Skocz do zawartości
daniel.wro

Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Rekomendowane odpowiedzi

No narazie wiemy, że masz niepełną wersje VAGa.

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

Pozostaje teraz logi dynamiczne zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze mam windowsa 7 i mam problem z Vag com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wersje pro to postaw sobie wirtualna maszyne i na niej xp, dziala to ponoc spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie masz wersji pro, to zainstaluj XP na maszynie wirtualnej Oracle VirtualBox. Troszkę zabawy jest z przechwytywaniem portów USB, ale jest to do opanowania. Dodam ci tylko jako uwagę, że VB nie obsługuje jeszcze USB 3.0 jeśli takowe masz w komputerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale vmware tak. Ja mam ten program na 7 i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież vag-com działa na win7 bez zarzutów, ale na wersji 32 bit. Jak masz 64 bity to chyba nie ruszy. A tak w ogóle piszecie o wirtualnej maszynie. Komuś to działa na wirtualu z wirtualnym portem com-usb??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi działa na 7 x64 + VirtualBox z XP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie prościej sobie zainstalować VCDS-Lite?

No pewnie, że lepiej. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Przepraszam ze sie w trace ale mam taki problem z moim passatem a jetem nowy i nie wiem co to moze byc posiadam passata 1,9 2006 rok

wymienilem cale turbo na nowe i po odpaleniu cos gwizdze odglos jak slychac pasek na alternatorze przy dodawaniu gazu jak sciagnelem wezyk z gruszki przy turbinie ten gwizd glosny zniknal teraz nie wiem

czego to moze byc wina brak bledow na komputerze sam nie wiem gdzie szukac czy ktos juz mial taki problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich

Przepraszam ze sie w trace ale mam taki problem z moim passatem a jetem nowy i nie wiem co to moze byc posiadam passata 1,9 2006 rok

wymienilem cale turbo na nowe i po odpaleniu cos gwizdze odglos jak slychac pasek na alternatorze przy dodawaniu gazu jak sciagnelem wezyk z gruszki przy turbinie ten gwizd glosny zniknal teraz nie wiem

czego to moze byc wina brak bledow na komputerze sam nie wiem gdzie szukac czy ktos juz mial taki problem

zaraportowałem ten post !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich

Przepraszam ze sie w trace ale mam taki problem z moim passatem a jetem nowy i nie wiem co to moze byc posiadam passata 1,9 2006 rok

wymienilem cale turbo na nowe i po odpaleniu cos gwizdze odglos jak slychac pasek na alternatorze przy dodawaniu gazu jak sciagnelem wezyk z gruszki przy turbinie ten gwizd glosny zniknal teraz nie wiem

czego to moze byc wina brak bledow na komputerze sam nie wiem gdzie szukac czy ktos juz mial taki problem

NIc nie robić, nic nie szukać. Powinno być dobrze. Sztangę od turbo masz mocno podciągniętą i EGR może być albo zaślepiony albo zacięty w pozycji zamkniętej. Jak nie ma błędów i ładuje równo w cały zakresie to nie ruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ten chalas taki glosny ze na nastempnej ulicy mnie slychac a jak jade to ludzie sie ogladaja jak wyjelem ten wezyk to jak reka odja zero gwizdow tylko teraz zapalila mi sie kontrolka emisja spalin sam juz nie wiem co to moze byc wada turba czy gdzies lapie lewe powietrze a jeszcz na koputerze zero bledow ale cisnienie skacze jezeli cos nie tak pisze to od razu przepraszam i prosze o poprawienie zycze wszystkim wesolych swiat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek czy ten gwizd nasila się przy odciążeniu ? np jedziesz na 4 biegu i nagle wciskasz gaz i za chwile gwiżdże ci coraz to mocniej ? czy podczas jazdy i na postoju jest tak samo bez zmian ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam na postoju czy podczas jazdy jest tak samo bez zmian

Może masz źle ustawioną sztangę, musisz kompa podpiąc i zobaczyć ciśnienie doładowania w grupie 011. Może masz gdzieś nieszczelność, choć na postoju ciśnienie w dolocie powinno być zbliżone do atmosferycznego. Jak ściągasz wężyk od gruszko to zamykasz turbinie kierownice, praktycznie przestaje pracować. Możesz sprawdzić czy sam wirnik nie ma luzów. Nie napisałeś też dla czego turbo było wymieniane. Zrób logi dynamiczne z grupy 011. Możesz też przetestować zawór N75, Może jest on cały czas zamknięty, choć w tym przypadku szybko by wywalił błąd przeładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Tutaj zamieściłem temat dotyczący moich logów dynanicznych:

http://forum.vw-passat.pl/threads/111039-Analiza-logow

 

Jednak w sprawie działania turbiny uważam, iż ten post powinienem napisać tutaj.

Tak więc...

 

Rozpocząłem od wyjęcia "gruszki". Zdjąłem trzpień przy turbinie i chodzi on nadzwyczaj lekko.

Tutaj filmik:

 

http://wyslijto.pl/download/348dnc06ek

 

Teraz pytanie, czy to normalne, w autku, które ma przejechane 280 tys km tak lekko działa ten "wichajsterek" ?

Czy jest jakaś opcja, że urwał się gdzieś w środku i łopatki turbo ustawione są w jednej pozycji ?

Jeśli widzieliście ten filmik, to czy ten "wichajsterek" nie powinien mieć większego zakresu poruszania ?

 

Gruszka chodziła dosyć ciężko, troszkę ją rozruszałem - można ją jakoś sprawdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego marioplf, jeśli masz silnik jak w opisie (AHU), to nie masz turbiny VNT o zmiennej geometrii, tylko turbinę z zaworem upustowym WG. Czy to działanie z filmiku jest prawidłowe, tego nie wiem. Z wersji mi znanych 90KM, na pompie VP, tylko AHH miał turbinę VNT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego marioplf, jeśli masz silnik jak w opisie (AHU), to nie masz turbiny VNT o zmiennej geometrii, tylko turbinę z zaworem upustowym WG. Czy to działanie z filmiku jest prawidłowe, tego nie wiem. Z wersji mi znanych 90KM, na pompie VP, tylko AHH miał turbinę VNT.

 

Kolego Ziggy - z całym szacunkiem do Ciebie... ale nie pytałem o to jaką mam turbinę, tylko czy tak ma się zachowywać ta sztanga (bolczyk) czy co to tam jest.

Rozumiem jednak, że Turbina CNT różni się działaniem od tej z zaworem upustowym WG, dlatego pragnę zapytać czy tak ma się zachowywać ten bolczyk w moim rodzaju turbiny - czy to normalne ze chodzi tak lekko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności