-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O akwamark
- Urodziny 21.07.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Marecki
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
ELBLĄG
Samochód
-
Silnik
B6 2.0TDI-PD 140KM
-
Rok produkcji
2006
-
Dziś wszystko złożyłem, hamulec działa kontrolki zgasły i nie pokazuje już błędu. Tak więc udało się za 73zł
-
No i udało sie naprawic. Rozebrałem przekładnię, wymieniłem zardzewiałe łożyska. Dziś jeszcze obudowa schnie po klejeniu, jutro założe i zobaczę efekt. Ale tym sposobem udało się zredukować koszt to 73 zł.
-
WD może nie pomóc. W poszukiwaniu przyczyny tez dotarłem do zacisku i wyszło na to że przekładnia z kołem zataczającym sie jest totalnie zapieczona. Po rozebraniu jej okazało się ze łożyska na kole zataczającym są tak zardzewiałe iż nie ma już szansy na reanimacje, a wątpie żeby udało mi się takie kupić. Używany zacisk na allegro to jakieś 300-400 zł ale chyba nie będzie innego wyjścia. Ogólnie konstrukcja przekładni jest bardzo delikatna w szczególnosci obudowa. Plastik nie wytrzymuje napręzeń i pęka a wtedy dośrodka dostaje się wilgoć i wszystko rdzewieje. Polecam wszystki regularny przegląd obudowy w poszukiwaniu pęknięć to uchroni was przed kłopotami i kosztami
-
Witam I mnie dopadł ten problem. Kupiłem nowy przycisk lecz nie zauważyłem że ma inne oznaczenia niż ten stary. No i problem nie ustąpił. Czy inny symbol ma wpływ na to??
-
Krótkotrwałe drgania silnika na luzie - TDI 2.0
akwamark odpowiedział Andy123 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
U mnie też to zauważyłem.... -
Krótkotrwałe drgania silnika na luzie - TDI 2.0
akwamark odpowiedział Andy123 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Jak kupiłem swojego paska było podobnie jak piszesz ANDY 123. Z początku to zbagatelizowałem. Jednak po jakimś czasie drgania narastają a wrzucenie 1 i wstecznego staje się uciążliwe. Czyli czeka mnie wymiana dwumasy i całego sprzęgła. Z tego co się zorientowałem koszt tych części w serwisie to ok 2500. -
W Elblągu 918pln
-
podłączam siędo pytania
-
Wyjęcie pompy jest bardzo proste... Wężyki na zatrzaskach, przekręcasz taki duży pierścień i pompa wszystko praktyczne samo wyskakuje.... Tak na marginesie u mnie byłą taka ciekawostka. Parę tygodni temu pompa zaczęła głośno burczeć. Było tak przez kilka dni, po czym się uspokoiło. Przedwczoraj auto stanęło żonie na środku skrzyżowania i już nie zapaliło. Gdy tam dotarłem też nie udało mi się odpalić, więc stwierdziłem, że to pompa....Auto zcholowałem do garażu tu jeszcze raz spróbowałem, ale cisza. Dobrałem się do zbiornika i zdjąłem kostkę z pompy w celu sprawdzenia czy w ogóle dochodzi tam napięcie i ku mojemu zdziwieniu auto wtedy odpaliło ??????? pochodziło ze trzy minuty, po czym sam zgasiłem. Drugi raz nie udało już się go uruchomić. I tu pytanie, dlaczego silnik odpalił pomimo odłączonego zasilania pompy (która notabene i tak nie działa)??
-
Śmieszne pytanie: Czy szufladki koło awaryjnych są standartem???? jeśli tak to jak je otworzyć????
-
A co oznacza "Intervall-Service" , oraz "Mobilitatsgatantie"
-
Dziś znajomy mechanik powiedzial mi że to może być objaw zapieczonej kierownicy w turbinie.... czy to siętak objawia???