yogicc Zgłoś #41 Napisano 29 Maja 2009 Witaj Andrzej/Stern Widze ze jesteś obcykany w sprawie elektyki w passacie datego mam do Cibie kilka pytan gdyz jestem na etapie podlaczenia alarmu w swoim aucie 1) czy istnieje mozliwosc podlaczenia sterowania CZ bez rozbierania drzwi kierowcy - tzn tak kilka postow wyzej pisales o przewodach czerwono/niebieskim oraz czerwono/zielonym ktore znajduja sie w drzwiach. 2) przewod do domykania szyb moge sie podpiac w tym samym miejscu co przewod zamykajacy? 3) w ktorym miejscu i jakie kolory maja przewody od kierunkow 4) gdzie sie podlaczyc pod czujniki krancowe, na forum wyczytalem o mozliwosci podlaczenia w lewym slupku na przewodzie idacym do lampki, oraz na przewodzie idacym do modulu komfort. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #42 Napisano 31 Maja 2009 1) czy istnieje mozliwosc podlaczenia sterowania CZ bez rozbierania drzwi kierowcy - tzn tak kilka postow wyzej pisales o przewodach czerwono/niebieskim oraz czerwono/zielonym ktore znajduja sie w drzwiach. 2) przewod do domykania szyb moge sie podpiac w tym samym miejscu co przewod zamykajacy? 3) w ktorym miejscu i jakie kolory maja przewody od kierunkow 4) gdzie sie podlaczyc pod czujniki krancowe, na forum wyczytalem o mozliwosci podlaczenia w lewym slupku na przewodzie idacym do lampki, oraz na przewodzie idacym do modulu komfort. Pozdrawiam 1. Istnieje możliwość w komforcie, ale że zdjęcie boczku drzwi to jakieś trzy minuty nie ma sensu kopać w innych miejscach 2. Dokładnie tak 3. Przy Twoich nogach w boczku. Kolory czarno biały i czarno zielony. Jasno brązowa złączka, trzeci rząd od góry. 4. Są dwie możliwości- lampa lub ciągnięcie kabli z krańcowych (otwieranie wszystkich drzwi po kolei). Obydwa rozwiązania mają swoich zwolenników i przeciwników. Rozważajac wszystkie plusy i minusy, ja łączę do lampy m. in. dlatego, że zadziałanie łamakiem lub podrobienie oryginalnego pilota natychmiast włącza mi alarm. Poza tym montuje czujniki ruchu wewnątrz auta więc po co mi "sprzętowe" krańcówki. Kabel do lampy równiez w progu, w pierwszej z góry złączce, tej bliżej ściany grodziowej (chyba czerwona) Kolor kabla brąz z białym. Krańcowe szprzętowe w drzwiach kolor brązowo czarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quli Zgłoś #43 Napisano 31 Maja 2009 mozna prosic schemacik na maila: [email protected] z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael_13 Zgłoś #44 Napisano 6 Czerwca 2009 To i ja poproszę link do modułu komfortu passka b5 po lifcie. [email protected] PS. Możesz podesłać link do tej strony z dokumentacjami? Z góry wielkie thx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LucasL Zgłoś #45 Napisano 6 Czerwca 2009 PS. Możesz podesłać link do tej strony z dokumentacjami? Wpisujesz w google: forum golf i masz w pierwszych wynikach szukania duże forum. I dalej dział linki >> linki w j. angielskim. pierwszy link z końcówką .ru Google translate i można poczytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #46 Napisano 7 Czerwca 2009 Link do tej ruskiej stronki: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09 język mało przyjazny, ale to kopalnia wiedzy więc warto się pogimnastykować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogicc Zgłoś #47 Napisano 7 Czerwca 2009 Andrzeju Podłaczyłem alarm zgodnie z Twoimi radami. Ale mam jeszcze 2 pytania bo cos jest nie tak, a mianowicie: 1) Domykanie szyb, podłączyłem tak jak pisałeś, manualnie kiedy wloze kluczyk do zamka drzwi i zamkne, przytrzymam chwile i szybki czasem sie zamykaja a czasem nie - wiec tu jest raczej problem z elektryka w aucie niz z alarmem- spotkales sie z tym kiedys??? 2) Wyłanczam silnik, zapala sie lampka na suficie, wysiadam z auta zamykam z pilota i jest jeden sygnal z syrenki (tak jak powinno byc)i po 2-3sekundach tak jakby jeszcze pol sygnalu, co ciekawe (z obserwacji) kiedy wysiade i poczekam az lampka zgasnie zamykam auto i jest tylko jeden sygnal. da sie z tym cos zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrk8 Zgłoś #48 Napisano 7 Czerwca 2009 mozna prosic schemacik na maila: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #49 Napisano 7 Czerwca 2009 AndrzejuPodłaczyłem alarm zgodnie z Twoimi radami. Ale mam jeszcze 2 pytania bo cos jest nie tak, a mianowicie: 1) Domykanie szyb, podłączyłem tak jak pisałeś, manualnie kiedy wloze kluczyk do zamka drzwi i zamkne, przytrzymam chwile i szybki czasem sie zamykaja a czasem nie - wiec tu jest raczej problem z elektryka w aucie niz z alarmem- spotkales sie z tym kiedys??? 2) Wyłanczam silnik, zapala sie lampka na suficie, wysiadam z auta zamykam z pilota i jest jeden sygnal z syrenki (tak jak powinno byc)i po 2-3sekundach tak jakby jeszcze pol sygnalu, co ciekawe (z obserwacji) kiedy wysiade i poczekam az lampka zgasnie zamykam auto i jest tylko jeden sygnal. da sie z tym cos zrobic? A co tam założyłeś za wynalazek? Przeprogramuj czas zazbrajania. Ustaw zwłokę na kilka sekund tak aby alarm nie brał pod uwagę sygnałów na wejściu. Załóż też diodę 1N4007 na kabel od lampy (katoda do przedowu lampy). Jeśli jej oczywiścei nie założyłeś. Co do domykania to larm "udaje" kluczyk, więc jeśłi nie będzie działało fabryczne domykanie to dodatkowe też nie. Sprawdz kable w przelocie, jak nie to popatrz czy komfort nie pływa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogicc Zgłoś #50 Napisano 9 Czerwca 2009 A co tam założyłeś za wynalazek? Przeprogramuj czas zazbrajania. Ustaw zwłokę na kilka sekund tak aby alarm nie brał pod uwagę sygnałów na wejściu. Załóż też diodę 1N4007 na kabel od lampy (katoda do przedowu lampy). Jeśli jej oczywiścei nie założyłeś. Co do domykania to larm "udaje" kluczyk, więc jeśłi nie będzie działało fabryczne domykanie to dodatkowe też nie. Sprawdz kable w przelocie, jak nie to popatrz czy komfort nie pływa. Alarm to minicar model 686H, niemam mozliwosci programowania czasu zazbrajania (bynajmniwj w instrukcjin ie jest napisane), wlasnie myslalem nad wstawieniem diody, czyli rozcia kabel ktory idzie do lampki i wstawic tam diode, katoda w kierunku lampki a anoda do "wiazki" i przewodu alarmu? (niejestem elektrykiem jezeli cos sknocilem to mnie popraw) Co do tego domykania to problem mam gdzies w aucie jak kupilem auto to wszystko dzialalo, jednak z czasem wyszla lipa mysle ze to bedzie plywajacy komfort bo auto przez zime trzymalem pod chmurka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #51 Napisano 9 Czerwca 2009 Alarm to minicar model 686H, niemam mozliwosci programowania czasu zazbrajania (bynajmniwj w instrukcjin ie jest napisane), wlasnie myslalem nad wstawieniem diody, czyli rozcia kabel ktory idzie do lampki i wstawic tam diode, katoda w kierunku lampki a anoda do "wiazki" i przewodu alarmu? (niejestem elektrykiem jezeli cos sknocilem to mnie popraw) Wynalazek ten Twój alarm i zbiera śmieci ze świetlika... Jak Cię dobrze zrozumiałem to chcesz przeciąć kabel od lampy...? Nie to miałem na myśli. Anoda do kabla od alarmu, katoda do kabla idącego do lampy. Nie tniesz kabla od lampy i nie wpinasz nic w szereg. W szereg się wpina w nowych polo i fabiach, ale tam trzeba dać jeszcze dodatkowo po jednej diodzie, może Ci się z tym pomotało. W każdym razie jeśli diodowanie nie pomoże to zastosuj mały przekaźnik, to zagwarantuje Ci na 100% prawidłową pracę. Wysteruj przekaźnik sygnałem z lampy, stykiem przekaźnika podaj mase do alarmu i to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogicc Zgłoś #52 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Wynalazek ten Twój alarm i zbiera śmieci ze świetlika... Jak Cię dobrze zrozumiałem to chcesz przeciąć kabel od lampy...? Nie to miałem na myśli. Anoda do kabla od alarmu, katoda do kabla idącego do lampy. Nie tniesz kabla od lampy i nie wpinasz nic w szereg. W szereg się wpina w nowych polo i fabiach, ale tam trzeba dać jeszcze dodatkowo po jednej diodzie, może Ci się z tym pomotało. W każdym razie jeśli diodowanie nie pomoże to zastosuj mały przekaźnik, to zagwarantuje Ci na 100% prawidłową pracę. Wysteruj przekaźnik sygnałem z lampy, stykiem przekaźnika podaj mase do alarmu i to wszystko. Podpielem diode tak jak pisales i niestety nic nie dalo. Zaobserwowalem jednak taka zaleznosc kiedy otworzy sie drzwi na kablu do lampki idzie minus a kiedy lampka gasnie na tym przwodzie pojawia sie plus, tak powinno byc?? Kiedy wylacza sie silnik i wyciaga kluczyk w kabinie swieci sie lampka i gasnie dopiero wtedy kiedy zamkniemy auto z pilota i wtedy sa te dwa krutkie sygnaly lub sama gasnie (trwa to kilka sekund) ale wtedy wszystko jest w porzadku. Jak wiadomo kiedy centralny sie otworzy, wewnatrz kabiny wlącza sie lampka i juz w tym momencie pojawia sie minus na przewodzie (brazowo-bialy) do lampki i to dezaktywuje mi alarm, czy jest mozliwosc zeby masa pojawiala sie dopiero po otwraciu drzwi i znikala zaraz po zamknieciu drzwi?? Mysle ze moj problem wlasnie polega na tym ze masa jest zbyt dlugo po zamknieciu drzwi centralnym. Edytowane 12 Czerwca 2009 przez yogicc braki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #53 Napisano 12 Czerwca 2009 Mysle ze moj problem wlasnie polega na tym ze masa jest zbyt dlugo po zamknieciu drzwi centralnym. Twój problem polega na tym, że kupiłeś ciulaty alarm. Na kablu od lampki są dokładnie takie sygnały jak piszesz- masa pojawia się natychmiast po otwarciu centrala i zanika zaraz po zamknięciu centrala. Stan przejściowy (przygasanie) nie powinien być brany pod uwagę przez centralke. Każdy szanujący się producent centralek robi zwłokę w zazbrojeniu, tzn, że alarm po włączeniu np przez trzy sekundy nie bierze pod uwagę sygnałów wejściowych. Czas ten w większości central jest programowany nawet do 30sek. W Twoim przypadku spróbuj jak mówiłem z przekaźnikiem. Alternatywnym rozwiązaniem jest ciągnięcie sygnałów z każdych drzwi z osobna, ale nie proponuje. Gdybyś nie wiedział jak wpiąć przekaźnik odezwij się na GG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość twola Zgłoś #54 Napisano 21 Czerwca 2009 Witaj Stern. Czy mógłbyś mi podesłać na maila [email protected] schemat modułu komfortu do passata B5 FL kombi 2003 (trzy wtyczki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #55 Napisano 24 Czerwca 2009 Witam. ma ktos moze schemat ktory kabelek jest od czego? chodzi mi o obie wtyczki wychodzace z modulu i chcialbym wiedziec jaki kabel do czego sluzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek77r Zgłoś #56 Napisano 25 Czerwca 2009 Witam, moze wie ktos czego nie bede mial w pasku jesli zaloze modul komfortu na 2 wtyczki a orginalnie byl na 3. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yorkshiredarek Zgłoś #57 Napisano 3 Lipca 2009 (edytowane) poprosze o schemat modułu komfortu dwie wtyczki [email protected] Edytowane 3 Lipca 2009 przez yorkshiredarek błedne pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek_1981 Zgłoś #58 Napisano 4 Lipca 2009 mi też przydałby się schemat modułu komfortu w Passacie B5 FL, [email protected], jeśli ktoś może podesłać to będe bardzo dzwieczny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #59 Napisano 5 Lipca 2009 mi też przydałby się schemat modułu komfortu w Passacie B5 FL, [email protected], jeśli ktoś może podesłać to będe bardzo dzwieczny W załączniku B5 AVB schemat zamka centralnego.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin434 Zgłoś #60 Napisano 5 Lipca 2009 STERN, jak można to ja też poprosze schemacik komfortu [email protected] POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach