Skocz do zawartości

bogut

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bogut

  • Urodziny 25.11.1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2000
  1. kanał to chyba 01 - tak wynika z ross-techa
  2. potwierdzam miałem ten problem w zimie po wyjeciu aku rozlaczyl sie przewod od podcisnienia i byl twardy pedal ham, samochod jechal
  3. witam, przymierzam sie do wymiany koła dwumasowego w swoim pasku, przegladalem forum i ludzie twierdza ze do b5 fl 130KM z silnikiem AWX nie ma takiej możliwości zamiany dwumasy na jednomasę. na stronie producenta valeo znalazlem takie cudo o nr 835012 z przeznaczeniem dla VOLKSWAGEN Passat (96>2000), Passat (2000>2005) 1.9 TDI 115 PS, 131 PSAUDI A4 (94>2000), A6 (97>2001) 1.9 TDI 115 PS http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/6960040074A28D1C7D8C9A.pdf?rnd=239 Prosiłbym forumowiczów o zweryfikowanie czy faktycznie to prawda. z góry wielkie dzięki pozdrawiam,
  4. witam dla wszystkich ktorzy maja podobne objawy, wczoraj kupilem nowe pompki na allegro w firmie moto-mar z bydgoszczy. za pompowtrysk 150KM 038 130 073 BQ zapłacilem 500 zl za sztuke!! Dzisiaj przyszły i faktycznie oryginalne BOSCHOWSKIE. Dla potrzebujacych polecam, przesyłka kurierem 1 dzień oczekiwania. Jutro będą wkładane trzymam kciuki .
  5. potwierdzam ze to pompowtryski, dzisiaj sie dowiedzialem ze mam 3 padniete tak apropo moze ktos wie gdzie mozna kupic tanio do passata 130KM??
  6. mam identyczny problem, moze ktos mi pomoc?? majsterek sprawdzał, niby wszystkie czujniki w kołach są OK, natomiast stwierdził że silnik przechodzi w jakiś stan awaryjny. podał przyczyne ze moga byc zwalone pompowtryski, nie jestem specjalista ale tak sobie myslalem gdyby to byly pompowtryski to by to pojawialo sie ciagle, ja natomiast zauwazam ze owe hamowanie wystepuje dość różnie, raz wcześniej raz później. oczywiscie kontrolka z zawiniętą strzałka (esp) pojawia sie zawsze natomiast abs podczas jazdy w różnych momentach. podczas jazdy ponad 80km owe hamowanie jest niezauwazalne. znalazlem dwa "niby" rozwiazania na forum: "kabelek ktory biegnie od regulatora napięcia do komputera", drugie dużo mniej logiczne "Co ciekawe, problem udało mi się usunąć, gdy uruchamiałem silnik z wciśniętym pedałem hamulca (wtedy coś stuknęło przy kołach (hamulcach?) i dalej nie było problemu. " czytam dalej wszystkie posty na forum jak ktos ma jakas recepture to prosze o pomoc pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności