ktoregos cylindra to juz moga byc w najlepszym razie oringi na pd a w gorszym przypadku wyrobione gniazda w glowicy. Ta druga opcja wystapila u mnie i auto wlasnie od momentu przekrecenia kluczyka probowal zapalic ale nie umial wskoczyc na obroty - dluzsze przytrzymanie na kluczyku zalatwialo sprawe. koszt naprawy 3,5kzl w bosch serwis i miesiac bez auta - jak narazie jest ok. jesli ktos by chcial to mam sprawna pompe vacu i tanio oddam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudy1988 Zgłoś #31 Napisano 11 Kwietnia 2011 mam zepsuty zaworek zwrotny w pompie,,, czyli pompa jest juz do wyrzucenia, nic z niej nie bedzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 11 Kwietnia 2011 mam zepsuty zaworek zwrotny w pompie,,, czyli pompa jest juz do wyrzucenia, nic z niej nie bedzie? niestety masz racje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej300 Zgłoś #33 Napisano 22 Kwietnia 2011 ja mam problem z tą pompą tyle że w audi a4 1.9 TDI PD 115KM, (AJM) efekt jest taki jakby się zapowietrzał, teraz to już nawet na ciepłym silniku czasami ciężko zapala...czyli taki efekt to raczej ta pompa będzie do wymiany? czy jest jakiś sposób żeby ją zdiagnozować, mechanik sprawdzał i na biegu jałowym miała 2,4 Bar jak już zapali to pracuje ładnie, równo, silnik ma moc ale to palenie... czy to faktycznie może być ta pompa ? (zaworek zwrotny zmieniłe, filtr paliwa też) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #34 Napisano 27 Kwietnia 2011 Witam !! Czy jest możliwe aby pompa vacum puszczała paliwo, które później przedostaje się do oleju ? mimo tego że samochód pali na dotyk ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #35 Napisano 27 Kwietnia 2011 Witam. U mnie też palił na dotyk i śmigał, a pompa przepuszczała (silnik BGW z DPFem). Jedne serwisy upierały się, że to przez DPF, a inne, że przez uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Jednak moje stwierdzenie okazało się słuszne. Paliwo dostawało się przez pompę szczególnie jak kręciłem na wysokich obrotach i nie przez metalową uszczelkę lecz w miejscu napędu pompy przez wałek rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #36 Napisano 27 Kwietnia 2011 możesz napisać jak sie pozbyłeś tego problemu ?? jest możliwość kupna uszczelniaczy pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #37 Napisano 27 Kwietnia 2011 Musisz upewnić się, że to przyczyna pompy. Pompa jest rozbieralna, ale chyba ze względu na swoją skomplikowaną budowę i bezawaryjność nie są naprawiane lub wyjątkowo rzadko. Ja miałem wymienianą w ramach gwarancji, bo miała być nowa za którą zapłaciłem. A okazało się, że ktoś przycwaniakował w ASO i wsadził jakąś używkę. Ta używka miała takie objawy. Nad kupnem nowej nie ma co się zastanawiać jeśli to ona jest winowajcą. W ASO to chyba koszt od 1000 do 2000zł, a w normalnym serwisie - 800zł z zamontowaniem i to oryginał. Także... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #38 Napisano 27 Kwietnia 2011 sądziłem że sam naprawiłeś tą usterkę. raczej stawiam na pompę vacum gdyż filtr paliwa był czarny jak smoła. mam starą pompę od vw t5, jest podobna do mojej, zaraz pójdę ją rozbierać i zobaczę jaka jest skomplikowana budowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość seba8431 Zgłoś #39 Napisano 7 Maja 2011 witam kolegow. Chcialbym was zapytac sie czy jezeli mam wyciek na czarnym dekielku obudowy Vacum. To moge wymienic sam dekielek od jakies uzywki? Bo moj jest wygiety az uszczelke wypchalo. Dodam ze mam pompe LUK-a chuba z literka N a moge mies uzywke uzywke z literka A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #40 Napisano 22 Października 2011 Ja już od roku mam problem z zapaleniam paska po postoju dłuzszym niż około 10 godzin - trzeba kręcic z 30 sekund. Mechanik, u którego byłem zauważył ze pod pompa vacum sączy sie paliwo i prawdopodobnie jest nieszczelnośc na jakiejś uszczelce pomiędzy pompą vacum, a tym do czego jest przykręcona. Czy wiecie coś na temat wymiany samej uszczelki?? Szkoda mi trochę kasy na wymianę całej pompy. Znalazłem rozwiązanie jak uniknąc problemu z zapalaniem po dłuższym postoju - musze parkować paska tak aby tylne koła stały wyżej niż przednie i wtedy nawet jak stoi tydzień to pali w 1 sekunde. Ale w końcu musze coś z tym zrobić. Jeśli ktoś wie czy można i gdzie można wymienić samą uszczekle to prosze o odpowieź Mam dokładnie to samo, i próbuje coś z tym zrobić, poproszę o jakiś JPG z umiejscowieniem zaworka zewnętrznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach