Polski Zgłoś #61 Napisano 24 Października 2010 albo włacznik pada Normalne w tych modelach Ja po okolo 85 tys km juz wymieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #62 Napisano 29 Października 2010 (edytowane) Witam u mnie problem pojawił sie wczoraj!! Zaciagnelem reczny i już nie chciał sie zwolnic po 30 minut walki przyjechał kolega Passatem i pożyczyłem od niego przycisk, udało sie ale nie do końca!! Na nowym przycisku problem pojawił sie z kontrolkami mrugajaca czerwona kontrolka od recznego i żółta kontrolka z przekreslonym P dotego dochodzi wycie kontrolki podczas jazdy!! Podłaczylismy kompa i wyszło "Lewy silniczek hamulca recznego(przy zacisku) Pojechałem na kanał oby przeczyscic wtyczke ale nic to nie dało!!!(sam hamulec ręczny dział już normalnie!!!) Wychodzi na to że trzeba go wymienic, miał ktoś podobna sytuacje??????????? Może ktos ma na sprzedaż taki silniczek??? Prosze o pomoc!! Szukam nr czesci- silniczek hamulca recznego Passat b6 kombi 2006 rok. Edytowane 29 Października 2010 przez SKUB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #63 Napisano 29 Października 2010 Nie jestem pewnien na 100 % Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrektwurcel Zgłoś #64 Napisano 15 Listopada 2010 Witam wszystkich.Ja mam inny problem z recznym.Polega on na tym ,z e czasami , a ostatnie coraz czesciej poprostu nie moge go wylaczyc i odjechac.Moze ktos z Panstwa wie co jest winne temu stanowi rzeczy? Pozdrawiam Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #65 Napisano 15 Listopada 2010 Pada przycisk od ręcznego , częsta awaria w paskach . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #66 Napisano 15 Listopada 2010 Hamulec ręczny Wiele razy wałkowane razem z opisami jak wyeliminować problem samodzielnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrektwurcel Zgłoś #67 Napisano 15 Listopada 2010 Moze i tak , ale jak naciskam przycisk to cos sie dzieje tzn jest jakas reakcja.Pomaga wylaczenie silnika , poczekanie pare sekund i ponowna proba.Wydaje mi sie , ze jak zwalnianie recznego robie zbyt szybko , czyli wiesz uruchamiam silnik wciskam nozny i przycisk , to on glupieje.Jak to robie powoli to jest dobrze.Tak mi sie wydaje , tylko , ze czasem sie spiesze no i ****.Moze to dletego , ze to angielska wesrja dla flegmatykow i trzeba to pokochac . Byle nie na srodku skrzyzowania we Francji.Hi Hi Hi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #68 Napisano 15 Listopada 2010 u mnie jest loteria czasami załapie czasami nie i też jest przekreślone na pomarańczowo P ale czego się dowiedziałem wystarczy wymienić guzik, problem już był na forum i po wymianie problem ustawał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #69 Napisano 9 Grudnia 2010 a czy to prawda aby nie padał ten włącznik to trzeba co jakiś czas używać ręczny bo ogólnie to się go mało używa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #70 Napisano 10 Grudnia 2010 Chodzi o to, że ręczny musi być czasem używany, żeby mechanizm się kalibrował. To jest zalecane i nie ma nic wspólnego z samym przyciskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luigi_30 Zgłoś #71 Napisano 15 Grudnia 2010 Witam Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luigi_30 Zgłoś #72 Napisano 15 Grudnia 2010 Mój problem wygląda nieco inaczej. Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #73 Napisano 15 Grudnia 2010 W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma)W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Jesli by trzymal to fela by byla ciepla/goraca . Mozesz podniesc na lewarek zwalic kolo i obracajac tarcze zobaczyc jak mocno trzyma . Ja przy wymianie plynu hamulcowego uslyszalem ze wlasnie tyl mi trzyma i warto by przesmarowac prowadnice zaciskow . Tak zrobilem przed wymiana klocy ,wtrakcie wymiany prowadnice chodzily bardzo ladnie . No i ciekawe jakie masz klocki cienkie/grube ,warto po zwaleniu kola zobaczyc te od wewnetrznej strony .Czyli te na ktore napieraja tloczki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #74 Napisano 16 Grudnia 2010 Padł zacisk , do wymiany . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luigi_30 Zgłoś #75 Napisano 16 Grudnia 2010 Tego sie obawiałem 200 funtow sama część. Mam nadzieje że wymiana nie sprawi mi za dożo kłopotów Mam tylko jeszcze jedno pytanko. Czy po wymianie zacisku trzeba go kalibrowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #76 Napisano 16 Grudnia 2010 luigi bez vaga nic nie zdziałasz z tego co mi wiadomo. Potrrzebny jest do schowania się tłoczków w zacisku. Chyba lepiej to oddać komuś kto sie zna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luigi_30 Zgłoś #77 Napisano 16 Grudnia 2010 Czytałem ze jeżeli hamulec jest zwolniony to tłoczki są schowane, wiec nie powinno byc z ty problemu. Bardziej mnie martwi zwolnienie hamulca, pewnie znowy bede siedział w aucie i naciskał przycisk przez jakies 30 min zanim zepsuty zacisk zaskoczy ( przestanie sie ślizgać) Kabelek do vaga kupiłem ale soft mi nie chce chodzic ( pewnie bede musiał na sieci poszukac softu) Tak czy inaczej dzisiaj podejmę wezwanie i spróbuje to wymienić wieczorem. Obecnie mieszkam w UK i robocizna ( jezeli dam do warsztatu) bedzie mnie kosztowała drugie tyle co częsć i nie mam pewności ze czegoś innego nie zepsują ( "uwierzcie anglik potrafi"). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #78 Napisano 16 Grudnia 2010 Taa ale jak juz chcesz wyciągnąć klocki ( a zapewnew bd musiał ) to VAG Ci jest potrzebny, poczytaj troche na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luigi_30 Zgłoś #79 Napisano 16 Grudnia 2010 Zacisk wymieniony, wszystko chodzi jak powinno. Vag nie byl potrzebny bo klocków nowych nie zakładałem, udało mi sie zwolnić ręczny wiec tłoczek byl cofnięty. Łatwa sprawa 30 minut i po bólu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0b3 Zgłoś #80 Napisano 19 Grudnia 2010 Ja słyszałem natomiast, że częstym problemem jest zamarzanie tego hamulca. Chyba chodzi o jakieś przymarznięcie klocka do tarczy, ale nie jestem pewien. Wiem, że w jednym serwisie często przywozili paski z problemem braku mozliwosci odblokowania hamulca a jak samochod postal na ocieplanej hali to wszystko wracalo do normy. Sprawdzcie czy nie dzieje sie to jak samochod nie postoi dluzej na mrozie z zaciagnietym recznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach