psojekk Zgłoś #81 Napisano 8 Czerwca 2015 jak porównuje przeswit twojego na jebachu i mojego na serii to przepasc..... Ja tu widze 7-10cm roznicy a nie 3 jakim sposobem mierzysz? tak mój wyglądał 3cm wyżej, na oryginalnym zawieszeniu 1BA: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #82 Napisano 8 Czerwca 2015 Hmm. Mierze wzrokowo;) poprostu mam przepasc od progu do drogi. No i luz miedzy blotnikiem a przednim kolem tez nie maly. Teraz jak wrzuciles wieksza fotke i bez obnizenia to wyglada podobnie Po jakim czasie wysypały sie wam wachacze po obniżeniu paska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psojekk Zgłoś #83 Napisano 8 Czerwca 2015 Hmm. Mierze wzrokowo;) poprostu mam przepasc od progu do drogi. No i luz miedzy blotnikiem a przednim kolem tez nie maly. Teraz jak wrzuciles wieksza fotke i bez obnizenia to wyglada podobniePo jakim czasie wysypały sie wam wachacze po obniżeniu paska? [ATTACH]133017[/ATTACH] ja za krótko jeżdżę, wahacz jeden robiłem już jakiś czas temu przed obniżaniem i 18" a drugi mam do roboty ale to już też się kwalifikował przed obniżką czyli teraz dopiero będzie "test", z resztą te springi i to obniżenie raczej nie ma szans drastycznie wpłynąć na długość eksploatacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #84 Napisano 9 Czerwca 2015 Hmm. Mierze wzrokowo;) poprostu mam przepasc od progu do drogi. No i luz miedzy blotnikiem a przednim kolem tez nie maly. Teraz jak wrzuciles wieksza fotke i bez obnizenia to wyglada podobniePo jakim czasie wysypały sie wam wachacze po obniżeniu paska? [ATTACH]133017[/ATTACH] a może masz springi od ropniaka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #85 Napisano 9 Czerwca 2015 Po jakim czasie wysypały sie wam wachacze po obniżeniu paska? Co wy wszyscy o tych sypiących wahaczach ja jeżdzę już ponad dwa lata na gwincie cały rok ( lato i zima) i wymieniłem jak do tej pory tylko łącznik stabilizatora który był u mnie w aucie od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #86 Napisano 9 Czerwca 2015 a może masz springi od ropniaka ? Nie. Sprawdzalem oznaczenia. Pokrywaja sie z wlepa i silnikiem. Ale jest to dziwne bo auto jest dosc sztywne, twarde. Nawet na przegladzie gosc sie zdziwil. Golf 5 na eibachu kumpla i 18tce jest tylko minimalnie twardszy od tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #87 Napisano 9 Czerwca 2015 Co wy wszyscy o tych sypiących wahaczach ja jeżdzę już ponad dwa lata na gwincie cały rok ( lato i zima) i wymieniłem jak do tej pory tylko łącznik stabilizatora który był u mnie w aucie od nowości. To elegancko bo nie ukrywam ze wlasnie te 1500 na nowe wachacze mnie powstrzymuja przed sprezynami hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #88 Napisano 9 Czerwca 2015 Wszystkio zależy w jakim stanie masz je teraz, jeśli już teraz są na granicy to trochę szybciej się mogą zużyć, ale jak są dobre to niema się co martwić :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psojekk Zgłoś #89 Napisano 9 Czerwca 2015 Wszystkio zależy w jakim stanie masz je teraz, jeśli już teraz są na granicy to trochę szybciej się mogą zużyć, ale jak są dobre to niema się co martwić :ok co ma sie zepsuc i tak sie zepsuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #90 Napisano 9 Czerwca 2015 Na to niema mocnych niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #91 Napisano 25 Czerwca 2015 Witam, wie ktoś może czy przypasują sprężynki eibach pro kit z a6 c5 (sedan silnik R4) do passata b5 (kombi 2,8) chodzi o wersje 4x4 ? I jak to wyjdzie z odniżeniem auta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matlis Zgłoś #92 Napisano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie jak to jest ze sprężyna tył do 3b6 ma takie samo oznaczenie jak do a6 C6 sedan a inne naciski na oś ? Dokładniej chodzi o sprężynę 1558202 ha , w katalogu znalazłem f1558002 czy to bedzie ta sama sprężyna? Edytowane 27 Czerwca 2015 przez matlis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #93 Napisano 3 Lipca 2015 Panowie jak to jest ze sprężyna tył do 3b6 ma takie samo oznaczenie jak do a6 C6 sedan a inne naciski na oś ? Dokładniej chodzi o sprężynę 1558202 ha , w katalogu znalazłem f1558002 czy to bedzie ta sama sprężyna? Ja właśnie też miałem to samo tylko założyłem sprężyny z a6 c5. Oznaczenia takie same tylko nieznaczna różnica naciski przód +10kg a tył -15kg względem mojego. I po założeniu tył mocniej usiadł jakieś 5-10mm więcej, z tym że mam jeszcze butle tak więc +50kg względem oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziergwuS Zgłoś #94 Napisano 2 Września 2016 witam, z gory przepraszam za offtopa, ale mam problem, polasilem sie na sprezyny eibach'a, niby jezdzily w pasku b5fl kombi i maja bez problemu pasowac do mojej skody superb I, 1.9tdi awx (tak mi pisal sprzedajacy,a nigdzie nie moge znalezc po numerach, czy jest to prawda), ich oznaczenia: przod KBA90492/ EW1532001VA /QU1531, tyl 1500301HA. Ktos jest w stanie mi podpowiedziec ,czy je zakladac, czy pchac dalej? pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #95 Napisano 2 Września 2016 Jednoznacznie nie jestem Ci wstanie powiedzieć czy je założyć czy nie. Superb i Passat mają to samo zawieszenie więc pasować powinny ale czy są pod względem konstrukcyjnym odpowiednie tego nie wiem. Głownie chodzi o to że sprężyny z Passata kombi mają inne klasy obciążenia. Może się okazać że Skoda nie usiądzie tyle ile deklaruje producent. Katalog EIBACHa podaje oznaczenia sprężyn dla Skody Superb I 1.9 tdi: Przód: 1541001 VA max obciążenie 1160 kg Tył: EW 1558002 HA ww. 1558202 HA max. obciążenie 1090 kg. Niby oznaczenia inne ale niech się wypowie jeszcze ktoś bardziej zorientowany. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziergwuS Zgłoś #96 Napisano 2 Września 2016 bardziej mi zalezy, zeby za bardzo nie lezala, koles pisal ze do paska, a6 i superba sa te same i tu wlasnie pytanie, czy Eibach daje tylko inne numery zeby ludzie za bardzo nie szli na skroty, czy faktytcznie sie roznia od siebie, nie usmiecha mi sie wrzucac ich, a pozniej sciagac, mechanik zawola pewnie dwa razy za robocizne + geometria, moj blad,ze sie najpierw nie zorientowalem,aby byc pewien.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #97 Napisano 3 Września 2016 Głownie chodzi o obciążenia. W tym samym aucie inne będą z tył dla sedana a inne dla kombi, na przodzie inne będą dla benzyny a inne dla diesla, to samo manual i automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #98 Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Panowie całkiem nie dawno założyłem do swojego Passata Pro Kity. Na zdjęciach efekt przed i po założeniu: Przed Po Mam je założone 2 tyg. co do twardości to puki co czuć różnicę ale myślę, że jeszcze się to ułoży i będzie nieco lepiej. Co do dynamicznej jazdy w zakrętach to jest zdecydowanie lepiej, auto trzyma się drogi bardzo dobrze, można na wiele sobie pozwolić :-) Wy już wiecie co mam na myśli... Edytowane 5 Września 2016 przez Shark44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rodzyn889 Zgłoś #99 Napisano 23 Września 2016 Ja również wypowiem się na temat eibach. Miałem springi pro kit w Leonie 1, później a4 b7,i teraz cc, w leonie 2 miałem apexy. Jedno co przez te lata użytkowania mogę powiedzieć to ze dniach jest progresywny i bardzo komfortowy . Na apexie było twardo aż czasami za . Tutaj auto się buja , najlepiej zagrywalo się to z zawieszeniem sline z a4ki i wielowahaczem. Ogólnie jeśli ktoś chce niżej i nadal komfortowo to eibach a jeśli ma być twardziej to hr lub Apex i wymiana Amora na krotszy skok . Bo jak założymy krótsze sprężyny na seryjnym amorze to będzie się zachowywać jak piłka , będzie skakać i odbijać na nierównościach:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtiii18 Zgłoś #100 Napisano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, Miałem w swoim passacie b5 fl 1.9 130 KM 2002 r. kombi założone same sprężyny czerwone obniżające, koło 205/55/16, jednak podwozie samochodu bardzo ucierpiało i teraz wymieniłem na seryjne zawieszenie gdzie passat stoi jak wielbłąd. Więc czytam co piszecie i szukam czegoś rozsądnego aby samochód dalej obniżyć tylko nie jak wcześniej. Znalazłem sprężyny eibacha oraz inne seryjne obniżające z oznaczeniem: Seryjne sprężyny: Przód 2 kropki niebieskie 1 szara 8DO 411 105 CT PR-1BE/OJH Tył 2kropki niebieskie 1 pomarańczowa 4BO 511 115 AB Eibach: 1532001 drugiego nr na drugiej sprężynie nie odczytam ale jest niby dedykowany do mojego samochodu Co o tym sądzicie bo już mam mętlik w głowie a nie chce go mocno obniżać. Dzięki z góry!! Edytowane 24 Grudnia 2016 przez wojtiii18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach