Skocz do zawartości

marcin_7

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin_7

  • Urodziny 11.02.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubuskie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy znany Ci jest typ Twojego ECU (EDC17CP14 czy C46)? Możesz podać np. z vcds-a numer ecu i wersję programu?
  2. Z Etki wynika, że były paski B6 CR z taką (długą LHD) skrzynią, a okazuje się, że nikt z forum takiej skrzyni nie ma... Proszę jeszcze raz każdego, kto ma przy 2000 obr/min na 6 biegu ponad 125km/h, aby sprawdził kod skrzyni na wklejce i odezwał się. Pozdrawiam
  3. Nie ma takiego pin-u w zegarach, info o temp. idzie po can z ecu. Może fizycznie padł silniczek pod wskazówką? Pożycz kabel i zrób test elementów wykonawczych w liczniku. Leży gdzieś u mnie taki licznik, więc jeśli będziesz potrzebował z niego jakąś część, to pisz.
  4. Witam. Proszę o pomoc właścicieli passatów B6 2.0 CR z ostatnich lat produkcji 2009-2010. Szukam danych egzemplarza ze skrzynią manualną 6 -biegową o symbolu LHD. Przypominam, że symbol skrzyni jest umieszczony na wklejce w bagażniku i w książce serwisowej. Pozdrawiam
  5. A ja zrobiłem inaczej. Passat B6 2.0 CR 110 PS mod.2010. Zmiana turbo, dwumasy, skrzyni, półosi na ori 170PS CBB. Finalnie zaprogramowałem ecu ori softem od CBB, przekodowałem na manual 6-biegowy. Po tej operacji musiałem jeszcze zmienić kodowanie ABS/ESP. Latam tak od 50 tys.km. Wcześniej robiłem mody oryginalnego oprogramowania, ale dwumas i sprzęgło jest fabrycznie od 1.9 PD i są za słabe. Myślę, że fajną alternatywą podniesienia mocy w 2.0CR 140 PS jest właśnie aktualizacja softu, za pomocą plików vas .sgo na wersję z CBB. Przy zachowaniu ori turbo obniżyłbym jedynie doładowanie o 50 mbar, aby nie obciążać zbytnio turbinki. Ori turbo z wersji 110 i 140 PS pracuje na 2,35 bar, a w CBB 2,55, co jest wartością zbyt wysoką.
  6. Czy ma ktoś z was w swoim pasku skrzynię manualną 6 -tkę o oznaczeniach LNZ ?? Proszę o dane na temat przełożeń taj skrzyni np. z homologacji lub tylko info ile jest km/h przy 2 tys. obr. na 6-tym biegu.
  7. właśnie - KXZ, czyli standardowe przełożenia. Przy 2 tys. obr. na 6-ce masz 110km/h. Dziękuję za odzew, szukam dalej. - - - - - aktualizacja - - - - - Na Twojej skrzyni jaka jest prędkość przy 2 tys. obr. na 6-ce? Pozdr.
  8. Czy ktoś z was ma w swoim aucie 2.0 TDI CR manualną 6-biegową skrzynię NFP (najdłuższe przełożenia). ? Bezskutecznie poszukuję danych takiego auta, aby dobrać odpowiednią wersję softu do mojego paska, w którym założyłem dokładnie taką, długą skrzynię. Chodzi o opanowanie kwestii tempomatu. Przypominam, że typ skrzyni jest opisany na wklejce w książce serwisowej i w bagażniku.
  9. Problem z odpalaniem na ciepłym silniku w tych rocznikach tourana, to standard. Są dwie możliwości: 1- wymiana aku, rozrusznika i masz na kilka miesięcy spokój, 2- korekta softu-oprogramowania (mapy rozruchu) i będzie palił jak trzeba. Zrób to szybko, bo szkoda rozrusznika.
  10. Witaj. Piszesz, że przeprogramowanie pamięci w następnym komforcie (wsadem z pierwszego) nic nie daje, tylko kopię masz. Sprecyzuj: na ori komforcie pali, a na kopii już nie?
  11. Panowie chcę zakupić komplet sprężyn od B6 sedan sportline. Znalazłem ofertę, ale chcę upewnić się co do tego, ze faktycznie pochodzą ze sportline-a. Przednie sprężyny mają 3 kolorowe kropki: żółty, niebieski , zielony. Sprzedawca zarzeka się, ze pochodzą z sedana sportline z roku 2006. Czy możecie to potwierdzić, sprawdzić u siebie? Pozdrawiam
  12. A jakie są objawy? Gruszka szczelna? Czujnik w niej uwalony?
  13. Pomiary wysokości wozu podawaliście od podłoża do rantu błotnika? Czy możecie podać odległości od środka dekielka felgi do rantu błotnika, dla wersji B6 sedan dla sportline i comfort? Z uwagi na różne felgi ciężko to porównać do mojego paska (Comfortline). Kupię oryginalne sprężyny od sportline.
  14. U mnie w modelu 2010 grzałka jest bez elektroniki, dochodzi do niej gruba masa i 3 cieńsze zasilania. Niestety już tak łatwo nie da się jej wydobyć. Nie można odkręcić tej blachy montowanej na 3 śruby. Czyli sterowanie nią odbywa się poprzez inny moduł, który komunikuje się między innymi z can gateway-em. Nie mogą to być same przekaźniki, bo one nie posiadają interfejsu komunikacji can. Nie grzeje mi ta grzałka, gateway zgłasza błąd braku komunikacji z modułem 7D dogrzewacza elektrycznego. Ma ktoś pojęcie jak taka grzałka - poprzez jaki moduł jest sterowana? Już coś wiem: w nowszej opcji są dwa bezpieczniki ( po jednym dla każdego stopnia grzania ): poz. 4 80A i poz. 6 40A z przodu skrzynki bezp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności