Skocz do zawartości
daniel.wro

Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego tam idzie uszczelka miedziana wygląda jak podkładka jak jej nie masz to na pewno nie będzie sucho !

 

[ATTACH=CONFIG]90937[/ATTACH]

 

A czy ta uszczelka nie idzie przypadkiem prędzej tzn z "nyplem" który wchodzi w turbo. Dzwoniłem dzisiaj do serwisu i powiedziano mi ze tam nie ma żadnej uszeczelki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby jakaś jest według tej aukcji allegro, to dlaczego w serwisie debil mi gadał że tam nic nie ma. Z resztą na forum w straszych postach też ludzie pisali że nie ma tam uszczelki.

Na tej aukcji jest też uszczelka turbo-kolektor, a z tego co wiem tam się nie daje uszczelki tylko metal do metalu, a więc nie wiem czy sprzedający wie tak do końca jak jest z tymi uszczelkami, ale jutro zadzwonie do innego serwisu i zobacze co mi powiedzą

Edytowane przez Resiak82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem przyjemność wywalać sadzę z turbo i stwierdzam że: jest metalowa uszczelka między turbiną i pierwszym odcinkiem wydechu, dalej między turbiną i kolektorem wydechowym uszczelki żadnej nie ma. Jeśli chodzi o magistralę olejową to metalowy przewód uszczelniony jest za pomocą baryłki, pod nyplem prawdopodobnie jest jakaś uszczelka (nie było potrzeby tam zaglądać). Kolejna uszczelka znajduje się pod spodem turbiny, na odpływie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj koledze chodzi tylko o rurkę olejową i mówię jak jest to wy dalej swoje... Pierwsze idzie MIEDZIANA PODKŁADKA potem wkręcasz mufę a na mufę zakładasz tą rurkę w kształcie jak gdyby stożka i dokręcasz to nakrętką która jest na rurce. No już kurde bardziej szczegółowo nie potrafię napisać. Jest tak jak piszę w silnikach AFN i inaczej być nie może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę kolego udało mi się znaleźć tą mufę tak to wygląda i ta cieńsza strona idzie w turbo a w tą grubszą wchodzi rurka.eba8c092684152dbmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wykręcaliście tylko tą grubszą stronę a nypel zostawał w turbo to dlatego mówicie że niema uszczelki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak od początku o tym mówię a od tej grubszej strony czyli od rurki nie ma nawet miejsca na podkładkę bo rurka jest w kształcie stożka i wchodzi w mufę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc jak na razie olej nie leci, będe musiał teraz codziennie obserwować. Bo po złożeniu turbo zaczeło lecieć po 2 tygodniach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robert12

witam może mi ktoś pomoże mam problem z moim paskiem turbina po regeneracji jeszcze na gwarancji przepływomierz powietrza wymieniony na nowy wraz z zaworem ciśnienia doładowania wężyki sprawdzone a autko dalej nie ma swojej pełnej mocy może ktoś mi doradzi co jeszcze musze sprawdzić prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam może mi ktoś pomoże mam problem z moim paskiem turbina po regeneracji jeszcze na gwarancji przepływomierz powietrza wymieniony na nowy wraz z zaworem ciśnienia doładowania wężyki sprawdzone a autko dalej nie ma swojej pełnej mocy może ktoś mi doradzi co jeszcze musze sprawdzić prosze o pomoc

Co mówi komputer? Jakieś błędy na pewno są...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

03.jpg

 

Witam, a więc po paru dniach pomału coś tam oleju się zbiera w miejscu co zaznaczyłem na zdjęciu. Rurka raczej nie będzie ułamana bo górą nic nie wychodzi. Może bym musiał jeszcze mocniej dokręcić, tylko się boję na chama kręcić aby czegoś nie urwać. Jakieś pomysły macie czy inwestować w nową lub używaną rurkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz jeszcze dokręcić umnie taż jak było dokręciłem mocno i jest sucho ale z tego co widzę to to twoje turbo długo nie pociągnie bo widać że bierze ci olej moja propozycja to oddaj ją szybko do regeneracji !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu nie jest moje turbo. Fotka jest pozyczona z 1 strony :) Spróbuje jeszcze dokręcić mocniej i zobaczymy, tylko zeby coś się nie urwało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie doczytałem to przepraszam ale nurtuje mnie jedno, czy odkręcenie turbiny od obiegu oleju wymusza wcześniejsze zlanie oliwy ? czy możne jest to obieg z którego poleci tylko troszki- to co jest w turbo i przewodach wejścia/ wyjścia. Czy możne popłynie wszystko jak spustem pod miska (do poziomu przewodu) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oliwy poleci tyle co nic, nie ma czego łapać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może bym musiał jeszcze mocniej dokręcić, tylko się boję na chama kręcić aby czegoś nie urwać. Jakieś pomysły macie czy inwestować w nową lub używaną rurkę?

 

A czy kolega zrobił tak jak pisałem w postach wyżej a dokładniej w poście 358???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ktoś mi pomoże dziekuje. Chodzi mi o zawory N-75 N-18 gdzie one sie znajdują w b-5 110KM. Wchodzi mi w tryb awaryjny a nigdy tego nie robiłem. Czy przepływka może tez to powodować ? To moja druga bryka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N-18 z tyłu silnika pod rurą z intercooler'a. N-75 z przodu, lekko z lewej strony. Najłatwiej trafić na niego idąc po wężyku od gruszki turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N-18 z tyłu silnika pod rurą z intercooler'a. N-75 z przodu, lekko z lewej strony. Najłatwiej trafić na niego idąc po wężyku od gruszki turbiny.

 

Dzieki Zygmunt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności