Gość maser67 Zgłoś #1 Napisano 1 Sierpnia 2006 Witam, Czy może ktoś podać jak można zwiększyć obroty silnika, czy są potrzebne kody sterownika. Passat 2003r 1.9 TDI 130KM silnik AVF. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 1 Sierpnia 2006 mówisz o obrotach biegu jałowego? Jedna z pierwszych pozycji (kanałów) adaptacji dla silnika. Można bez problemu podciągnąć z 800 do 1000 nawet chyba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maser67 Zgłoś #3 Napisano 1 Sierpnia 2006 Nie będzie potrzebny kod dostępu do sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #4 Napisano 1 Sierpnia 2006 Nie będzie potrzebny kod dostępu do sterownika. Coś mi się obiło o oczy ze kod to 12233 Ale też obiłó się że regulacja jest możliwa ale w zakresie kilkudziesięciu obrotów (40??) w każdym razie minimalnie.... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 1 Sierpnia 2006 Ale też obiłó się że regulacja jest możliwa ale w zakresie kilkudziesięciu obrotów (40??)w każdym razie minimalnie.... dokręciłem do 900 i dałem spokój, bo zobaczyłem, że działa Kodu też żadnego nie wstawiałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2009 Napisz jak podnieśc te obroty vagiem ,krok po kroku .Dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 Napisz jak podnieśc te obroty vagiem ,krok po kroku .Dzięki z góry zobacz tutaj: jest opis na którym kanale: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/passatb5.html na rozgrzanym, działającym silniku: 1. wejść w sekcję "silnik" 2. odpalić adaptację 3. kanał 10. wartości od 124 do 132 i save (patrzysz jak obroty rosną na "żywo"). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogut Zgłoś #8 Napisano 2 Października 2009 kanał to chyba 01 - tak wynika z ross-techa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 2 Października 2009 01-silnik. mówię o kanale adaptacji (czy jak to się nazywa...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2009 Ja takie coś mam zapisane. Regulacja obrotów AFN AHU AVF Silnik [01] Adaptacje [10] kanał 02 login 12233 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2009 W przypadku PD: Wchodzisz w 01 SILNIK -- 10 ADAPTACJA -- Blok 1, Kanał 002.Oryginalnie w moim PD wartość jest ustawiona na 32768, podnosząc bądź obniżając tą wartość zmienią się obroty biegu jałowego. Najlepiej regulować na włączonym silniku, wówczas i słyszysz i widzisz zmiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #12 Napisano 8 Października 2009 ja zadam pytanie od doopy strony ... po co chcesz zwiekszac obroty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #13 Napisano 8 Października 2009 po co chcesz zwiekszac obroty ? Przyłączam się do zapytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor65 Zgłoś #14 Napisano 8 Października 2009 Każdy podaje co innego niech ktoś napisze jak to się robi w 1.9 AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #15 Napisano 8 Października 2009 Każdy podaje co innego niech ktoś napisze jak to się robi w 1.9 AFN identycznie jak zostalo to opisane 3 posty wyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor65 Zgłoś #16 Napisano 8 Października 2009 trzy posty wyżej jest o PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #17 Napisano 8 Października 2009 trzy posty wyżej jest o PD nie ma roznicy czy to VP czy PD ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #18 Napisano 23 Października 2009 "Trzy posty wyżej" wszystko się zgadza ale po co te obroty podciągać. Z czystej ciekawości pytam o to samo co koledzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #19 Napisano 23 Października 2009 też mnie to ciekawi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sikor65 Zgłoś #20 Napisano 23 Października 2009 To ja wam odpowiem u mnie od pewnego czasu na wolnych obrotach tłumik wpadał w wibracje (prawdopodobnie pada łącznik elastyczny) i chciałem za eksperymentować czy podniesienie obrotów coś da i tu miłe zaskoczenie po zmianie wartości z 32768 na 32775 drgania ustały i teraz słyszę tylko klekocik silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach