wisnilondyn Zgłoś #21 Napisano 9 Czerwca 2009 masz wyłączone esp i dlatego sie auto hold nie włącza bo przy wyłączonym nieda sie go włączyć,podstawową żeczą jest sprawdzenie akumulatora (lub alternatora) jak niema ładowania to esp nie działa i taksamo auto hold lub gdy akumulator jest słaby pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #22 Napisano 9 Czerwca 2009 jak niema ładowania to esp nie działa i taksamo auto hold lub gdy akumulator jest słaby pozdrawiam. bardzo mozliwe, ze jest tak jak w audi gdy jest zarzadzanie energia EI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniochu Zgłoś #23 Napisano 13 Czerwca 2009 a do czego służy ten auto hold?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #24 Napisano 13 Czerwca 2009 a do czego służy ten auto hold?? Jak sama nazwa wskazuje do zatrzymania samochodu na postoju .Po zatrzymaniu delikatnie załącza się tylny hamulec i nie pozwala aby samochód na przykład z górki się nie stoczył (a po dodaniu gazu sam odpuszcza ) . Funkcja bardzo przydatna w automacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniochu Zgłoś #25 Napisano 13 Czerwca 2009 hmm... to u mnie zwykły hamulec reczny tak działa, że jak go "zaciągne" to później nie musze puszczac tylko jak ruszam sam popuszcza.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #26 Napisano 13 Czerwca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14862 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #27 Napisano 13 Czerwca 2009 Czesc! Mialem to samo 2.0 TDI 140 2005, trzeba rozebrac tylne zaciski do hamulcow i przesmarowac,motorki elektryczne czasami nie daja rady z zanieczyszczeniami,po rozkreceniu tylnych zaciskow i oczyszczeniu + przesmarowaniu - vcds (vag-com), adaptacja jak po wymianie klockow i wszystko chodzi jak nowe, polecam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #28 Napisano 2 Października 2013 Witam. Mam taki problem wczoraj przestał mi działać Auto hold, do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wczoraj przy wjeździe do garażu nacisnąłem przycisk Auto hold i nic żadnej odpowiedzi nie załączył się. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #29 Napisano 2 Października 2013 Podlacz pod kompa zobacz jakie bledy. Bez tego to nikt nic nie powie co jest. Chyba ze wtyczka sie wypiela. Co jest niemozliwe. Ale cuda sie zdarzaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #30 Napisano 2 Października 2013 Witam. Mam taki problem wczoraj przestał mi działać Auto hold, do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wczoraj przy wjeździe do garażu nacisnąłem przycisk Auto hold i nic żadnej odpowiedzi nie załączył się. Co to może być? pasy miałeś zapięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #31 Napisano 2 Października 2013 pasy miałeś zapięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #32 Napisano 2 Października 2013 no inaczej AH sie nie włączy:d wiem że głupie ale warto zapytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #33 Napisano 2 Października 2013 no inaczej AH sie nie włączy:d wiem że głupie ale warto zapytać W sumie nic mnie nie zdziwi, kiedyś ktoś pytał co to za błąd na wyświetlaczu "press clutch pedal" bo auto mu nie chce odpalić :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #34 Napisano 30 Sierpnia 2017 albo jak sie swieci caly czas, ze esp jest wylaczone pytanko, bo wczoraj w czasie jazdy sprawdzałem zachowanie paska na hamowanie lewą nogą w czasie przyspieszania (dociążenie przodu w zakręcie i takie inne pierdoły) no i oczywiście jak większość nowych aut, elektronika odcina gaz.... no to postanowiłem wcisnąć przycisk od ESP i je wyłączyć. Ku mojemu zdziwieniu kontrolka ESP nie świeci na stałe tylko mruga. FIS wywalił TCS off. Wciśnięcie ponowne przycisku spowodowało zgaśnięcie kontrolki i komunikat TCS on. Czy to normalne i czy to oznacza, że wcisnięcie wyłącza kontrolę trakcji (ASR?), a żeby wyłączyć ESP muszę go przytrzymać ? I czy to normalne, że deaktywuje się także autohold ? muszę go później włączyć przyskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #35 Napisano 7 Września 2017 przytrzymanie nic nie zmienia... czy ktoś może sprawdzić u siebie, ale roczniki 2009/2010, bo gdzieś na forum amerykańskim koleś opisywał podobny przypadek i konkluzja była taka, że nowe modele miały mrugającą lampkę ESP, a nie świecącą na stałe, gdy jest wyłączone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #36 Napisano 7 Września 2017 przytrzymanie nic nie zmienia... czy ktoś może sprawdzić u siebie, ale roczniki 2009/2010, bo gdzieś na forum amerykańskim koleś opisywał podobny przypadek i konkluzja była taka, że nowe modele miały mrugającą lampkę ESP, a nie świecącą na stałe, gdy jest wyłączone... U mnie mruga kontrolka, a z hamowaniem przy naciśniętym pedale gazu to norma że odcina moc, w większości aut tak jest. Może odgórnie wszyscy zmienili po akcji z zablokowanym gazem w Toyotach heh... Pamiętam Mazdę z brakiem mocy i żadnych błędów... kilku mechaników zaliczyła, dopiero parametr po parametrze w drodze i okazało się że jeden ze styczników w czujniku hamulca świrował i skakał 1/0 0/1 i przez chwilę szedł jak z nitro a po chwili jakby holował lokomotywę, szybki ruch ręki w okolicy pedału hamulca, wyrwana kostka i wgniatał w siedzenie cały czas. Nowy czujnik, klient w szoku że taka pierdoła i temat Mazdy zamknięty. Nie napiszę tylko ile czasu to wszystkim zajęło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #37 Napisano 7 Września 2017 Z brakiem gazu przy wciśniętym hamulcu to już było w pierwszych autach na E-GAS, czyli np.: pierwsze TDI (przełom lat 80-90). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #38 Napisano 8 Września 2017 (edytowane) BociekCC - dzięki za sprawdzenie! radekrp90 - z tym egas'em to masz rację, dużo nowszych aut tak ma, ale są też wyjątki, bo ostatnie 5lat latałem MINI Cooperem S (2004) i mimo, że miał egas to leftfootbreaking działał i to przy włączonym DSC, a po wyłaczeniu to w ogóle auto piekne boki zapinał bez użycia rękawa Edytowane 8 Września 2017 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #39 Napisano 8 Września 2017 BMW ma trochę inne priorytety niż odcinanie gazu przy hamowaniu i okłamywanie kierowców, że ESP jest wyłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach