Skocz do zawartości

jano

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jano

  • Urodziny 08.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy ma ktoś dostęp do ELSY i mógłby mi wyciągnąć instrukcję wymiany czujnika G85 ?? Moja coś zaniemogła a jestem w wielkiej potrzebie. Z góry dziekuję
  2. To jednak chyba pompa ABSu ,choć zastanawiam się jakie powinno być właściwe kodowanie licznika i ABSu czy jakiś mądrala tam nie grzebał szukam na necie ale nic niema konkretnego , jeśli ktoś zna to proszę o pomoc samochód to Ford Galaxy 1996r 1,9TDI 110km manualna skrzynia biegów, ABS,licznik stary bez fisa tylko liczydło
  3. Dotyczy Forda Galaxy 1,9tdi 1996r po sprawdzeniu vagiem bład ABSu 01276 i nie świeci kontrolka awarii ABSu rozebrałem licznik dioda jest sprawna nie wiem czy można vagiem zmienić( włączyć - wyłączyć) kontrolkę czy też cały ABS nadmienię że to nowy nabytek i po kowalu próbuje doprowadzić do stanu używalności bezpieczniki sprawne zastanawiam się jeszcze czy jest jakiś przekaźnik sterujący ABSem . Za wszelaką pomoc z góry dziękuje
  4. jano

    1.9tdi ciezko odpala

    Jeśli zaczęło się po wymianie filtra paliwa to sam sobie odpowiedziałeś na temat Filtrona parę osób na forum się negatywnie wypowiadało Filtron - około 70zł oryginał:fajny w serwisie -90zł żadna różnica w cenie biorąc po uwagę że nie wymieniasz co miesiąc do tego kup nowy oring na śrubę którą się przykręca filtr i wróci wszystko do normy
  5. Daj do sprawdzenia rozrusznik a jak masz pojęcie to sam rozbierz wyczyść sprawdź szczotki tuleje nie słuchaj takich bzdur bo wydasz dużo pieniędzy takie same objawy miał mój kuzyn przy Lagunie 1,9dti zachodzili my w głowę i nic i przez przypadek trafiłem na post na forum Renault gdzie gość zainwestował dużo kasy i na koniec dał rozrusznik do regeneracji mechanior powiedział mu że często się tak dzieje rozrusznik za olejony , zabrudzony, w dodatku trochę wrobiony i wytwarza pole magnetyczne które blokuje czujniki będzie kręcił jak szalony a nie odpali na ciepłym. Rozrusznik zregenerowany Lala pali jak szalona zimna , ciepła , gorąca.Pozdrawiam i powodzenia w zmaganiach.
  6. Zobacz to powinno ci pomóc http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=95035
  7. Także ja jestem za czyszczeniem. Mi pomógł ten filmik nabrać odwagi oczywiście i pewności siebie że dam rade sam [ame]http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I[/ame] Polecam i dziękuje pomysłodawcy za realizacji tegoż filmiku dobra robota. Pozdrawiam.
  8. Panowie jak radio to tylko coś takiego http://allegro.pl/cb-radio-president-Johnny-iii-sklep-auto-hi-fi-wwa-i1400325016.html ja 3lata jeżdżę z młodszym bratem tego radyjka Johnny-II nie muszę krzyczeć do gruszki i nie muszę wkładać jej sobie prawie do gardła ważne żebym nacisnął przycisk i idę w eter uprzedzając zbędne komentarze do tego miałem różne radia zanim poszedłem po rozum do głowy a co do anteny ważne żeby była w otwór nie na uchwycie, nie na magnesie tylko przykręcona prosto do auta. To moje radio + lemm Magnum AT-71 1,65 m zasięg do 25km czysty odbiór i nadawanie. Pozdrawiam.
  9. Witam koledzy zamierzam kupić http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-tyl-vw-passat-b5-b6-audi-a6-i1331681358.html ale się waham widzę że już niektórzy z was jeżdżą na nich więc proszę o opinie
  10. Stavros:- Jedyne co mozesz zmodernizowac/doszczelnic to uzys silikony na rant krucca(silikon do ukladow smarowania i chlodzenia) zlozyc i zostawic bez plynu na weekend nastepnie w niedziele na wieczor zalac i bedzie git. Ja tak robie robilem i bede robil, sobie i innym i nikt jeszcze nie wrocil i mi tez nie kapie. Fachowa porada króla sylikonu ale do rzeczy. Musisz kolego zdecydować się na jedną z uszczelek może to być oring lub jak piszesz oponka czyli ta uszczelka naciągana na termostat ja stawiam na oring ,jeśli zdecydujesz się na oring to kolejność jest taka blok silnika - termostat - oring - króciec, przy dokręcaniu króćca śruby należy dokręcać po woli i na przemian i delikatnie przekręcać króćcem od oporu do oporu ażeby właściwie ułożył się oring.Myślę że nie muszę ci wspominać o dokładnym wyczyszczeniu bloku silnika i króćca
  11. Koledzy pomocy w moim AVB na wskaźniku pokazuje 90 st a na VAGu max 77 st termostat czy czujnik dodam że te 90 wskaźnikowe osiąga przy +4 po 6-8km jazdy. Człowiek to jednak niecierpliwa bestia znalazłem odpowiedz w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17844&highlight=avb+termostat&page=3 :dobrze
  12. Witam mam pytanie ponieważ zaciekawił mnie temat gdyż po wymianie rozrządu wzrosło spalanie na postoju bez klimatyzacji miałem 0,4-0,5l/h teraz mam 0,7-0,8 tyle to pokazywał mi z klimatyzacją i analogicznie wzrosło średnie spalanie niedawno zakupiłem kabel podłączyłem dokładnie jak kolega opisał jak silnik nie pracuje wskazuje Synchro, angle 0,0 po uruchomieniu silnika wskazuje Synchro, angle -2,2 do -3,3 z tego co przeczytałem musi być jak najbliżej zera tylko że nikt na tym forum nie pisze od początku do końca zakładając że wszyscy wszystko wiedzą moje pytanie polega na tym że silnik pracuje kąt wtrysku ma być jak najbliżej zera czy tak jak jest proszę od pomoc
  13. też tak miałem przeciągłem go dwa razy tzn 1 - 4 tyś/obr 2- 4tyś/obr 3 - 4tyś/obr i daj Boże o miesiąca spokój żadnych trybów awaryjnych auto ładni od samego dołu bierz się do roboty i ciągnie cały czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności