Skocz do zawartości

ajsiju

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ajsiju

  • Urodziny 31.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Jack
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EL ******

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Cześć, może ma ktoś wartości jakie powinny zawierać się w poszczególnych blokach pomiarowych dla silnika 1.9 TDI BLS montowanego przede wszystkim w VW Caddy, Touranie, Golfie V, Passacie, Seacie Leonie itp. Silnik dość popularny a informacji o nim jak na lekarstwo nie ma ani zeszytu samokształcenia VW, ani danych wzorcowych do VAGa. Podzieli się ktoś wiedzą? :-)
  2. Dzięki za info Faktycznie zwykły kabel KKL sprawdza się w tym przypadku (silnik 1.9 TDI BLS). Ja skorzystałem z Vaga 409.01, to chyba coś podobnego...
  3. Cześć, poratujcie biedną duszę Potrzebuję uzyskać info. czy kabel Vag który posiadam (VAG KKL niebieski - których jest miliard na allegro) obsłuży VW Caddy bodajże z 2003-2004 roku silnik na pompowtryskach 105KM. Ja do passata kożystałem z Vaga 311.2 i wszystko grało, natomiast tam w liście modeli Caddy'ego nie ma a informacji o skanowaniu tych aut jest jak na lekarstwo... Czy muszę mieć nowy program, np. 409 lub wyższy, czy to się wiąże z zakupem nowego kabla ? Pomocy
  4. w tym przypadku stawiam na małą dziurę w górnym układzie dolotu między EGR a intercoolerem, bo tam powietrze idzie pod sporym ciśnieniem oczywiście wraz ze wzrostem obrotów silnika od 2000 wzwyż jak turbo załapie... jak auto chodzi na wolnych obrotach to guzik zobaczysz i usłyszysz pod maską... ktoś musi depnąć w pedał tak do 3500 - 4000 obr i pompować schodząc na niższe obroty, wtedy najlepiej zobaczysz jak każda gumowa rura pracuje, ściska się, rozpręża, jak również daje niepokojące syki idące najczęściej z załamań gumy bo one są najbardziej narażone na zużycie, zwłaszcza jak ktoś kiedyś przypadkowo dziabnął śrubokrętem czy coś. często leci kolanko tuż za EGR, w moim przypadku było pęknięte od wewnętrznej strony łuku. wymiary 50mm (75mm krótsza cięciwa, 130mm dłuższa) takie, tudzież podobne można kupić na allegro z silikonu, lub w innych sklepach... nie polecam sklejania, bo to pomaga tylko na chwilę, jak tą gumę szlag trafi to nie da jej się przywrócić ponownej sprawności w tym miejscu i zawsze będzie się rozwalać... sprawdzić też można miejsca przy opaskach zaciskowych. Mała dziura to mały spadek mocy, duża to większy... a jak wam całkiem jakieś rursko spadnie to wtedy ledwo będziecie się na 2 - 3 biegu toczyć najczęściej na pobocze ale jechać będzie...jakoś Pozdrawiam
  5. Martinik1, jeżeli chodzi o silnik benzynowy to w moim poprzednim aucie (opel astra na wielopunktowym wtrysku, miałem następujące przyczyny usterek): "cykanie zajączków, strzelanie z rury występujące najczęściej przy obciążeniu silnika" z właszcza przy instalacji LPG, która jest znacznie czulsza na uskoki iskry świadczy o uszkodzeniu powłoki przewodów napięciowych idących do świec, zwłaszcza jak sobie dyndają i są nie przypięte oraz odpowiednio odizolowane od obudowy silnika nierówne obroty na biegu jałowym: spowodowane są błędną korekcją powietrza dostarczanego do kolektora, w moim przypadku był to silniczek krokowy (wystarczyło przeczyścić) oraz filtr powietrza zabrudzone świece świadczą o złym spalaniu, czyli niewłaściwej mieszance, czynniki powyżej mają na to duży wpływ, ponaddto gdy masz siwe słodko-gryzące dymienie z tyłu oraz korzuch na korku od oleju to jest jeszcze problem z uszczelką pod głowicą, która może przepuszczać, jeżeli nie ubywa tobie płynu chłodniczego i nie ma korzucha, no to problem jest dalej z mieszanką i dlatego też może dymić...
  6. dzięki za info. śruby musiały się wyłamać albo od wypiłowanej 7mm krzywki na 3 garze wałka rorządu (duże wibracje i desperacka jazda do miesca urlopowego przez 100km ) albo czas już je dobił, bo nic przy pompkach nie grzebałem, teraz z racji wymiany całej głowicy musiałem przełożyć pompowtryskiwacze i chcąc je wyregulować, poczułem że jakoś dziwnie się obracają i na miseczkach dociskowych sprężyn są malutkie kawałki blachy... sumienie kazało mi wykręcić te śruby no i proszę
  7. Cześć, czy ktoś się orientuje gdzie można kupić śruby regulacyjne do pompowtryskiwaczy takie jak na zdjęciu? Albo podobne... albo chociaż numer katalogowy
  8. wiem, wiem... tylko na diagnostyce to 3 osoby na krzyż siedzą, a tu znacznie więcej osób zagląda:) czyli wygląda na to, że VAG COM 311.2n tyczy się tylko i wyłącznie grupy VW,AUDI... głupio, bo program jest intuicyjny i prosty, a tak to trzeba tysiąc programów i 2 tysiące sterowników instalować, żeby kilka aut znajomych przedzwonić
  9. no i oto chodziło Podejrzewam, że żabojady musiały wykombinować inne oprogramowanie... chociaż kabelek niby ten sam. Ciekawe czy PCMSCAN jest bardziej uniwersalny ?
  10. Cześć Moi Drodzy, w związku z tym, że jestem dużym zwolennikiem programu VAG COM 311.2n potrzebowałbym się dowiedzieć, jakie auta oprócz VW, AUDI,SEATA i SKODY wpisanych w menu programu to jeszcze obsłuży... tzn. zawsze prześwietlam swoją B5 ale ostatnio musiałem zbadać Skode Felicie 1.3MPI teścia, której odziwo nie było wpisanej w tym Vagu. Ale przeglądająć poszczególne grupy, dane z czujników były jak najbardziej obsługiwane i wystarczyło dograć odpowiedni plik Label z danymi do tego silnika. I teraz pytanko: czy ktoś próbował prześwietlić inne auta niż nasze fury tym Vagiem ? Najbardziej mi zależy na Renault Megan, bo kumplowi jakiś pajac drogę zajechał i go poturbował...muszę zobaczyć czy wsio jest ok. Z góry dzięki za pomoc
  11. Ale problem, który założył kolega prawdopodobnie był związany z tym, że miał zwarcie z pompą od klimy, która znajduje się zazwyczaj przy samym rozruszniku... dlatego też w momencie kiedy załączała mu się klima przy starcie i rozrusznik jednocześnie były przepięcia... Poza tym, nie widzę sensu naprawiania uszkodzonego rozrusznika, chyba, że uszkodzeniu uległy tylko szczotki a komutator jest w pięknym stanie, w przeciwnym razie zwykła regeneracja jest tymczasowym efektem, który bardziej wkurzy niż pomoże. Ja osobiście miałem rozrusznik BOSCHA, który rozsypał się w drobny mak, szczotki w pył i pogięte okładziny komutatora. Efekt był taki, że kręcił, ale niewystarczająco, aby silnik od razu odpalał... kiedyś w końcu zdechł i tyle. Założyłem mocniejszy 1,8kW który pięknie kręci - minus jest taki, że był cholernie trudny do wpasowania i głośniej pracuje... ale moc ma taką, że nieboszczyka odpali. Wszystkim, którzy mają w planie mocno ingerować w regenerację rozrusznika - odradzam, bo to zbędny wydatek. A przede wszystkim należy pamiętać, że rozrusznik nie jest przystosowany do pracy długotrwałej, dlatego trzeba go oszczędzać i nie kręcić nim godzinę Pozdrawiam.
  12. mam bardzo podobnie zimą, ale największy problem z nieodpalaniem na zimnym silniku wyeliminowałem pół roku temu jak wymieniłem rozrusznik... po zdjęciu starego, praktycznie nie miał szczotek, tylko pyłek, zniszczony komutator... cudem kręcił ale za słabo, aby przy 20 st.C odpalić zimny silnik. Po wymianie na mocniejszy rozrusznik o mocy 1,8kW który ledwo co zmieściłem pomiędzy gniazdem a pompą od klimy... auto pali od pierwszego gdy na dworze jest temp. powyżej +5 st.C Niestety zimą efekt jest taki, że prawdopodobnie mam nieszczelność w układzie paliwowym, i paliwo się cofa... dlatego przy -20st.C najpierw 3 krotnie rozgrzewam silnik świecami, następnie próbuję odpalić auto z wciśniętym pedałem gazu do połowy (przez 3 sekundy) i kolejny raz odpalam auto wykonując bardzo szybko pompowanie w pedał gazu (przez ok. 3 sekundy)... jeszcze nie zdarzyło mi się aby nie odpalił, ale wina leży w nieszczelności i póki co nie mam czasu tego robić. Tyle ode mnie
  13. Cześć Moi Drodzy. Ma ktoś informację którędy biegną przewody zasilające do klaksonu w silniku AJM ? Problem jest taki, że klakson nie dostaje zasilania... - naciskając na kierownicę słychać, że przekaźnik klaksonu działa - bezpieczniki są ok - masa dochodzi do obu klaksonów, a same wtyki dla pewności wyczyściłem i zabezpieczyłem smarem miedziowym ale podczas naciskania na kierownicę napięcie do klaksonów nie dochodzi podejrzewam zatem wiązkę przewodów, tylko nie wiem w którym miejscu ona idzie i gdzie sama z siebie mogłaby się uszkodzić ? Pozdrawiam.
  14. chyba wstawiłeś przecinki nie w tym miejscu być może chodziło o: - zapala się kontrolka z wykrzyknikiem - świeci kontrolka od ABSu - jak wrzuci bieg to gaśnie - a jak wciśnie sprzęgło to wszystko ok. zbadaj Vagiem grupę od hamulców, być może masz uszkodzone czujniki od ABSu, być może coś nie tak jest z płynem hamulcowym, bo tłoczek wysprzęglika i hamulce jadą na tym samym obiegu. A najlepiej napisz wszystko powoli od początku łapiąc oddech po każdej kropce w zdaniu, a na pewno ktoś pomoże. Pozdrawiam.
  15. tutaj przykładowe dane z czasopisma Auto Świat - Auta używane 2009 znalezione gdzieś w sieci... dane dotyczące spalania faktycznego jak na auto używane są dosyć zabawne Być może to dotyczy auta wzorcowego prosto z fabryki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności