Jump to content
zuse

OFERTA turbin do PASSATów z Tune-Up, rozne moce.

Recommended Posts

Oto oferta turbin do 1,9 TDI firmy Tune-Up z Gdansk.

Turbiny w seryjnych obudowach i troszke wieksze.

 

Opis:

 

1. to seria...130KM;

2. troszke wieksza, bezpiecznie do 170KM, jej zaleta sa lekkie wirniki wiec dobrze sie zbiera z dolu, ale troszke kuleje z gory, swietna propozycja dla silnikow slabszych, albo mocna alternatywa dla ori dmuchawki;

3. troszke mocniejsza od "2", wieksze wirniki, wolniej z dolu sie zbiera ALE za to ladnie ciagnie gora. Oferta dla TIP TRONIC...nie meczy skrzyni. Na niej wyciagnelem 200KM i 410Nm;

4. DUUZA dmuchawka, narazie niepomierzona, szacujemy ok. 220KM i 430Nm.

 

Wszystkie dmuchawki sa P&P. Turbiny "2" i "3" sa identycznych gabarytow jak ori "1". Do dmuchawki "2" wystarczy seryjny dolot. Do "3" juz potrzebny FEMIC. "4"...madaFUCKER :634:

 

Turbiny na fotce NIE SA NA SPRZEDAZ bo sa uzywane. NIE podalem cen bo TO dzial TUNINGU a nie "sprzedam", a poza tym ja ich nie znam !! Pokazalem TYLKO mozliwosci jak podniesc moc i jaka przeszedl droge moj samochod. Wartosci "KM" sa moze i male...ALE zywotnosc jest istotna.

turbiny.JPG

Edited by zuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest do sprzedania ? Jak tak to działy pomyliłeś.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po rozmowie na PW wyjasniło sie że to temat do dyskusji....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te turbiny mają nowe graty w środku, po regeneracji, czy składane z używek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOWE

 

Uzywane sa TYLKO: muszla zimna, karter i muszla ciepla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jedną w swoim autku - opcja nr 2, może kiedyś wsadzi się nr 3 :)

 

2. w porównaniu do serii o wiele poprawia górny zakres obrotów, teraz czuć jest moc powyżej 3500 ... a wcześniej na serii tego nie było.

Edited by Marios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nieśmiało spytam... Którą polecilibyście do AFNa??

Moja nieuchronnie zbliża się ku końcowi, a nie chciałbym przesadzić z możliwością silnika:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 lub 2 o ile podpasuje :) FMIC i wtedy spokojnie 160KM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuse jaki mniej więcej koszt turbiny numer 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koszty...www.Tune-Up.pl

 

Dochodza mnie rozne pytania na PW. Ze jakis pan XXXX robi dmuchawki taniej.

 

INFORMUJE !!

 

Kupno samej dmuchawki to 30% sukcesu, 30% wstawienie, 30% wystrojenie softu, 10% nieobliczalny los !!

 

Kupiona "nowa" dmuchawka i wstawiona na 70% nic nie zmieni, 25% moze podniesie KM i Nm, 5% obnizy KM i Nm.

WAZNY JEST SOFT !!

Edited by zuse

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 lub 2 o ile podpasuje FMIC i wtedy spokojnie 160KM

a w jaki sposó2b mozna sprawdzic ilosc km

 

---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

 

czy jesli zapodam turbine przystosowana do 130 km to bedzie mocniejszy lepiej bedzie przyspieszal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a w jaki sposó2b mozna sprawdzic ilosc km

 

---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

 

czy jesli zapodam turbine przystosowana do 130 km to bedzie mocniejszy lepiej bedzie przyspieszal.

 

mocy nie przybędzie bo dawka paliwa będzie taka sama ale turbina raz że że będzie mniej sie męczyła to dwa nie będzie juz puchła przy wyższych obrotach

Share this post


Link to post
Share on other sites
mocy nie przybędzie bo dawka paliwa będzie taka sama ale turbina raz że że będzie mniej sie męczyła to dwa nie będzie juz puchła przy wyższych obrotach

twoim zdaniem wyczuscic swoja za 400zl czy wymienic na taka od 130km za 700zl

raz mi weszla w tryb awaryjny przy predkosci 180 nagle moc sie skonczyla .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam włożoną od 130 i jest super auto lapiej ciągnie przy wyższych obrotach jeżeli masz pewną od 130 to kupuj i wkładaj zawsze potem możesz przeczyścić swoja i mieć w zapasie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mocy nie przybędzie bo dawka paliwa będzie taka sama ale turbina raz że że będzie mniej sie męczyła to dwa nie będzie juz puchła przy wyższych obrotach

 

a co ma dawka paliwa do turbiny? mocy nie przybywa bo cisnienie graniczne pozostaje bez zmian - moze je po prostu szybciej osiagac, ale mocniej niz stara turbinka - nie dmuchnie.

 

twoim zdaniem wyczuscic swoja za 400zl czy wymienic na taka od 130km za 700zl

raz mi weszla w tryb awaryjny przy predkosci 180 nagle moc sie skonczyla .

 

wymieniaj na 130, sam przeszedlem ostatnio taki zabieg i moje odczucia sa takie, ze po prostu szybciej osiaga cisnienie graniczne i jednak z dolu lepiej sie zbiera, bo pozniej to juz tylko wisi na 2050 mbara.

dodatkowo tuner bedzie mial bezpieczniejsza prace nad modyfikacja Twojego auta.

 

pozdro

 

Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jednak troche KM da....i to mozna latwo wytlumaczyc bo cisnienie cisnieniem ale to tylko jeden z parametrow jakie ma turbina a bardzo wazna jest jej wydajnosc.

Dla przykladu porownaj sobie moce jakie masz na GT17 a na GT22 przy 1.5 bar ;)

Bez korekty w sofcie poprawi Ci sie minimalnie zakres gornych obr

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jednak troche KM da....i to mozna latwo wytlumaczyc bo cisnienie cisnieniem ale to jeden z parametrow jakie ma turbina.

Dla przykladu porownaj sobie moce jakie masz na GT17 a na GT22 przy 1.5 bar

Bez korekty w sofcie poprawi Ci sie minimalnie zakres gornych obr

 

prosze jesli mozesz, rozwin temat, bo "to mozna latwo wytlumaczyc" :)

ja utrzymuje, ze bez ingerencji w program sterujacy takie zmiany sa minimalne, ale ciekawi mnie ten temat i chetnie cos poczytam.

 

pozdro

 

Daniel

Share this post


Link to post
Share on other sites
prosze jesli mozesz, rozwin temat, bo "to mozna latwo wytlumaczyc"

 

przy takim samym cisnieniu doladowania wieksze turbo nadmucha wieksza ilosc powietrza przy mniejszej temp powietrza doladowanego. wszystko to skutek rozmiarow wejscia i wyjscia muszli obu stron, okreslane jako a/r oraz wirnikow. czyli cytujac zaprzala - wazny jest "flow"

Share this post


Link to post
Share on other sites

N75, sensor ciśnienia doładowania i ecu są tam po to żeby dostosować ciśnienie doładowania do ciśnienia zadanego więc.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie podniecacie sie wartoscia umowna jaka jest cisnienie doladowania...np wezmy pod uwage taki temat...wytarty walek rozrzadu, zawory sie nie otwieraja do konca. Cisnienie doladowania bedzie analogicznie wyzsze niz przy sprawnym motorze na tej samej suszarce (bo suszarka dmucha jak by w sciane). Czy bedzie mocniej?? :)

Albo wezmy rure fi 40 a fi 60 i ustawmy te same doladowanie....gdzie bedzie wiecej powietrza?

Mialem ATD ktore na sofcie wyplulo ok 149KM (mialo byc mocno), po pol roku wlasciciel zalozyl turbo hybrydke o wydajnosci mniej wiecej ARL. Bez jakiejkolwiek ingerencji w sofcie gora sie poprawila i chyba 7KM przybylo....

Tam gdzie seryjna suszarka nie miala wydajnosci wieksza nadal ma duza sprawnosc :)

Edited by rob555

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy