Skocz do zawartości

Jaśko

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jaśko

  • Urodziny 07.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opole, Nysa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Prawdę mowiąc teraz się podłamałem bo chyba z ustawieniem kąta wtrysku sobie nie poradzę. Pompę pół roku temu uszczelniał mechanik bo przeciekała i sam nie wiem jaki ma to związek z cisnieniem w pompie ale mam nadzieje że cisnienie jest ok. Katalizator nigdy nie sprawdzałem czy jest drożny. Jedyne co zauważyłem po czyszczeniue turbiny to to że jak pierwszy raz ją czyściłem to po zamontowaniu i odpaleniu auta było słychać jej świst. Teraz natomiast po czyszczeniu turbiny nie słychać wogóle tego świstu. Czy to może mieć związek z nie drożnym katalizatorem? Dziękuje Panie Darku za podpowiedz i jeśli miałby Pan jeszcze jakieś pomysły to proszę o rady i sugestie. Zrobiłem jeszcze logi statyczne z grupy 000 może się przydadzą STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210368.html Wyczytałem jeszcze że zły kąt wtrysku możę mieć wpływ przy odpalaniu. W moim przypadku odpala idealnie jak jest zimny a jak ciepły to znikomo gorzej ale to prawie wogóle nie jest odczuwalne. Czy tak mało odbiegajacy od normy kąt wtrysku może mieć wpływ na moc silnika? Sorki jeśli mieszam ale może drobny szczegół pomoże w diagnozie.
  2. Dzisiaj postaram się zrobić pomiary z bloku Basic Settings 000 i przy okazji zrobię pozostałe (003, 004, 011…). Myślę że mam uszkodzony pedał gazu bo dywanik przed jazdą zsunąłem niżej aby nie przeszkadzał. Nie wiesz może przypadkiem co można zrobić aby ten pedał gazu naprawić bo nie wiem czy ta usterka nie ma jakiegoś wpływu na pomiary? Dziękuje za pomoc. Zrobiłem logi BS bardzo proszę o analizę. Logi 003, 004, 011 nałożyły się z dynamicznymi ale poniżej statyczne są widoczne. Z góry bardzo dziękuje. BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210022.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_210021.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210020.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_210019.html
  3. Darek możesz napisać jak to wywnioskowałeś. Pytam ponieważ też mam problem ze spadkiem mocy w aucie i chciałbym się nauczyć analizować logi. Dziękuje za pomoc.
  4. Ups... nie wiedziałem że to takie ważne ale już umieściłem logi na stronie vaglog.pl Bardzo proszę o pomoc. DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209645.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_209644.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_209643.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_209642.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209641.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_209640.html
  5. Czyżby nikt nie miał pomysłu na rozwiązanie mojego problemu? Bardzo prosze o radę.
  6. Witam Silnik AFN 110kM 1998r Logów statycznych w bloku 04 [basic Settings] nie zrobiłem bo chyba VAG nie jest pełna wersją. Turbo wyczyszczone idealnie. Objawy auto zamulone. Na podstawie forum i analizie logów wywnioskowałem: Z grupy 003 wartości w kolumnach 2 i 3 są tożsame dlatego G70 mierzy poprawnie. Z grypy 008 wywnioskowałem że przepływomierz źle mierzy ponieważ wartości w kolumnie 4 są niższe od wartości w kolumnach 2 i 3. Z grupy 010 wynika że pedał gazu nie był wciśnięty do końca jednak sam jechałem i prawie zrobiłem dziurę w podłodze więc był wciśnięty. Po analizie doszedłem do wniosku że może być coś z czujnikiem G79 i może pedał gazu działa nie prawidłowo. Moim zdaniem przepływomierz do wymiany ponieważ źle mierzy. Ewentualnie mogę wyczyścić N75 ponieważ nigdy go nie czyściłem chociaż sztanga przy turbinie chodzi idealnie wiec powinien być ok. Ewentualnie musiałbym coś zrobić z pedałem gazu (G79) tylko nie wiem co??? Zaczynam dopiero swoją przygodę z logami więc jeśli coś źle wywnioskowałem proszę o wyrozumiałość. Proszę o opinie i podanie własnych sugestii. Z góry dziękuje za Wasze opinie i sugestie. Logi dynamiczne - kolejno w arkuszach.xls
  7. Witam U mnie również wystepowało ćwierkanie (piszczenie) po włączeniu klimy na wolnych obrotach, posmarowałem pasek smołą i na wolnych obrotach przestało ćwierkać ale jeszcze słychać ćwierkanie jak dodam troszkę gazu (1300obr) a powyżej znowu cichnie. Myśle że musze wymienić cały pasek bo jest jeszczę orginalny (są znaczki VW i Audi) i chyba stracił swoje własciwości ale jeśli ktoś ma jakąś rade to bedę wdzieczny. Pozdrawiam
  8. Witam Wiem dobrze że z jednej strony nie wyglądają dobrze dlatego też pytałem wcześniej czy są one do wymiany? prawde mówiąc ten metal nie ma o co stukać a z drugiej strony guma jest normalna, auto prowadzi się normalnie dlatego prosiłęm o radę. Na innych zdjeciach z forum widzialem te gumy ktore wymieniano to były popekane z obu stron. Tyleja ochronna nie może być źle zamontowana ponieważ amortyzatory jeszcze nie były wymieniane chyba że sama się wyrobiła. Mam w planie wymieniać amortyzatory razem z odbojami i osłonami bo są w kiepskim stanie więc moze to pomoże. Przez weekend zauwazyłem jeszcze ze to stukniecie wystepuje tylko przy przyspieszaniu na 1 i 2 rzadko 3 biegu. Dziekuje za pomoc jak poradze sobie z tym stukaniem to dam znać.
  9. Witam Koledzy wszystkie wasze propozycje sprawdziłem i były ok a stukanie nadal występuje:dolamam. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? Dziekuje
  10. A mógłbyś wskazać mi ten skobel na zdjeciu lub etce? Zaciski ostanio czysciłem więc chyba to nie bedzie stukać. Kolego Wojta z tymi półosiami bo się pogubiłem mógłbyś opisać mi coś wiecej. Koledzy z góry dziekuje za rady i nadal prosze o podpowiedzi.
  11. Witam Pozwolę sobie odświeżyć temat A mianowicie podczas przyspieszania i hamowania słychać pojedyncze stukniecie prawdopodobnie z tyły auta z tego, co wyczytałem na forum to jednym z przypadków mogą być tuleje tylnej belki moje wyglądają tak ja na zdjęciu z jednej strony (od śruby) są w dobrym stanie z drugiej strony pęknięte (nie odczuwam żadnego bujania na dziurach ewentualnie przy prędkości 140km małe bujanie (5 osób), ale to chyba wina amortyzatorów), ponieważ zauważyłem wyciek na tylnym amortyzatorze, więc trzeba będzie je wymienić. Wahacze z przodu były wymieniane około rok (10tys km) temu wiec myślę, że to nie te wahacze stukają. Poduszki silnika, skrzyni są ok. Układ wydechowy jest ok. Mam w planie najpierw wymienić amortyzatory, bo i tak zbliża się ich kres, ale co dalej. I teraz proszę o odpowiedzi: Co może powodować to bujanie auta? Czy te tuleje są do wymiany? Co może powodować to stukanie? Bardzo dziękuje za podpowiedzi
  12. Witam Ja antenę zamontowałem tak jak na zdjęciu. Blacha nie rdzewka około 2mm grubości. Taki sam uchwyt (tylko inaczej zagięty) został wykorzystany kombi B5 i A4
  13. Ja jeszcze nie wymieniłem ale już wiem że diody niebieskie trzeba wymienić!! Ja szukałem wcześniej tylko potwierdzenia bo nie chciałem sam rozbierać licznika i nie chciałem aby jakiś elektronik mnie kiwał i kazał kupować cały licznik. Pozatym wyczytałem całe forum i znalazłem rózne sprzeczne opinie jedni pisali ze trzeba wymienić diody inni licznik. Teraz jak sam rozebrałem cały liczniki to potwierdziły się moje i Twoje podejrzenia.
  14. Masz racje kolego Wojta :-)Pozdrawiam
  15. Kolego to są zdjecia z Passata B5 i opis do B5 wiem to na 100% jeśli uważasz inaczej to ok. Nie ma sensu sie przkomarzać mieliśmy pomóc Przemo111 który sie już wylogował i dzwoni do elektryka albo zastanawia się nadal dlaczego mu to nie świeci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności