Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Sterownik zapisał błąd trzeba podpiąć pod kompa i sprawdzić ewentualnie wykasować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:dobrzepękła obudowa silniczka recznego (plastik)dostalo sie troche wody zatarlo lozysko temat nie do naprawienia komunikat na pulpicie sygnal co sekunda (see owner manual)prawy dzialal bez zarzutu ale lewy sie zaciol

jeszcze nikt nie robi podrobek 1200 w serwisie +wymiana

chyba ze uzywka 400 Wymiana to 10 min dziala wszystko znowu jak dawniej :bleble

(nacisnac pedal hamulca dodajac gazu jak swieci zielony *BUT*na pulpicie

jeszcze tylko zapiety pas i sam musie sie odblokowac TEN RECZNY

pozdrawiam

 

Witam.

Dzisiaj kupilem nowy silniczek w ASO koszt 256 Funi.Wymiana zajela mi okolo 2godz.i znowu wszystko gra,nic nie piszczy i kontrolki znikly. W VW powiedzieli za wymiane silniczka 170 Funi i 1.5 godz.czekania.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam pytanie jak wymontować guzik od ręcznego bo czuję że muszę go wymienić bo prawie za każdym razem jak zaciągam lub spuszczam pojawia się kontrolka z przekreślonym P i sygnał dźwiękowy. kiedyś właśnie tutaj czytałem że ktoś miał ten sam problem ale go nie mogę znaleźć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo prosto musisz go wypchnąć od wewnątrz.Niektórzy wyjmują włącznik świateł i tamtędy wkładają rękę i wypychają. U Ciebie możesz spróbować dojść do włącznika od strony schowka przy kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
witam ja mam pytanie jak wymontować guzik od ręcznego

 

Lepiej jak otworzysz swoje drzwi kierowcy ,to zdejmij zaslepke od bezpiecznikow ta boczna w kasoli ,ktora dopiero widac jak drzwi otwarte sa szeroko . Sprawna ,gietka reka ,nie za wielka dlon i powinno wyjsc . Ja jeszcze nie wyjmowalem ,ale gdybym to robil to tendy .

 

Popatrz na fotki .

 

STA66634.jpg

 

STA66969.JPG

 

STA66970.JPG

 

Czerwone ,zdejmowanie zaslepki .

Zielone przycisk i dostep .

 

No moze odkrecisz troche plaster z bezpiecznikami ,dla lepszego dostepu .

Fotka od tylu przycisku robiona za pomoca lusterka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzis bylem na takim zwyklym dopuszczeniowym przegladzie i zapalila sie lampka zoltawa przekreslone P , w lewym zegarku obrotow . Stalo sie to chwile po tym jak bylem przednimi lub tylnimi kolami na rolkach do spr. hamulcy .

 

Recznego nie wciskalem ,tylko jak rolki sie krecily ,to ja jakos nie wiedzialem na czym wajche DSG zostawiac . I tak przelecialem z D na P i R az na N , rolki dopiero startowaly . Czym to moglo byc spowodowane ?

 

Dodam ze lampka zgasla przy kolejnym odpalaniu i nie pojawia sie wcale ,a reczny chodzi normalnie .

 

Przy DSG to albo auto-hold aktywny ,albo wcisniety pedal hamulca i dopiero reczny . No mozna jeszcze po samej stacyjce go wcisnac i zadziala .

 

Czy wam sprawdzaja reczny na rolkach ,bo wydaje mi sie ze nie powinni tego wymagac/robic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręczny sprawdza sie na wyłączonym silniku na N . Po starcie rolek załącza się hamulec przyciskiem i po problemie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

zakupiłem paska 2.0 FSI (200). I również mam mieszane uczucia co do ręcznego. Ale człowiek jak św.. podobno do wszystkiego się przyzwyczai.

Mam nadzieję że mi wybaczycie podepne się z tematem, gdyż nie mogę pisac nowych postów bo jestem nowy tutaj.

Do czego służy "set"? taki przycisk koło lewarka zmiany biegów?

Nie działa mi parktronic ani z przodu ani z tyłu, dosławnie żadnej reakcji. Auto to krajówka a park jest oryginalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podpowie co się stało z moim ręcznym. A więc zatrzymuję auto wciskam ręczny po chwili chcę ruszyć a ręczny sam nie odpuszcza. Muszę go wycisnąć. Do tej pory nie musiałem go wyciskać żeby hamulec puścił, robił to sam z automatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pasy masz zapięte ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no chyba o tym to wie, skoro działało wczesniej :)

 

Ruszasz z gazem czy bez ? Jesli bez to spróbuj z gazem. U nas czasami bez gazu nie chce puścic. Z gazem puszcza zawsze. No i obowiązkowo pasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do kolegów, którzy wymienili/naprawili w/w przycisk od ręcznego.

Mój dogorywa w męczarniach (moich) i zastanawiam się, czy jest sens wywalić 100pln - chodzi mi o to ile przetrwa ten przycisk i czy ekonomiczniej nie byłoby po prostu go nie używać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to kwestia normalnego powolnego zużycia czy

 

Dokładnie tak. Jest pod kątem i pod wpływem palca przyciskając go zużywa się . W b7 zlikwidowano ten problem wkładajac przycisk koło lewarka.

 

A odpowiedz Krzyska jest jaknajbardziej poprawna. Lepiej nie mieć wtedy będziesz miał pewnośc ze sie nie popsuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć. PASY!!! Wykasowałem kilka tygodni temu to męczące pikanie niezapiętych pasów i wyjąłem klamry. Całkiem zapomniałem że bez pasów nie puści ręczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dokładnie tak. Jest pod kątem i pod wpływem palca przyciskając go zużywa się . W b7 zlikwidowano ten problem wkładajac przycisk koło lewarka.

 

Moze i tak ,ale mi sie wydaje ze w B7 tam go wsadzili ,zeby tacy jak my ,tak latwo nie mogli go samemu wymieniac . To raczej lipna konstrukcja i material nie opiera sie czasowi ,proste . Nawet jak przyciski sa prosto to raczej ,nikt nie koncentruje sie by centralnie poziomo lub pionowo go naciskac ,poprostu naciska i git . W b6 maskownica bezpiecznikow na bok i dostep jest , a w B7 to pewnie caly kokpit srodkowy trzeba bedzie wywalic by sie tam dostac . Nie jestem pewien ale ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

I mnie dopadł ten problem. Kupiłem nowy przycisk lecz nie zauważyłem że ma inne oznaczenia niż ten stary. No i problem nie ustąpił. Czy inny symbol ma wpływ na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. Na komputerze wyskakuje mi cos takiego: Forne links defected, czy cos w tym stylu nie znam niemieckiego.

 

Jesli byl napis "vorne links defekt" tzn, ze lewy przod jest uszkodzony. Tylko nie mam pojecia co ma przod do hamulca recznego.

 

A dzisj mnie tez dopadlo to ustrojstwo. Rano zwolnilem hamulec, przejechalem 300 metrow do skrzyzowania, chcialem zaciagnac i lipa - jeden sygnal i przekreslone P na desce rozdzielczej. Jak chce wciskac reczny, to tylko dioda mignie(ulamek sekundy) z zoltej na czerowona i nic sie dzieje.

 

Przewertowalem temat i mam pare pytan.

 

1) Jesli najczetsza przyczyna awarii hamulca jest wlacznik/wylacznik, to jakim cudem, jak go wciskam, reaguje? Bo przeciez zmienia sie na chwile kolor kontrolki.

 

2) Jesli przycisk jest uszkodzony, to dlaczego hamulec nie puszcza przy Autoholdzie czy chocby po wdepnieciu lekko gazu?

 

3) maly OT - jak testowany jest hamulec reczny na przegladzie? Pamietam, ze przy tradycyjnym recznym, koles wjezdzal na rolki i powoli zaciagal reczny az auto siadzie - jak tutaj to wyglada? Nie sadze, zeby koles od przegladu zmaskarowal mi auto, ale skoro mechanik zalal mi 10W40 to nie wykluczam juz niczego.

 

edit - hamulec sie naprawil...

Edytowane przez Michal1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Przewertowalem temat i mam pare pytan

 

Moze pisalo samo links bez przodu .

 

1,2 Bo pewnie to nie przycisk , a moze zanotowal blad i jak sie nie wykasuje to nie zadziala .Pasy zapiete byly .

 

Test recznego normalnego, to do tad az wywali kola z rolek, natomiast auto siada jak zaciagniety a ty chcesz jechac .

 

Wertowales a post 168 tu czytales ,jest tam napisane co i jak z recznym na przegladzie . W moich okolicach malo sa zorientowani i nie sprawdzaja . Jesli koles nie mial wiedzy a ty nie byles przy samochodzie to moze cos spitolil .

 

Mi P sie zapalilo wlasnie na przegladzie ,opisywalem to post 167 tu . Bylem w samochodzie i nie wiem co zle zrobilem . Pewnie jak rolki zaczely sie krecic, a ja niezdecydowanie wajchowalem od P,N,D to cos dostalo swira i wlasnie zapalilo sie P ,ale tylko raz i koniec .Na rolkach byly przednie kola ,nie tylne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3) maly OT - jak testowany jest hamulec reczny na przegladzie? Pamietam, ze przy tradycyjnym recznym, koles wjezdzal na rolki i powoli zaciagal reczny az auto siadzie - jak tutaj to wyglada? Nie sadze, zeby koles od przegladu zmaskarowal mi auto, ale skoro mechanik zalal mi 10W40 to nie wykluczam juz niczego.

Kilka dni temu byłem na przeglądzie. Fachura zaciągnął ręczny (znaczy wiedział, że trzeba przycisk pyknąć) i rolki włączył. Sprawdzają jaka siła jest przy hamowaniu. Oczywiście pojawiła się kontrolka z przekreślonym P - już miałem gościa zczyścić, ale na szczęście, jak wytłumaczyłem mu, w jaki sposób ręczny prawidłowo zwolnić (zapiął pasy) wszystko wróciło do normy...

Póki co, nie ma żadnego problemu, a ręcznego używam dość często - po kilka/kilkanaście razy dziennie. No może poza tym, że czasami przycisk nie reaguje i trzeba nacisnąć ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
jak wytłumaczyłem mu, w jaki sposób ręczny prawidłowo zwolnić (zapiął pasy) wszystko wróciło do normy...

 

No chyba ze wciskal auto-hold ,ale nie widze u ciebie DSG ,lub jak przycisk ci nie dziala . Wiec to jedna z opcji . Mozna przy zapietych na gaz nacisnac ,obojetnie czy z auto-hold czy nie, mozna wcisnac przycisk trzymajac wcisniety pedal hamulca , bo na samej stacyjce wystarczy sam przycisk naciskac .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności