wwo Zgłoś #81 Napisano 17 Marca 2015 EDC15x to diesel, wybierz swój czyli ME Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worminator Zgłoś #82 Napisano 17 Marca 2015 EDC15x to diesel, wybierz swój czyli ME wybieram rowniez ME 7,5 -1 i ME 7,5 -11 i tez lipa nie czyta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #83 Napisano 17 Marca 2015 Na jednej z dwóch opcji ME 7.1.1/7.5/7.8 powinno odczytać eeprom i pokazać PIN. Jeżeli nie idzie to coś jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worminator Zgłoś #84 Napisano 18 Marca 2015 Udało się pogrzebałem po necie i zainstalowalem z innego źródła i poszło, zaadoptowałem odpala jezdzi, ale swieci sie ABS i ESP i 18256 - please check dtc memory of engine controller. Nie idzie go usunac... Mam zakodowac jakos tez sterownik od ABS ESP?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #85 Napisano 18 Marca 2015 Kodowanie ECU jest takie samo jak poprzedniego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
worminator Zgłoś #86 Napisano 19 Marca 2015 Kodowanie ECU jest takie samo jak poprzedniego?? Nie sprawdzilem, podpowiesz jak to ogarnac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #87 Napisano 19 Marca 2015 Zamiast zgadywać podepnij stary ECU podłącz VAG-a, odczytaj kodowanie i potem zmień w nowym jeśli jest inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #88 Napisano 22 Maja 2016 Witam, Odświeżę trochę temat. Pacjent to Passat 2004 B5FL 1.9TDI 130PS. Num. HW: 0281011201 Zakupiłem drugi, używany sterownik silika identyczny (te same numery). Co teraz należy zrobić aby zadziałał w aucie? Posiadam następujący sprzęt: VAG-COM kkl, Galletto 1260. Po zgraniu softu ze starego i wgraniu do nowego (poprzez galletto) blokuje immo. Nie mam żadnych Pinów. Czy da się to zrobić, czy muszę coś kupić, jeśli tak to co? (coś skutecznego i najtańszego Proszę o opis łopatologiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #89 Napisano 22 Maja 2016 nie prosciej przelutowac immo w sterowniku? 5 min roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #90 Napisano 22 Maja 2016 Chodzi mi o wymianę ECU, sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #91 Napisano 22 Maja 2016 (edytowane) Mi tez,rozkrecasz komputer swoj stary i ten co kupiles i ze swojego wkladasz procesorek immo do tego kupionego,wkladasz zapalasz i jedziesz. Edytowane 22 Maja 2016 przez lisekexeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #92 Napisano 22 Maja 2016 Wolałbym to programowo zrobić. - - - - - aktualizacja - - - - - Eeprom ME 7.5 idzie zarówno VAG K+CAN Commanderem jak i są programy co zwykłym KKL odczytasz zarówno flash jak i eeprom. A czy również zapisze? Jakie to programy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #93 Napisano 25 Maja 2016 Zapytam zatem inaczej, Czy mozna zrobic klon sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DebeGod Zgłoś #94 Napisano 25 Maja 2016 Widzę że za trudne pytania zadaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #95 Napisano 25 Maja 2016 Sluchaj zrobilem tak i dzial: kabel kkl viaken, program vag k+can commander china, odczytujesz wsad swojego sterownika, wgrywasz do uzywanego i gotowe. Ja tak zrobilem i mam klon ecu. Druga opcja to adaptacja vagiem ale nie wiem jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blood_John Zgłoś #96 Napisano 2 Sierpnia 2016 Witam. Ja miałem do wymiany sterownik od AJM-a. Kupiłem za całe 30 zł od gościa w Czeladzi. Najpierw próbowałem zczytać PINy oby dwu sterowników, ale po znalezieniu opisu na forum, zrobiłem tak i wystarczy to zrobić w kilku prostych krokach: 1. Zamontować nowy (używany) sterownik 2. Włączyć zapłon i oczywiście miga kontrolka z kluczem i komunikat IMMO 3. Uruchomić VAG-COM INSTRUMENTS ADAPTATION 4. Wpisać wartość "00" i zapisać 5. Wyłączyć zapłon, odczekać ok 1 minuty 6. Włączyć zapłon i wejść na VAG-COMie w INSTRUMENTS 7. Wyszukać błędów (pojawią się na pewno) 8. Skasować błędy i gotowe! Po tej operacji i przejechaniu kilkunastu kilometrów sprawdzałem błędy i jest czysto, a silnik pracuje bez zarzutu. Po przeszukaniu kilku forów i sprawdzaniu kilku sposobów ten był najszybszy i najskuteczniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #97 Napisano 2 Sierpnia 2016 Wpisać wartość "00" i zapisać ten myk dziala tylko do 2000roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #98 Napisano 11 Września 2016 Panowie a ja mam taki problem, po wymianie nagrzewnicy z climatica na climatronic w ECU silnika mam błąd 18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded. Kodowanie dla sterownika to: 00031 (tak było przed wymianą nagrzewnicy). Silnik 2.0 8V AZM (benzyna) Address 01: Engine Labels: None Part No: 06B 906 033 T Component: 2.0l/2V SIMOS32G00HS4001 Coding: 00031 Shop #: WSC 05314 VCID: 316D11F7D3E9 WVWZZZ3BZ2E057025 VWZ7Z0A3759000 Dałem d..y bo podczas diagnostyki przysiadło mi napięcie na akumulatorze i najpierw kabel (VCDS) łączył się tylko z wybranymi sterownikami a później odmówił połączeń. Dopiero rozpięcie sterowników (silnika, climatronica i komfortu) pozwoliło odblokować transmisję. Jednak po tym wszystkim pojawił się wspomniany błąd. Moje pytanie jest następujące, czy kupując kabel VAG-K CAN lub VAG-Tacho będę miał możliwość odczytu pamięcie eeprom sterownika ECU? Jak czytam opisy to wszyscy jak leci podają silnika diesla o benzynie ani słowa, tym bardziej o sterownikach Siemensa (czyli mój SIMOS). Doradzicie coś? Aha co ciekawe silnik pracuje bez zastrzeżeń... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #99 Napisano 22 Września 2016 Address 01: Engine Labels: NonePart No: 06B 906 033 T Component: 2.0l/2V SIMOS32G00HS4001 Coding: 00031 Shop #: WSC 05314 VCID: 316D11F7D3E9 WVWZZZ3BZ2E057025 VWZ7Z0A3759000 Odpowiem sobie sam a będzie dla potomnych, wystarczyło zwyczajnie zakodować Climatronic (kodowanie 00071) i po problemie, błąd skasowany i nie powraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #100 Napisano 7 Lutego 2017 A ja z innej beczki gdzie jest zamontowany sterownik silnika pod macha w cc silnik 2.0 170km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach