Nuttie Zgłoś #541 Napisano 14 Marca 2013 No jeżeli auto zapala i gaśnie, to nie wina akumulatora, napięcie spoczynkowe 12,3V nie jest złe. Ja jak miałem słaby akumulator to auto odcinało mi przy odpalaniu ABS, ESP, hamulec ręczny i układ ciśnienia w oponach ale żaden błąd nie wyskakiwał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #542 Napisano 14 Marca 2013 No jeżeli auto zapala i gaśnie, to nie wina akumulatora Sprawdzałem czujniki temperatury, pokazują prawidłowo, nie ma znaczenia czy paliwa jest mało czy dużo, moc jest , nie kopci na pewno ma tu znaczenie temperatura zewnętrzna, jak jest zimniej to jest gorzej +1 do -5 stopni. Musze po prostu troszkę dłużej go przytrzymać na rozruszniku i wtedy zapali, ale przy okazji wywali błąd 02845 function display in instrument cluster, dlatego skojarzyłem ten błąd z akumulatorem, bo wtedy dłużej kręcę rozrusznikiem i spada napięcie i sterownik od hamulca wywala ten błąd. Taka jest moja teoria, ale pewny nie jestem. Muszę podmienię akumulator z auta żony jest ten jest nowy, zobaczę wtedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #543 Napisano 14 Marca 2013 witam pilnie potrzebuje jakiejs rady Panowie i Panie zatrzymalem samochod na parkingu na 2h (na dworze -9C) i wlaczylem hamulec, po tym czasie wywalilo mi blad - lewe kolo odblokowane a prawe zablokowane (oczywiscie komunikaty na wyswietlaczu), masakra jakas probowalem jechac - moze odpusci to teraz dodatkowo zapalilo ABS i ESP nie dziala, mial ktos taki przypadek - na razie odlaczylem klemy na noc jutro go wsadze do cieplego - moze jakies sugestie z Waszej strony najwazniejsze czy mozna jakos odblokowac ten hamulec lub czy on odpusci jak bede jechal a moze jakis bezpiecznik jest od odlaczenia ukladu z gory dziekuje za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elvisek Zgłoś #544 Napisano 14 Marca 2013 (edytowane) Dawid18721 - sprawdź czy obudowa silniczka przy zacisku prawym nie jest pęknięta - możliwe że dostała się tam woda i inne syfy i zablokowało przekładnię. To oczywiście czarny scenariusz i może wystarczy tylko sprawdzić wtyczkę silniczka. Ja miałem podobny przypadek ale bez błędów ABS i ESP tzn zablokowane koło prawe i okazało się że jest pęknięta obudowa silniczka, próba cofania tłoczka komputerem zawiodła. Zacisk zszedł dopiero po odkręceniu silniczka i pokręceniu kluczem gwiazdkowym tłoczka (w miejscu przyłącza silniczka ). Problem rozwiązałem właśnie dzięki poradom na tym forum - przekładnię wyczyściłem, nasmarowałem, obudowę skleiłem, na szczęście silniczek nie był spalony. Po zamontowaniu całości i naciśnięciu guzika hamulca pierwszy raz silnik dłużej kręcił a potem już bez problemów. http://forum.vw-passat.pl/threads/47956-B6-Hamulec-reczny-Blad/page22 koniecznie przeczytaj ten wątek - bardzo cenne porady. Powodzenia. Edytowane 14 Marca 2013 przez elvisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #545 Napisano 15 Marca 2013 wyjalem silniczek dzisiaj i teraz to juz nie wiem co myslec... po odkreceniu przesunalem kluczem tloczek a potem podlaczylem silniczek pod 12V i chodzi w dwie strony, dzisiaj podjade do serwisu kupie przelacznik w kokpicie (130 zeta prawie jak allegro) tylko zastanawiam sie czy to nie cos na wtyczce przy kole ale nie dowiem sie jak nie wymienie przelacznika bo ten jak wyjmowalem to sie calokowicie rozsypal - juz wczesniej kilka razy nie dawal sie wcisnac ale to zlewalem ;/ omg PYTANIE: czy jest mozliwe aby przelacznik dawal sygnal tylko na jedno kolo czy raczej dopatrywac sie winy w czym innym? pozdrawiam jak myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #546 Napisano 15 Marca 2013 PYTANIE: czy jest mozliwe aby przelacznik dawal sygnal tylko na jedno kolo ... chyba raczej niemożliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #547 Napisano 15 Marca 2013 moim zdaniem przełącznik nie ma nic do gadania.. jeśli po podaniu 12V działa to sprawdź miernikiem napięcie czy jest podawane na kostkę podczas wciśnięcia przycisku ręcznego. profilaktrycznie psiknij jakimś preparatem do usprawniania styków np ISOL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #548 Napisano 15 Marca 2013 Panowie dalej kartoflisko jestem na zgrupowaniu w Zakopanem bylem w serwisie w Nowym Targu i pracownik mi powiedzial ze wg VAG to prawy silnik hamulca (nie maja czesci od reki a i kasa spora: 1350 + 300 wymiana, natomiast zaproponowal mi wymiane wszystkich pompek za free w ramach akcji serwisowej - potem to zrobie u siebie ), planuje juz wrocic z ta awaria do siebie i zgodnie z Waszymi radami rozebrac silniczek, ale sygnal w aucie podczas jazdy daje popalic - czy jest mozliwosc wylaczenia tego gonga o awarii - moze bezpiecznik - nawet muza glosna nie pomaga dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #549 Napisano 15 Marca 2013 Panowie dalej kartoflisko jestem na zgrupowaniu w Zakopanem bylem w serwisie w Nowym Targu i pracownik mi powiedzial ze wg VAG to prawy silnik hamulca (nie maja czesci od reki a i kasa spora: 1350 + 300 wymiana, natomiast zaproponowal mi wymiane wszystkich pompek za free w ramach akcji serwisowej - potem to zrobie u siebie ), planuje juz wrocic z ta awaria do siebie i zgodnie z Waszymi radami rozebrac silniczek, ale sygnal w aucie podczas jazdy daje popalic - czy jest mozliwosc wylaczenia tego gonga o awarii - moze bezpiecznik - nawet muza glosna nie pomagadzieki i pozdrawiam 300 zl za wymiane to W ASO chyba? wystarczy sciagnac kolo dla lepszego dostepu i odkrecic zacisk i 2sruby torx chyba flaszka 0.7 i nawet reki nie pobrudzilem. a regenerowalem sam woda sie dostala i lozyska stanely noc w nafcie rano oleju troche poxipol do kupy i 3mies chula samo sie diagnozuje po 3 wcisnieciach i przestaje pikac w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #550 Napisano 16 Marca 2013 co do tego gonga to odłącz akumulator na minutę. powinno przejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #551 Napisano 17 Marca 2013 oczywisicie w ASO taka probe zdzierstwa chcieli przeprowadzic, co do gonga zdjalem akumulator na cala noc i dalej gonguje wiec 380km z zatyczkami do uszu bede zasuwal albo sobie kask narciarski zaloze dla wygluszenia Panowie czy po zdjeciu silniczka bez napiecia da sie go obrovic mechanicznie czy nie - moj kreci tylko przy 12V, przy probie ruszenia reka nie dziala - czy to wskazuje na to ze syf sie dostal do srodka? pozdrawiam i dzieki za wszelkie wskazowki - ja nadal lubie mojego wieska i na razie nie zamierzam sie z nim rozwodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elvisek Zgłoś #552 Napisano 17 Marca 2013 ...Panowie czy po zdjeciu silniczka bez napiecia da sie go obrovic mechanicznie czy nie - moj kreci tylko przy 12V, przy probie ruszenia reka nie dziala ... Jeśli kręci przy podaniu napięcia to jest ok, przy próbie obrotu ręką nie będziesz w stanie pokonać tej ciekawej przekładni pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekU Zgłoś #553 Napisano 20 Marca 2013 Witam, to i ja dołożę parę zagwozdek z moim paskiem. Ogólnie śmiga bez problemów większych, przebieg 150 kkm. Od pewnego czasu, a dokładniej mam wrażenie od momentu nastania zimy przy odpalaniu zimnego auta pojawia się sygnał dźwiękowy i kontrola hamulca awaryjnego, lub czasami kontrolka hamulca wraz z kontrolką ESP i komunikat na kompie ABS/ESP Fehler. Dodam, że w obu przypadkach kontrolki i komunikaty po sekundzie gasną i wszystko jest ok. Pytanie co to może być i czy jest się czym trapić ? ) Pozdrowienia, Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marrrrrcin Zgłoś #554 Napisano 27 Marca 2013 witam to forum odpowiada praktycznie na większość pytań związanych z ręcznym w passacie b6 nie mogłem znaleźć tylko jednej rzeczy a mianowicie dlaczego mimo naprawy zacisku kontrolki nie gasną ani nie da się wykasować błędu odpowiedź przeszła sama przejechałem kilka kilometrów i hałas ustał a po włączeniu i wyłączeniu ręcznego kontrolka pomarańczowa zgasła. wiem że większość osób pisało że po kilkukrotnym wciśnięciu ręcznego błąd powinien zgasnąć ale u mnie tak się nie stało . pozdrawiam i dzięki za cenne rady . dla osób z podobnym problemem zostawiam tel. kontaktowy tego też bardzo brakowało a chętnie doradze jak zaoszczędzić kilkaset złotych . 693 693 710 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #555 Napisano 27 Marca 2013 (edytowane) ja po naprawie, czyli po wyczyszczeniu i sklejeniu obudowy nie mam już problemów, przejechane około 30kkm co do czyszczenia to trzeba uważać żeby nie wyczyścić za bardzo (np łożysk, tam chyba są jakieś ) sklejenie obudowy to kompletnie dowolna sprawa ale trzeba pamiętać że to po zamontowaniu pracuje i żadne superglu ani inne kropelki nie zdadzą egzaminu, na to się będzie lało, będzie woda na tym zamarzać, wchodzić w każdy otwór, oraz będzie też bryzgać twarde błoto kamyki itp więc najlepiej to skleić jakimś elastycznym klejem (silikon do klejenia szyb) do tego można spokojnie całość zamazać dookoła tym silikonem, ja jeszcze chciałem oblecieć taśmą termoizolacyjną ale stwierdziłem że wilgoć ją zniszczy, można też opaski samozaciskowe zastosować i jakąć folie, normalnie róbta co chceta żeby tylko woda i pył nie wszedł do środka OD STRONY PĘKNIĘCIA a wieczko które zdejmujecie żeby dostać się do przekładni to można skleić już superglu bo ono nie pęka, oczywiście jak dobrze je wcześniej zdjęliście aha no i oczywiście przed sklejeniem nawaliłem tam smaru po brzegi, gęstego żeby dłużej pochodziło, potem zastanawiałem się czy nie uszkodzi ten smar tego paska klinowego ale stwierdziłem że wcześniej pewnie się cały passat rozsypie niż to moje druciarstwo Edytowane 27 Marca 2013 przez miikew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lokacztar Zgłoś #556 Napisano 30 Marca 2013 Witam posiadam problem świąteczny. Zrobiłem kurs 500 km zgasiem samochód, pózniej chcę odpalić i cisza rozrusznik nie kręci na kompie info PARKING BRAKE FAULT CHECK THE USER MANUAL Skrzynia w pozycji Park, ręczny nie był załączany, auto hold nie świeci,nic nie świeci niepokojącego tylko to info na fisie. Na neutralu auto się toczy nie jest nic zablokowane może spotkał się z takim problemem? nie mam nikogo z kompem żeby się wpiąć. Jestem w Poznaniu pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #557 Napisano 31 Marca 2013 Napisz do pikopiko. Z tego co wiem to tam bytuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #558 Napisano 31 Marca 2013 A jak z glosnoscia mechanizmu po takiej naprawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #559 Napisano 31 Marca 2013 A na początek zdejmij na chwile klemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #560 Napisano 31 Marca 2013 (edytowane) Witam posiadam problem świąteczny. Zrobiłem kurs 500 km zgasiem samochód, pózniej chcę odpalić i cisza Pisz do opiekaczy Mieszkoc wasiel to ich rejon ,więc ogarniają kto ma VAGa na rejonie święta są , ale może uda się pomóc. (Przeniosłem do odpowiedniego topiku szybciej uzyskasz pomoc) Edytowane 31 Marca 2013 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach