Skocz do zawartości

luigi_30

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luigi_30

  • Urodziny 16.07.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    nottingham

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Czy ktoś sie orientuje ile płynu wchodzi do układu chłodzenia w 2.0 tdi?
  2. Czy ktoś sie orientuje ile płynu wchodzi do układu chłodzenia w 2.0 tdi?
  3. To chyba pozostane przy RCD 300 Dzięki za pomoc
  4. Czy ktoś się orientuje czy da rade zamienić rcd 300 na rcd 310 Jak tak to czy trzeba cos przy tym extra zmieniać ( ramka itp)? Mam passata rocznik 2005 Dzieki za podpowiedź.
  5. Zacisk wymieniony, wszystko chodzi jak powinno. Vag nie byl potrzebny bo klocków nowych nie zakładałem, udało mi sie zwolnić ręczny wiec tłoczek byl cofnięty. Łatwa sprawa 30 minut i po bólu.
  6. Czytałem ze jeżeli hamulec jest zwolniony to tłoczki są schowane, wiec nie powinno byc z ty problemu. Bardziej mnie martwi zwolnienie hamulca, pewnie znowy bede siedział w aucie i naciskał przycisk przez jakies 30 min zanim zepsuty zacisk zaskoczy ( przestanie sie ślizgać) Kabelek do vaga kupiłem ale soft mi nie chce chodzic ( pewnie bede musiał na sieci poszukac softu) Tak czy inaczej dzisiaj podejmę wezwanie i spróbuje to wymienić wieczorem. Obecnie mieszkam w UK i robocizna ( jezeli dam do warsztatu) bedzie mnie kosztowała drugie tyle co częsć i nie mam pewności ze czegoś innego nie zepsują ( "uwierzcie anglik potrafi").
  7. Tego sie obawiałem 200 funtow sama część. Mam nadzieje że wymiana nie sprawi mi za dożo kłopotów Mam tylko jeszcze jedno pytanko. Czy po wymianie zacisku trzeba go kalibrowac?
  8. Mój problem wygląda nieco inaczej. Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone.
  9. Witam Przy załączeniu hamulca ręcznego jeden z silniczków strasznie głośno chodzi ( jak by przeskakiwał na zębatkach lub jakimś sprzęgiełku- takie pierdzenie bardzo głośne słychać) W w/w kole hamulec postojowy sie nie wyłącza wcale lub tylko częściowo (trochę trzyma) W drugim kole wszystko chodzi jak powinno. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności