auroxs Zgłoś #21 Napisano 10 Lutego 2009 Co do dorabianai kluczy do B6 to zamow sam pilot, 2 grot Ci przeciez nie potrzebny. Sprowadzilem pare passkow z USA i najczesciej przychodza bez kluczy. Jade wtedy do ASO (z TITLE na ktorym zaznaczone jest ze auto jest bez luczy) na podstawie nr VIN zamawiam dwa klucze (w tym tylko jeden z grotem - tylko dlatego ze jest taniej). Klucze przychodza nie kodowane, znaczy nie mozna nim zamknac czy odpalic auta, ale maja zakodowany VIN, nastepnie w ciagu 20mni koduja Ci klucz. Jesli wszytko dziala wystawia Ci papierek do ubezpieczalni i po problemie. Kazdy klucz ma numer, ja np jak jade do ASO ide do punktu przyjec auta do serwisu i koles wklada klucz w taki czytnik na biurku i juz wie jakie auto, takze pokazywanie w ubezpieczeniu jakiegos drugiego klucza mija sie z celem, bardzo szybko mozna to zweryfikowac. Najlepszym rozwiazaniem bedzie dorobienie w serwisie jednego klucza bez grotu, wystawia Ci na to ptwierdzenie i z glowy. Nie jestem pewien ale moga chyab zrobic tez taki myk ze usuna kod tego klucza ktorego brakuje i nie bedzie nim juz mozna otworzyc auta - ale tego wszytkiego to sie najszybeicej dowiesz w ASO. POZDRO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość komaris Zgłoś #22 Napisano 18 Lutego 2009 Ubezpieczenie z 1 kluczykiem jest możliwe np. na pewno w PZM Polski Związek Motorowy. Dorobenie kluczyka w ASO do 700zł kodowanie ok. 100zł Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #23 Napisano 18 Lutego 2009 Ja kupiłem auto z 2 kluczykami a w PZu zglosilem ze mam jeden tylko. Zadnych problemów, a jak zginie jeden, to ciagle mam jeden i wszystko gra. pewnie to jaksi "tani" Liberty albo cus ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waldi57 Zgłoś #24 Napisano 5 Kwietnia 2009 Drodzy koledzy zamawiałem drugi kluczyk w ASO Koszalin. Koszty dokładnie przedstawiają się następująco: 1. Kluczyk 360,47zł (295,47 netto) 2. Robocizna (zaprogramowanie) 221,13zł (152,50 rb/g) - teoretycznie na fakurze programowanie trwało 1,45 godziny (osobiście w to nie wierzę!). RAZEM: 581,60zł. Na odatek że dość drogo to jeszcze serwis nie wie co sprzedaje!!!! Okazało sie że to jest koszt tylko kluczyka BEZ GROTU (bez tego małego kluczyka chowanego do środka). Oczywiście jak zamawiałem nikt nie powiedział, że osobno się zamawia GROT, a wsumie sami chyba nie wiedzieli bo byli tym zdziwieni.(koszt grota to podobno około 150zł - dokładnie nie wiem bo nie zamawiałem, wyszedłem wkurzony bo sądziłem że kupuję kluczyk kompletny, nie przypuszczałem, że sprzedwacy w ASO są aż tak niekompetentni). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #25 Napisano 5 Kwietnia 2009 152zł roboczogodzina to jak dla mnie promocja ASO w Lubinie bierze 215zł za roboczogodzinę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #26 Napisano 5 Kwietnia 2009 jesli chcesz sie klocic sprawdz w elsa ile czasu jest na kodowanie klucza.jak dla mnie to 0,5 h ale moge sie mylic.zakodowanie klucza przy dobrym polaczeniu i aucie na rampie to max 10 min.dudojc jest niezly w nawijaniu makaronu na uszy.jesli kasuja za czas to sprawdz i zarzadaj wydruku z elsa z info il e czasu na to jest.wygrana gwarantowana.moze maja na klucze stala oplate? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
07mk Zgłoś #27 Napisano 5 Kwietnia 2009 Ja kupiłem auto z 2 kluczykami a w PZu zglosilem ze mam jeden tylko. Zadnych problemów, a jak zginie jeden, to ciagle mam jeden i wszystko gra. pewnie to jaksi "tani" Liberty albo cus ...... Nie rozmumiem dlaczego tak zrobiłeś?. Nie lepiej postąpic w ten sposób tak że po zgubieniu zglosic ubezpieczycielowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airwolff Zgłoś #28 Napisano 27 Marca 2010 Przepraszam ale dołączę się do tematu.Też mam jeden kluczyk i chciałbym dorobić drugi.Czy jeśli na aukcji zakupie "surowy" to można go samemu zakodować?Czy zostaje mi tylko ASO.Niestety nie mam też klucza serwisowego jak taki klucz dorobić?Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #29 Napisano 28 Marca 2010 mam 3 pytania 1 czy w dwóch kluczykach powinien być ten grot plastikowy, bo sprowadziłem paska i mam tylko w jednym kluczyku grot 2 do czego ten grot jak nigdzie nie widze wkładek 3 jak otworzyć lub zamknąć paska jak akumulator padnie do zera (np zimą przy dłuższym postoju) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #30 Napisano 28 Marca 2010 1- powinien być w każdym 2- wkładka jest zaślepiona nasadką w tym samym kolorze z prawej strony klamki 3- jak zdejmiesz tą nasadkę to go otworzysz tym grotem Tyle ja wiem może ktoś jeszcze coś dorzuci:victory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #31 Napisano 28 Marca 2010 do czego ten grot jak nigdzie nie widze wkładek Do awaryjnego otwierania auta, do zamkniecia schowna, tylnch siedzen i podlokietnika, wylaczenia airbagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mimoc Zgłoś #32 Napisano 28 Marca 2010 W serwisie vw 550zet kluczyk nowy surowy,170 kodowanie,i do tego kluczyk mechaniczny150 albo170 zeta .kupiony na allegro można zaprogramowac tylko do otwierania lub zamykania autka .wiem bo przerabiałem temat.Żeby zaprogramowac nowy kluczyk serwis łączy się z fabryką.Chyba że jest magik który potrafi to obejśc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość heniooo Zgłoś #33 Napisano 28 Marca 2010 Witam! Chcialbym sie podpiac po watek, Mam problem z otworzeniem auta, passat troche stał i akumulator padł maksymalnie:/ zadne kontrolki nawet nie mrygaja(od alarmu i od immobilaizera) probowalem otworzyc tym kluczykiem co jest wsunienty w wlasciwy kluczyk i nic, zdiąlem ta oslonke plastikowa z klamki wsadzilem kluczyk plastiowy krece w prawo w lewo i nic dzrwi caly czas zamkniete:/ Co mam zrobic jest jakis inny sposob na to? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #34 Napisano 28 Marca 2010 Przekrec troche mocniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #35 Napisano 10 Kwietnia 2010 Czy to prawda, ze z 3 kluczykow od samochodu jeden to tzw matka? Jak go rozpoznac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airwolff Zgłoś #36 Napisano 21 Kwietnia 2010 Czy jeśli wymienię w kluczyku transponder na nówkę to da się go samodzielnie zakodować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #37 Napisano 21 Kwietnia 2010 Czy to prawda, ze z 3 kluczykow od samochodu jeden to tzw matka?Jak go rozpoznac? Czy passat wychodzi z fabryki z trzema kluczykami? Ja zawsze dostawałem tylko dwa. Z kompletem 3 kluczyków spotkałem się do tej pory w audi A4 b6, b7 i BMW e60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #38 Napisano 21 Kwietnia 2010 Czy passat wychodzi z fabryki z trzema kluczykami? Kupując passata w Niemczech dostałem 3 kluczyki. Wszystkie działają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #39 Napisano 21 Kwietnia 2010 Kupując passata w Niemczech dostałem 3 kluczyki.Wszystkie działają... Trzy kluczyki "piloty", czy jeden sam grot? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #40 Napisano 21 Kwietnia 2010 Mam trzy identyczne kluczyki-piloty, te które wkładamy do stacyjki, te z trzema srebrymi przyciskami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach