-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O luigi_30
- Urodziny 16.07.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Przemo
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
nottingham
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2005
-
Czy ktoś sie orientuje ile płynu wchodzi do układu chłodzenia w 2.0 tdi?
-
Czy ktoś sie orientuje ile płynu wchodzi do układu chłodzenia w 2.0 tdi?
-
To chyba pozostane przy RCD 300 Dzięki za pomoc
-
Czy ktoś się orientuje czy da rade zamienić rcd 300 na rcd 310 Jak tak to czy trzeba cos przy tym extra zmieniać ( ramka itp)? Mam passata rocznik 2005 Dzieki za podpowiedź.
-
Zacisk wymieniony, wszystko chodzi jak powinno. Vag nie byl potrzebny bo klocków nowych nie zakładałem, udało mi sie zwolnić ręczny wiec tłoczek byl cofnięty. Łatwa sprawa 30 minut i po bólu.
-
Czytałem ze jeżeli hamulec jest zwolniony to tłoczki są schowane, wiec nie powinno byc z ty problemu. Bardziej mnie martwi zwolnienie hamulca, pewnie znowy bede siedział w aucie i naciskał przycisk przez jakies 30 min zanim zepsuty zacisk zaskoczy ( przestanie sie ślizgać) Kabelek do vaga kupiłem ale soft mi nie chce chodzic ( pewnie bede musiał na sieci poszukac softu) Tak czy inaczej dzisiaj podejmę wezwanie i spróbuje to wymienić wieczorem. Obecnie mieszkam w UK i robocizna ( jezeli dam do warsztatu) bedzie mnie kosztowała drugie tyle co częsć i nie mam pewności ze czegoś innego nie zepsują ( "uwierzcie anglik potrafi").
-
Tego sie obawiałem 200 funtow sama część. Mam nadzieje że wymiana nie sprawi mi za dożo kłopotów Mam tylko jeszcze jedno pytanko. Czy po wymianie zacisku trzeba go kalibrowac?
-
Mój problem wygląda nieco inaczej. Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone.
-
Witam Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone.