PersoN Zgłoś #41 Napisano 13 Stycznia 2012 specjalista nie musisz być niech cię ktoś popchnie ale pociągnie przekręcasz zapłon wrzucasz 2 bieg wciskasz sprzęgło i jak nabierzesz prędkości to puszczasz i powinien zaskoczyć wtedy jeśli załapie za pierwszym razem to masz winowajce "rozrusznik" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #42 Napisano 13 Stycznia 2012 Ja proponowałem na początek sprawdzenie czy da się w ogóle wał obrócić, ale w taki bezpieczny sposób. Nie rozpoczynałbym od odpalania na krawacie. Owszem można, ale warto najpierw sprawdzić czy silnikiem da się obrócić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #43 Napisano 13 Stycznia 2012 specjalista nie musisz być niech cię ktoś popchnie ale pociągnie przekręcasz zapłon wrzucasz 2 bieg wciskasz sprzęgło i jak nabierzesz prędkości to puszczasz i powinien zaskoczyć wtedy jeśli załapie za pierwszym razem to masz winowajce "rozrusznik" z tego co słyszałem to chyba trochę ryzykowne mógłby pasek szczelić, chyba że się mylę. Problem rozwiązany winowajca to akumulator widocznie brał bardzo dużo prądu jak podpinałem się kablami, wymontowałem i zamontowałem inny i odpalił bez problemu, od razu pojechałem i kopiłem nowy i wszystko wróciło do normy:) dzięki wszystkim za zainteresowanie i porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal23 Zgłoś #44 Napisano 21 Stycznia 2012 Witam kolegów. Mam mały problem, mam nadzieje, ze pomozecie Jest klopot z zabezpieczeniem przed kradzieza samochodu, nie chce w ogole odbic. Wczesniej jak je sie naciskalo bo bylo slychac ,,pstryk" i bylo okej. Probowalem czyms ostrym przycisnac ale nic z tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #45 Napisano 22 Stycznia 2012 Ale co nie chce odbić ?jakie zabezpieczenie ?zwykły pstryczek (odcięcie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal23 Zgłoś #46 Napisano 22 Stycznia 2012 Juz wszystko dziala, te zabezpieczenie lekko sie wyrwalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Isice Zgłoś #47 Napisano 5 Grudnia 2012 Witam Przyszły mrozy no i pojawia się znowu nietypowy problem w moim b5 1.9 tdi afn. Mogą być największe mrozy i pali mi od strzała ale co jakiś czas jest tak, że po odpaleniu chodzi z 5 sekund i gaśnie. Jak zgaśnie dalej kręci jak szalony ale nie chce odpalić i mruga mi kontrolka abs'u. Gdy już załapie za którymś tam razem to na początku chodzi nie na wszystkich cylindrach telepie nim i po chwili wskakuje na wszystkie 4. Objaw ten występuje tylko gdy temperatura spada ok -6 i niżej i przy pierwszym rozruchu auta po dłuższym postoju ( więcej niż 12h ). Świece, aku i wszystkie tego typu przygotowawcze rzeczy do zimy są w porządku. Co raz bardziej myślę że sprawę psuje mi immo ale na vagu nie pokazuje mi błędów. Może ktoś coś podobnego przerabiał i podzieli się informacjami. Przeszukałem całe forum i objawów tego typu nie znalazłem. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #48 Napisano 5 Grudnia 2012 Przerabiałem podobny problem w silniku 1.9D 1Y. Wymiana kostki stacyjki załatwiła problem. ---------- Dodano o 12:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:33 ---------- Co raz bardziej myślę że sprawę psuje mi immo Jedź do jakiegoś szpeca i odłączcie immo. Zobaczysz czy jest poprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #49 Napisano 5 Grudnia 2012 (edytowane) kolego Isice mam dokładnie ten sam problem w tym samym silniku (zapala od strzała i po ok 4 sec. gaśnie, potem zapala po wielu próbach odpalenia w końcu zapala jakby na 3 gary i dzieje się tak tylko przy temp. ok. -6st.C i niżej) czyli to samo. Jak kolego dojdziesz co jest przyczyną tego stanu to napisz , a jak mi się uda wcześniej to ustalić też dam znać... Edytowane 5 Grudnia 2012 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #50 Napisano 16 Grudnia 2012 kolego Isice mam dokładnie ten sam problem w tym samym silniku (zapala od strzała i po ok 4 sec. gaśnie, potem zapala po wielu próbach odpalenia w końcu zapala jakby na 3 gary i dzieje się tak tylko przy temp. ok. -6st.C i niżej) czyli to samo. Jak kolego dojdziesz co jest przyczyną tego stanu to napisz , a jak mi się uda wcześniej to ustalić też dam znać... Sprawdź układ paliwowy. Wygląda na to, że na mrozie zapowietrza się, odpali na tym co ma w pompie i gaśnie. Później musisz kręcić aż się odpowietrzy. Sprawdź w okolicy filtra paliwa, zaworek podgrzewacza( powrót z pompy wtryskowej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krejzRudy Zgłoś #51 Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) Witam, Szukałem ale nie znalazłem sytuacji stricte podobnej do mojej .. Dzisiaj podjechałem do sklepu, auto zgasiłem, po paru minutach odpalił bez problemu (jak zawsze). Ruszyłem z buta i .. zgasł przy 3k obrotów .. Próbowałem go odpalić, ale zero reakcji. Rozrusznik kręci (około 300obr/min). Paliwo sprawdziłem - dochodzi do wtrysków. Dalej nie mam koncepcji, co to może być .. Zapowietrzył się.. ? Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #52 Napisano 1 Kwietnia 2016 Tez tak kiedys mialem... Na plaku odpal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #53 Napisano 1 Kwietnia 2016 Rozrząd nie przeskoczył czasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szefol84 Zgłoś #54 Napisano 1 Kwietnia 2016 Miałem podobnie tyle że w innym aucie raczej bym poszedł w stronę elektroniki czyli immobilisera, ale to mało prawdopodobne by się tak nagle wysypał. Pytanie a ile miałeś Paliwa w baku jeżeli mało a ruszyłeś wcześniej z buta mogło dojść do zapowietrzenia układu paliwowego i możesz mieć problem z odpaleniem dopóki nowa dawka paliwa nie przepłynie przez cały układ. Nic innego do głowy mi nie przychodzi jeżeli wszystko inne sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #55 Napisano 1 Kwietnia 2016 IMMO - odpala i gaśnie, to nie to. Zapowietrzenie - jest paliwo na wtryskach - to nie to. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu, nie pal na plaka bo się możesz zdziwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach