Skocz do zawartości
Jaśko

problem z odpaleniem B5 TDI 110KM AFN

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie jest ten tylko bład .nastawnik objętosci N-146.Ale widzi mi sie że to przez Power Boxa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ten PowerBox może być problemem. Czy on został tylko wpięty, czy jeszcze coś było dłubane z softem w sterowniku? Jeśli tylko wpięty, to odepnij i zobacz jak będzie się silnik sprawował. A ten PowerBox, to nie jest przypadkiem opornik? Skąd go masz?

Edytowane przez zyggy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w srodku to raczej nie opornik to jest bo rozbierałem........nawet to skomplikowane jest ...........pozatym kolega ma w Skodzie Octawi i zrobił juz 70 tys na tym i autko hula dalej.A mocy jest ............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem i opornik trzeba zakamuflować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam taki problem odpaliłem rano paska pochodził chwile i zgasł zaczęła mrugać kontrolka od oleju i piszczeć potem już nie mogłem odpalić czy to może jest mało oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomózcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź za wskazówkami w TYM wątku...

Przeczytaj też TEN

zy to może jest mało oleju

Najprościej to sprawdzić na bagnecie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie znalazłem bardziej podobnego tematu więc podpinam się tutaj.

Mam taki problem dziś rano pierwszy raz mnie mój pasacik zawiódł ;( trochę mi spieszyło wsiadam do auta biorę się do odpalania a tu lipa:( nawet nie zakręcił, kontrolki paliły się normalnie a w momencie próby odpalenia wszystko na desce zgasło. Działając pod wpływem pośpiechu wymyśliłem że akumulator padł choć mrozu nie było i wcześniej problemów z odpalaniem postanowiłem obudzić szwagra( nie był szczęśliwy z tego powodu) by odpalić za pomocą kabli. Niestety nic z tego bez zmian, później sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze i było 11,9V więc akumulator raczej dobry, wróciłem się po lapka z vagiem przeskanowałem i takie błędy wyszły:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 DS

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1348

Coding: 00002

Shop #: WSC 00420

WVWZZZ3BZ1P089759 VWZ7Z0Y3148870

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 0Z Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00259

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

 

End -------------------------------------------------------

 

błędy skasowałem i ponownie się nie pojawiły nawet jak próbowałem jeszcze raz uruchomić silnik.

Proszę o pomoc w znalezieniu usterki co mogło szlak trafić?

Ps. I jak tu nie wierzyć w piątek trzynastego :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18043 P1635 467B CAN data bus, klimatyzacja - brak sygnału >przewody, rezystor w ECM

1320 0528 Jednostka kontrolująca dla elektroniki klimatyzacji J255

930 03A2 Mechanizm zamka centralnego, drzwi tylne lewe (F222)

 

sprawdziłeś bezpieczniki może któryś strzelił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki wszystkie sprawdzone i i są sprawne, między czasie sprawdzałem jeszcze poziom wody w akumulatorze trochę brakowało dolałem wody demineralizowanej i podpoiłem akumulator pod prostownik przed podpięciem sprawdziłem napięcie buło 10,9V to chyba trochę mało. Jak próbuje odpalić na prostowniku to migają kontrolki na desce i coś tak jakby się drzwi zamykały, i słychać że rozrusznik coś tam próbuje kręcić ale robi tak jakby pół obrotu i się zatrzymuje. hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
później sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze i było 11,9V więc akumulator raczej dobry

Najpierw podładuj porządnie akumulator, normalnie powinien mieć w stanie spoczynku (po nocy) 12,5V. 11,9V w spoczynku na akumulatorze kwalifikuje go do wymiany, oczywiście jeśli po podładowaniu będzie się tak samo zachowywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napięcie buło 10,9V to chyba trochę mało
to oznaka ze padł aku lub coś z alternatorem (nie ładuje/regulator napięcia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak z ciekawości czy przy nawet padniętym akumulatorze nie dało by się odpalić samochodu kablami z innego samochodu lub z prostownika?

 

zostawię podłączony akumulator na jakiś czas jak napięcie się nie podniesie do chyba go trza wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kablami napewno by dalo rade ale swoj aku musialbys miec podpięty wtedy po około 30 min jazdy powinnien się podładować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie a jeśli samochód nie odpala mia nawet z kabli to gdzie teraz szukać przyczyny? i czy akumulator kwalifikuje się do wymiany ładował się ponad dwie godz i jak odpiłem prostownik napięcie na aku było 12,4V jak zrobiłem próbę odpalenia oczywiście nie udaną i ponownie zmierzyłem napięcie było 10,4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak zachowuje się rozrusznik jak próbowałeś z kabli ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może rozrusznik zwalony? Miałem już taki przypadek. Kontrolki przygasały, ledwo kręcił lub wcale. Czy da się obrócić wałem np. poprzez popchanie na biegu jeśli to nie automat? Może coś w silniku padło i się zablokowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie też się zastanawiam nad rozrusznikiem skrzynie mam manualną a co da obrócenie wału? specjalistą w branży motoryzacyjnej nie jestem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności