MarkII Zgłoś #61 Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Takie kręcenie na własną rękę jest niebezpieczne dla innych. Stacja diagnostyczna 10 zł i po problemie. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez MarkII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajo76 Zgłoś #62 Napisano 5 Stycznia 2013 Tylko że na stacji diagnostycznej tak mi ustawili że nie idzie jeżdzić.A w serwisie kasują jak za zboże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
germar Zgłoś #63 Napisano 5 Stycznia 2013 A ja mam ten sam problem.Jazda w nocy to koszmar,widoczność do bani . Ustawiałem poziomowanie góra-dół,ale światła świecą tragicznie.Wydaje mi się że świecą za bardzo na boki.Więc moje pytanie jest takie...Czy można regulować na boki ? Niżej jest jeszcze jeden plastik do ustawiania,kręce nim i kręce i nic nie daje.Proszę o pomoc Kolego kręciłeś pokrętłem doświetlania statycznego, od regulacji poziomej soczewki jest pokrętło od którego dostaniesz się przez otwór w błotniku to jest zdjęcie lewej lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #64 Napisano 5 Stycznia 2013 są 3 śrubki do ustawienia... góra-dół, lewo-prawo, oraz jedna śrubka przy bi-ksenonach z doświetlaniem dla ustawienia doświetlania zakrętów (góra-dół). Na lampie od góry jest wybite jaki ma być kąt opadania, z tego co mi się wydaje to ustawia się dokładnie tak samo co zwykłe reflektory. U mnie coś nie tak jest z ustawieniem prawo-lewo, bo śrubką przy jednym reflektorze nie idzie kręcić, a przynajmniej idzie bardzo ciężko i nie kręciłem na siłę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #65 Napisano 6 Stycznia 2013 Poszukaj na forum, koszta 5x takie jak podałeś, a robotę zrobiły może ze 3 najbystrzejsze osoby... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajo76 Zgłoś #66 Napisano 9 Stycznia 2013 Kolego kręciłeś pokrętłem doświetlania statycznego, od regulacji poziomej soczewki jest pokrętło od którego dostaniesz się przez otwór w błotniku Dzięki kolego.Znalazłem,tylko że tak jak u kolegi ciężko kręcić a nie chcę na siłę.Ale jeszcze raz dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morganfriman Zgłoś #67 Napisano 14 Listopada 2013 Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu więc problem spróbuję opisać tutaj. Otóż po wypadku (wystrzelone poduszki) musiałem wymienić lampy. Niestety po wymianie lampy nie doświetlają zakrętów ani nie poziomują się po starcie. Elektryk u którego byłem stwierdził, iż to normalne i wystarczy że usunie błąd z moduły sterowania lamp. Niestety nie mógł się połączyć poprzez komputer (coś marudził że nie ma vag'a, jakby miał vag'a to by mu poszło gładko). Następnie stwierdził że przyczyną jest brak podłączenia wtyczki w module komfortu (załączam zdjęcie). Prosiłbym szanownych kolegów o radę, opinię. Czy elektryk ma rację? Co może być przyczyną? Przepraszam jeśli napisałem coś nie po fachowemu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciag83 Zgłoś #68 Napisano 16 Listopada 2013 Panowie, czy ta regulacja o której piszecie, (pozioma) ma jakieś zabezpieczenie albo no nie wiem, jakiś klik, bo faktycznie i ja dopiero odkryłem te sruby na imbusy, ale tak jak u innych, za żadne skarby nie moge podkrecić reflektory. o co tu chodzi???? pionowa jest ok, doswietlanie też ok, a poziomu nie idzie podregulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq64 Zgłoś #69 Napisano 23 Listopada 2013 A ja mam pytanie do znawców programowania sterowników. Czy ustawianie wysokości świecenia świateł mijania poprzez Vaga czy inny program serwisowy ustala wysokość położenia przesłony realizującej długie lub krótkie w biksenonie ?, czy też ustala położenie reflektora za pośrednictwem silników samopoziomowania. Jest to o tyle istotne, bo w mojej ocenie jeżeli zmienia się położenie całej lampy to podniesienie świateł mijania osłabia światła drogowe. Po dłuższej obserwacji i wielu próbach zauważyłem, że jeżeli podniosę śrubą regulacyjną mijania to drogowe świecą w niebo i nie oświetlają drogi. Jeżeli opuszczę mijania to główna wiązka świeci płasko i drogowe świecą o wiele lepiej. Więc najlepszym rozwiązaniem byłoby ustalenie wiązki głównych świateł optymalnie na wprost lub minimalnie w dół i podniesienie przesłony tak aby mijania świeciły dalej i mocniej bo odsłoniła by główny snop światła. Tak to sobie wymyśliłem i poddaje do ew. dyskusji o prawdziwości moich przemysleń. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #70 Napisano 2 Grudnia 2013 W koncu przyszedl czas aby otworzyc maske i przyjrzec sie reflektorom. Posiadam ori bixenony i swieca przed autem moze 30 metrow. Myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie ale po obejrzeniu lampy okazuje sie ze jest manualana regulacja w poziomie i pionie. Zrobilem po pół obrotu kluczem i teraz jest rewelacja. Na trasie jest super i na przyrzadzie do regulacji reflektorow tez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq64 Zgłoś #71 Napisano 5 Grudnia 2013 W koncu przyszedl czas aby otworzyc maske i przyjrzec sie reflektorom. Posiadam ori bixenony i swieca przed autem moze 30 metrow. Myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie ale po obejrzeniu lampy okazuje sie ze jest manualana regulacja w poziomie i pionie. Zrobilem po pół obrotu kluczem i teraz jest rewelacja. Na trasie jest super i na przyrzadzie do regulacji reflektorow tez. A drogowe nie świecą Ci w górę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #72 Napisano 6 Grudnia 2013 Nie. Wszystko jest tak jak powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #73 Napisano 6 Grudnia 2013 Kurde też muszę sobie lekko unieść światła, a myślałem, że kręcenie ręcznie wywali błąd poziomowania. A ktoś kojarzy czy można regulować w pionie doświetlanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq64 Zgłoś #74 Napisano 12 Grudnia 2013 Kurde też muszę sobie lekko unieść światła, a myślałem, że kręcenie ręcznie wywali błąd poziomowania. A ktoś kojarzy czy można regulować w pionie doświetlanie? Można podobnie jak regulację wysokości świecenia ksenonu. Musisz tylko znależć odpowiednioą śrubkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panek123 Zgłoś #75 Napisano 14 Stycznia 2014 Cześć koledzy. Przeczytałem cały wątek i opiszę swoją sytuację. Otóż w niedzielę zapaliła mi się zółta migająca kontrolka na licznikach z błędem ( "AFS inoperative! See owner's manual " ). Wszystkie żarówki ok, ksenony świecą. Stało się to w dzień. Jadąc w nocy zauważyłem że bardzo nisko świecą, stwierdziłem że może wcześniej tego nie zauważyłem i nie ma to ze sobą związku. Dodam że ksenony po włączeniu robiły 'taniec'. Dzisiaj przed jazdą do pracy wziąłem imbusa i cyk cyk ksenony do góry ( włączony silinik i ksenony). Po całej sytuacji światła świecą wyżej ( tak już jest OK, nikt nie mrugał że oślepiam) ale niestety już nie robią tego swojego ' tańca ' . Coś zrobiłem źle ? Co o tym myślicie ? W sobotę podepnę samochód pod komputer i zobaczymy jaki błąd siedzi. Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_7 Zgłoś #76 Napisano 14 Stycznia 2014 Witam,nie chciałem zakładać nowego tematu więc problem spróbuję opisać tutaj. Otóż po wypadku (wystrzelone poduszki) musiałem wymienić lampy. Niestety po wymianie lampy nie doświetlają zakrętów ani nie poziomują się po starcie. Elektryk u którego byłem stwierdził, iż to normalne i wystarczy że usunie błąd z moduły sterowania lamp. Niestety nie mógł się połączyć poprzez komputer (coś marudził że nie ma vag'a, jakby miał vag'a to by mu poszło gładko). Następnie stwierdził że przyczyną jest brak podłączenia wtyczki w module komfortu (załączam zdjęcie). Prosiłbym szanownych kolegów o radę, opinię. Czy elektryk ma rację? Co może być przyczyną? Przepraszam jeśli napisałem coś nie po fachowemu. Pozdrawiam. Straszne pierdy ten Twój elektryk wygaduje - ta fotka przedstawia moduł komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulawyMarian Zgłoś #77 Napisano 26 Stycznia 2014 Witam ja również podkręciłem sobie lampy o kilka obrotów ale mam teraz problem ze lampy świecą jak by to nazwać jak X krzyżują się i prawa lampa świeci na lewe pobocze a prawa oświetla lewe jest to bardzo widoczne podczas mgły komuś udało się regulować na boki lampy czytałem ze śruby ciężko idą może trzeba WD40 psiknąć i puszcza ktoś ma jakieś doświadczenie jak z tego wybrnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #78 Napisano 26 Stycznia 2014 Ja mysle ze wszystko jest na 100% ok kolego Marian. We mgle wydaje sie ze wszystkie lampy tak swieca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #79 Napisano 23 Sierpnia 2015 To co? Czy mogę poprosić diagnostę na SKP o podniesienie poziomu (zwiększenie zasięgu) ksenonów nawet wtedy, gdy ten nie dysponuje VAS, VCDS czy innym VAG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #80 Napisano 23 Sierpnia 2015 To co?Czy mogę poprosić diagnostę na SKP o podniesienie poziomu (zwiększenie zasięgu) ksenonów nawet wtedy, gdy ten nie dysponuje VAS, VCDS czy innym VAG? Oczywiście, że tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach