oli2008 Zgłoś #201 Napisano 16 Marca 2011 Daniel dowiedziałem się dzisiaj,że chłopaki już się dorobili także temat spalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #202 Napisano 16 Marca 2011 Nie ma problemu Oliwier. Jadę do PL na tydzień to sobie zamówie dwa górne -mam nadzieję,że samochód anglik nie robi różnicy i wahacze są te same co w Polskim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #203 Napisano 2 Kwietnia 2011 Wymienione 2 górne a pukanie nadal jest-być może tj wina kierownicy bo puka jak się kręci w prawo i lewo na odpalonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glasz Zgłoś #204 Napisano 2 Kwietnia 2011 chłopie, sprawdź łącznik stabilizatora - on często siada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #205 Napisano 2 Kwietnia 2011 Mechanik niby sprawdził i powiedział, że jest on dobry-wymienił tylko ten po drugiej stronie a mi tam nie pukało. Jak to możne sprawdzić bez kanału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #206 Napisano 2 Kwietnia 2011 Mechanik niby sprawdził i powiedział, że jest on dobry-wymienił tylko ten po drugiej stronie a mi tam nie pukało. Jak to możne sprawdzić bez kanału? skręcić koła/zdjąć złapać za łącznik i jeśli się rusza w ręku to jest do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #207 Napisano 2 Kwietnia 2011 Ok więc brat naciskał na auta a ja poruszałem łącznikiem i to on jest sprawcą fajnie,że mechanik wymienił mi 2 wahacze:( guma jest już pocięta i uderza o śrube i tj ten odgłoś baardzo denerwujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #208 Napisano 2 Kwietnia 2011 brat naciskał na auta a ja poruszałem łącznikiem i to on jest sprawcą fajnie,że mechanik wymienił mi 2 wahacze Nie wierz nigdy mechanikowi, najpierw sprawdź sam a dopiero później powiedz mu co ma zrobić, ewentualnie zrób sam. W innym przypadku to bez potrzeby wymienisz w ten sposób połowę auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #209 Napisano 2 Kwietnia 2011 No niestety mało który uczciwy i znający się na rzeczy. Teraz jeszcze tylko problem z kierownicą i jej stukaniem:( Może wystarczy siknąć tam wd40 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #210 Napisano 2 Kwietnia 2011 No niestety mało który uczciwy i znający się na rzeczy. Teraz jeszcze tylko problem z kierownicą i jej stukaniem:( Może wystarczy siknąć tam wd40 ? Wd-40 raczej odpada prędzej jakiś smar w sprayu by podpasował ale skoro masz stuki to pewnie regeneracja magla lub sprawdź krzyżak na końcu kolumny czy nie ma luzów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #211 Napisano 2 Kwietnia 2011 Brzmi to dokładnie tak [ame] [/ame] i wydaje mi się,że dochodzi właśnie z krzyżaka ,ale pewności nie mam. Widzę,że nowego krzyżaka nie da rady zakupić a z używką to różnie bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #212 Napisano 2 Kwietnia 2011 Brzmi to dokładnie tak i wydaje mi się,że dochodzi właśnie z krzyżaka ,ale pewności nie mam. Widzę,że nowego krzyżaka nie da rady zakupić a z używką to różnie bywa. a nie masz przypadkiem luzu na drążku lewym w maglu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #213 Napisano 2 Kwietnia 2011 Przyznam szczerze, że nie wiem a mechanik który jak widać niezbyt zaufany mówił, że sprawdził wszystko i nic tam nie ma i to problem kolumny kierowniczej (czyli tego drązka, krzyżaka itp) ahhh do dupy ci mechanicy. Nie mam kanału żeby samemu posprawdzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #214 Napisano 2 Kwietnia 2011 Przyznam szczerze, że nie wiem a mechanik który jak widać niezbyt zaufany mówił, że sprawdził wszystko i nic tam nie ma i to problem kolumny kierowniczej (czyli tego drązka, krzyżaka itp) ahhh do dupy ci mechanicy. Nie mam kanału żeby samemu posprawdzać może źle widzę ale na filmiku krzyżak wydaje się ok niech się mądrzejsi wypowiedzą A co do kanału to czasem na stacjach benzynowych są takie podjazdy gdzie można wjechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #215 Napisano 2 Kwietnia 2011 Zobacz gdzie ja mieszkam w Irlandii niestety nie ma kanałów. Może być ten jak by przegub powyżej co go nie widać tak ja sobie myśle, ale mogę się mylić. No poczekamy aż ktoś odpowie w temacie bo narazie cisza. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #216 Napisano 2 Kwietnia 2011 Wg mnie też krzyżak jest OK. W ogóle to stukanie jest jak dla mnie na tyle ciche że bym się tym nie przejął (chyba że to kwestia nagrania, lub puka podczas jazdy). Weź drugą osobę, niech wykonuje krótkie ruchy kierownicą prawo-lewo. Ty chwyć ręką za drążek, jak jest luz na przegubie drążka to na pewno poczujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #217 Napisano 21 Maja 2011 odgrzewam stary temat bo koledze pekl wahacz i poszedl w barierki audi a 4 dlatego ja wymieniam wszystkie wahacze, planuje kupic jakis komplet na allegro i jezeli ktos wie jaki mam najlepszy wybrac to prosze o rade. chodzi mi o to zeby kupic przynajmniej takie jakie fabryka montowala w nowych paskach lub tez lepsze od nich o ile takie istnieją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #218 Napisano 21 Maja 2011 odgrzewam stary temat bo koledze pekl wahacz i poszedl w barierki audi a 4dlatego ja wymieniam wszystkie wahacze, planuje kupic jakis komplet na allegro i jezeli ktos wie jaki mam najlepszy wybrac to prosze o rade. chodzi mi o to zeby kupic przynajmniej takie jakie fabryka montowala w nowych paskach lub tez lepsze od nich o ile takie istnieją lemforder u naszych kolegów sprzedawców za 1450 dostaniesz komplet potem febi koło 800 Master Sport koło 600 i Qap w tej samej cenie decyzja należy do ciebie a i użyj szukaj-ki następnym razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #219 Napisano 21 Maja 2011 dzieki bardzo za odpowiedz. kupie lemfordery bo chce najtrwalsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #220 Napisano 21 Maja 2011 Czy jest sens wymieniać na siłę, wszystkie w jednym czasie? Wydaje mi się że wahacze dają o sobie znać wcześniej i raczej pęka wahacz nośny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach