Rosa Zgłoś #41 Napisano 22 Czerwca 2009 Na wstępie jak się mylę niech mnie ktoś poprawi (info z forum zaczerpnięte) . Co do turbinki to powinna pasować bez jakiś problemów, natomiast jeżeli chodzi o osiągi dopiero po ingerencji w soft odczujesz zmiany. Ja do swojego (130 KM) wstawiłem mocniejsza turbinkę . Teraz muszę zrobić virusika bo nie da się jeździć samochodzikiem. Straszne "turbodziury" są :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody89Uk Zgłoś #42 Napisano 26 Lipca 2009 jaka turbine do mojego passska ... chce wieksza, bo mam standart. I co jeszcze musze wymienic...?? czy musze wymieniac kolektor??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #43 Napisano 26 Lipca 2009 jaka turbine do mojego passska ... chce wieksza, bo mam standart. I co jeszcze musze wymienic...?? czy musze wymieniac kolektor??? zobacz projekty kolegi "Mareczek" i "Arturoski" oni mają motory 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #44 Napisano 28 Lipca 2009 PO zalozeniu sprzegla od p. Radzikowskiego (www.sprzegla.com), dotarciu sprzegla i godzinnym poprawianiu softu (wielkie dzieki dla firmy Tune-Up z GDANSKA), hamownia wyplula TO: wynik MEGA !! fajny:635: efekt osiagniety na TURBOSPREZARCE nr.: 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #45 Napisano 29 Lipca 2009 bardzo fajny moment Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #46 Napisano 9 Sierpnia 2009 (edytowane) mala dygresja z uzytkowania "produktu" nr.: 4 dmuchawka ta zasysa jak odkurzacz !! masakra !! dzis sobie obejrzalem moj filterek powietrza. Znalazlem: kamienieiach liscie robactwo piach + mnostwo innego syfu !! Chyba bede musial skrocic okrec wymian filtra do "co 20000" km i czesciej go trzepac. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #47 Napisano 10 Sierpnia 2009 mala dygresja z użytkowania "produktu" nr.: 4 dmuchawka ta zasysa jak odkurzacz !! masakra !! dzis sobie obejrzalem moj filterek powietrza. Znalazlem: kamienieiach liscie robactwo piach + mnóstwo innego syfu !! Chyba bede musial skrocic okrec wymian filtra do "co 20000" km i czesciej go trzepac. Strasznie długi ten "skrócony" okres pomiędzy wymianami filtra. Nie lepiej wymieniać zawsze tak jak olej czyli co 10-15 tys. km??? Wiem wiem, że teoretycznie można rzadziej, ale weź pod uwagę, że to nie koniecznie turbina tak zasysa tylko tyle syfu leży na drodze u nas. W Niemczech jest trochę inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #48 Napisano 10 Sierpnia 2009 dmuchawka ta zasysa jak odkurzacz !! masakra !! dzis sobie obejrzalem moj filterek powietrza. Znalazlem: kamienieiach liscie robactwo piach + mnóstwo innego syfu !! zuse, jaja sobie robisz? o hamulcach to pamięta i krzyczy, że tylko od S6, bo inne nie hamują... a raz na dwa tygodnie filtr powietrza przetrzepać to już nie ?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #49 Napisano 10 Sierpnia 2009 Dokładnie,bez przesady że to się syf od większej sprężarki,chyba ze lubisz się podniecać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #50 Napisano 10 Sierpnia 2009 mala dygresja z użytkowania "produktu" nr.: 4 Chyba bede musial skrocic okrec wymian filtra do "co 20000" km i czesciej go trzepac. :eek::eek: no to dałes do pieca:) co ile w taki razie wymieniasz/wymieniałeś filtr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #51 Napisano 10 Sierpnia 2009 Ja wymieniam co wymiane oleju (15kkm) przecież majątek ten filtr nie kosztuje ... do tego co jakiś czas otwieram puszkę żeby go wytrzepać z piachu i calego syfu który się tam dostaje ... to nie tylko Twoja suszara działa jak odkurzacz ... na serii też się szybko brudzi, kwestia gdzie się jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #52 Napisano 12 Sierpnia 2009 wymiana zgodnie z zaleceniami producenta, nie popadam w obledy nadgorliwosci. aaa zasysa duuzo mocniej. Cisnienie doladowania wzroslo, z ori 1,37 bara do 1,8 bara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach