Skocz do zawartości
Mibi

Ksenony świecą za nisko

Rekomendowane odpowiedzi

Takie kręcenie na własną rękę jest niebezpieczne dla innych. Stacja diagnostyczna 10 zł i po problemie.

Edytowane przez MarkII

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że na stacji diagnostycznej tak mi ustawili że nie idzie jeżdzić.A w serwisie kasują jak za zboże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam ten sam problem.Jazda w nocy to koszmar,widoczność do bani . Ustawiałem poziomowanie góra-dół,ale światła świecą tragicznie.Wydaje mi się że świecą za bardzo na boki.Więc moje pytanie jest takie...Czy można regulować na boki ? Niżej jest jeszcze jeden plastik do ustawiania,kręce nim i kręce i nic nie daje.Proszę o pomoc

 

Kolego kręciłeś pokrętłem doświetlania statycznego, od regulacji poziomej soczewki jest pokrętło od którego dostaniesz się przez otwór w błotniku1332412180_332560741_2-VW-Passat-B6-lewy-bixenon-ORYGINAl-Poznan-Poznan.jpg to jest zdjęcie lewej lampy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są 3 śrubki do ustawienia... góra-dół, lewo-prawo, oraz jedna śrubka przy bi-ksenonach z doświetlaniem dla ustawienia doświetlania zakrętów (góra-dół). Na lampie od góry jest wybite jaki ma być kąt opadania, z tego co mi się wydaje to ustawia się dokładnie tak samo co zwykłe reflektory. U mnie coś nie tak jest z ustawieniem prawo-lewo, bo śrubką przy jednym reflektorze nie idzie kręcić, a przynajmniej idzie bardzo ciężko i nie kręciłem na siłę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, koszta 5x takie jak podałeś, a robotę zrobiły może ze 3 najbystrzejsze osoby...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego kręciłeś pokrętłem doświetlania statycznego, od regulacji poziomej soczewki jest pokrętło od którego dostaniesz się przez otwór w błotniku

 

 

Dzięki kolego.Znalazłem,tylko że tak jak u kolegi ciężko kręcić a nie chcę na siłę.Ale jeszcze raz dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie chciałem zakładać nowego tematu więc problem spróbuję opisać tutaj.

Otóż po wypadku (wystrzelone poduszki) musiałem wymienić lampy. Niestety po wymianie lampy nie doświetlają zakrętów ani nie poziomują się po starcie. Elektryk u którego byłem stwierdził, iż to normalne i wystarczy że usunie błąd z moduły sterowania lamp. Niestety nie mógł się połączyć poprzez komputer (coś marudził że nie ma vag'a, jakby miał vag'a to by mu poszło gładko). Następnie stwierdził że przyczyną jest brak podłączenia wtyczki w module komfortu (załączam zdjęcie). Prosiłbym szanownych kolegów o radę, opinię. Czy elektryk ma rację? Co może być przyczyną? Przepraszam jeśli napisałem coś nie po fachowemu.

20131114_144423.jpg

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ta regulacja o której piszecie, (pozioma) ma jakieś zabezpieczenie albo no nie wiem, jakiś klik, bo faktycznie i ja dopiero odkryłem te sruby na imbusy, ale tak jak u innych, za żadne skarby nie moge podkrecić reflektory. o co tu chodzi????

pionowa jest ok, doswietlanie też ok, a poziomu nie idzie podregulować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do znawców programowania sterowników. Czy ustawianie wysokości świecenia świateł mijania poprzez Vaga czy inny program serwisowy ustala wysokość położenia przesłony realizującej długie lub krótkie w biksenonie ?, czy też ustala położenie reflektora za pośrednictwem silników samopoziomowania. Jest to o tyle istotne, bo w mojej ocenie jeżeli zmienia się położenie całej lampy to podniesienie świateł mijania osłabia światła drogowe. Po dłuższej obserwacji i wielu próbach zauważyłem, że jeżeli podniosę śrubą regulacyjną mijania to drogowe świecą w niebo i nie oświetlają drogi. Jeżeli opuszczę mijania to główna wiązka świeci płasko i drogowe świecą o wiele lepiej. Więc najlepszym rozwiązaniem byłoby ustalenie wiązki głównych świateł optymalnie na wprost lub minimalnie w dół i podniesienie przesłony tak aby mijania świeciły dalej i mocniej bo odsłoniła by główny snop światła. Tak to sobie wymyśliłem i poddaje do ew. dyskusji o prawdziwości moich przemysleń.

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W koncu przyszedl czas aby otworzyc maske i przyjrzec sie reflektorom. Posiadam ori bixenony i swieca przed autem moze 30 metrow. Myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie ale po obejrzeniu lampy okazuje sie ze jest manualana regulacja w poziomie i pionie. Zrobilem po pół obrotu kluczem i teraz jest rewelacja. Na trasie jest super i na przyrzadzie do regulacji reflektorow tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W koncu przyszedl czas aby otworzyc maske i przyjrzec sie reflektorom. Posiadam ori bixenony i swieca przed autem moze 30 metrow. Myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie ale po obejrzeniu lampy okazuje sie ze jest manualana regulacja w poziomie i pionie. Zrobilem po pół obrotu kluczem i teraz jest rewelacja. Na trasie jest super i na przyrzadzie do regulacji reflektorow tez.

 

A drogowe nie świecą Ci w górę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Wszystko jest tak jak powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde też muszę sobie lekko unieść światła, a myślałem, że kręcenie ręcznie wywali błąd poziomowania. A ktoś kojarzy czy można regulować w pionie doświetlanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde też muszę sobie lekko unieść światła, a myślałem, że kręcenie ręcznie wywali błąd poziomowania. A ktoś kojarzy czy można regulować w pionie doświetlanie?

 

Można podobnie jak regulację wysokości świecenia ksenonu. Musisz tylko znależć odpowiednioą śrubkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć koledzy. Przeczytałem cały wątek i opiszę swoją sytuację.

Otóż w niedzielę zapaliła mi się zółta migająca kontrolka na licznikach z błędem ( "AFS inoperative! See owner's manual " ). Wszystkie żarówki ok, ksenony świecą. Stało się to w dzień. Jadąc w nocy zauważyłem że bardzo nisko świecą, stwierdziłem że może wcześniej tego nie zauważyłem i nie ma to ze sobą związku. Dodam że ksenony po włączeniu robiły 'taniec'. Dzisiaj przed jazdą do pracy wziąłem imbusa i cyk cyk ksenony do góry ( włączony silinik i ksenony). Po całej sytuacji światła świecą wyżej ( tak już jest OK, nikt nie mrugał że oślepiam) ale niestety już nie robią tego swojego ' tańca ' . Coś zrobiłem źle ? Co o tym myślicie ? W sobotę podepnę samochód pod komputer i zobaczymy jaki błąd siedzi. Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

nie chciałem zakładać nowego tematu więc problem spróbuję opisać tutaj.

Otóż po wypadku (wystrzelone poduszki) musiałem wymienić lampy. Niestety po wymianie lampy nie doświetlają zakrętów ani nie poziomują się po starcie. Elektryk u którego byłem stwierdził, iż to normalne i wystarczy że usunie błąd z moduły sterowania lamp. Niestety nie mógł się połączyć poprzez komputer (coś marudził że nie ma vag'a, jakby miał vag'a to by mu poszło gładko). Następnie stwierdził że przyczyną jest brak podłączenia wtyczki w module komfortu (załączam zdjęcie). Prosiłbym szanownych kolegów o radę, opinię. Czy elektryk ma rację? Co może być przyczyną? Przepraszam jeśli napisałem coś nie po fachowemu.

20131114_144423.jpg

Pozdrawiam.

 

Straszne pierdy ten Twój elektryk wygaduje - ta fotka przedstawia moduł komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja również podkręciłem sobie lampy o kilka obrotów ale mam teraz problem ze lampy świecą jak by to nazwać jak X krzyżują się i prawa lampa świeci na lewe pobocze a prawa oświetla lewe jest to bardzo widoczne podczas mgły komuś udało się regulować na boki lampy czytałem ze śruby ciężko idą może trzeba WD40 psiknąć i puszcza ktoś ma jakieś doświadczenie jak z tego wybrnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze wszystko jest na 100% ok kolego Marian. We mgle wydaje sie ze wszystkie lampy tak swieca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co?

Czy mogę poprosić diagnostę na SKP o podniesienie poziomu (zwiększenie zasięgu) ksenonów nawet wtedy, gdy ten nie dysponuje VAS, VCDS czy innym VAG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To co?

Czy mogę poprosić diagnostę na SKP o podniesienie poziomu (zwiększenie zasięgu) ksenonów nawet wtedy, gdy ten nie dysponuje VAS, VCDS czy innym VAG?

Oczywiście, że tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności