Skocz do zawartości

auroxs

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O auroxs

  • Urodziny 21.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    auroxs
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotoryja

Samochód

  • Silnik
    B6 3.6 FSI V6 280KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich! Co do spalania i jazdy takim passkiem mogę poro powiedzieć. Ale to, już kolega pag-bud dowiedział się ode mnie wcześniej. Jeżdżę passkiem 3,6L V6 od 2006 roku, od listopada. Ostatnie pół roku jeździłem takim samym 3,6L tylko 4motion okazało się, że pali ok. 0,5l więcej. Jeździłem też kilkoma passatami 2,0T FSI i jak się jeździ spokojnie to pali ok 9-10l, jak jeździsz spokojnie 3,6L i rozważnie operujesz gzem to też tyle pali, ale porównując osiągi jest spora różnica. Odnośnie gazu, to jestem za! Pisałem już to kiedyś wcześniej na tym forum i napisze jeszcze raz: stać mnie na benzynę bo jeżdżę i nie zwracam uwagi na to ile wlewam, ale skoro mogę oszczędzić i np. zainwestować e pieniądze gdzieś indziej, abo przeznaczyć je chociażby na cele charytatywne to dlaczego ego nie zrobić - porostu mam taki kaprys. Dlatego komentarze typu profanacja, głupota itp. uważam za śmieszne. Dla mnie równie dobrze profanacją może być jazda passatem z silnikiem wysokoprężnym - jak można tak katować siebie i rodzinę, ciężko wyobrazić sobie komfort podróży 500km w takim traktorze. Ok koniec żartów. Mamy wolny kraj i każdy może jeździć czym mu się podoba. Jeszcze jedna sprawa: widzieliście może jaki silnik został silnikiem roku - chyba nie benzynowy i chyba nie jest to 1,4l TFSI Volkswagena? Pozdro dla wszystkich!
  2. U mnie licznik wyglada tak: http://forum.vw-passat.pl/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=158 Passek 2006 ver USA Highline
  3. U mnie dziala OK! Zadowolony jestem Szyba z czujnikem to ok 600zl. Jak to sie podlacza i co trzeba zrobic to podesle Ci nr tel goscia na priv.
  4. Kupujac auto ktos powinien Cie o tym poinformowac, ja zawsze o tym mowie jak sprzedaje passka z USA. Auto w zasadzie nie powinno przejsc 1 przegladu w Polsce, ale wsyscy wiemy jak to sie odbywa (troche wstyd sie przyznac). Niektorzy dokladaja to swiatlo ale jak dla mnie to tylko szpeci auto, takie swiatlo przyczepione do zderzaka. Osobiscie tez go nie posiadam i raczej nie zaloze, chyba ze bede sprzedawal auto i ktos koniecznie bedzie chcial. Nie wiem czy zwrociles uwage, ale tylnie kierunkowskazy masz czerwone, a w Polsce obowiazuja pomaranczowe, Policja moze Cie za to ukarac. No i swiatla przednie tez nie sa takie jak obowiazuja przepisy w Polsce. Poszukaj na forum te tematy juz byly przerabiane. Pozdrawiam!
  5. Z poduszka i kierownica to nie jest taka prosta sprawa. Jak juz dopasujesz poduszke 2 nabojowa czy tez jedno to jeszcze wszytko zalezy od kabli. Wiem ze jest kilka rodzajow kostek i podlaczen poduszki i multifunkcji, ale jak dopasujesz poduszke i bedziesz mial wszytkie kabelki to przerobia Ci to w serwisie. Poczytaj na forum ostatnio byl podobny temat o kierwnicy od golfa R32.
  6. Osobiscie polecam ta: http://www.allegro.pl/item532401104_komplet_listw_ozdobnych_aluminium_vw_passat_b6.html I x-car tez polecam. Duzo u nich kupuje i jeszcze nigdy na nic nie narzekalem. Znam ich osobiscie mimo ze do Koszalina mam kwalek drogi. Goraco polecam! hehe zabrzmialo jak komentarz z aledrogo
  7. Fajne te guziczyki tylko do czego sluza - jesze takich nie widzialem.
  8. W ASO ok 550zl(sztuka) jesli zostawisz stare przeguby u nich. Proponuje zadzwonic i dowiedziec sie ile kosztowalo by sprawdzenie czy to na bank przeguby i ile kosztuje wymina. Bo ja ostatnio w ktoryms 2.0T zmienialem wachacze z przodu bo sie tuleje wyrobily i troszke trzeslo kiera miedzy 30 a 70km/h.
  9. Nic mi tak w passku nie przeszkadza guziczek od recznego - mam nadzieje ze wroca kiedys do tradycji
  10. auroxs

    Brak jednego kluczyka

    Co do dorabianai kluczy do B6 to zamow sam pilot, 2 grot Ci przeciez nie potrzebny. Sprowadzilem pare passkow z USA i najczesciej przychodza bez kluczy. Jade wtedy do ASO (z TITLE na ktorym zaznaczone jest ze auto jest bez luczy) na podstawie nr VIN zamawiam dwa klucze (w tym tylko jeden z grotem - tylko dlatego ze jest taniej). Klucze przychodza nie kodowane, znaczy nie mozna nim zamknac czy odpalic auta, ale maja zakodowany VIN, nastepnie w ciagu 20mni koduja Ci klucz. Jesli wszytko dziala wystawia Ci papierek do ubezpieczalni i po problemie. Kazdy klucz ma numer, ja np jak jade do ASO ide do punktu przyjec auta do serwisu i koles wklada klucz w taki czytnik na biurku i juz wie jakie auto, takze pokazywanie w ubezpieczeniu jakiegos drugiego klucza mija sie z celem, bardzo szybko mozna to zweryfikowac. Najlepszym rozwiazaniem bedzie dorobienie w serwisie jednego klucza bez grotu, wystawia Ci na to ptwierdzenie i z glowy. Nie jestem pewien ale moga chyab zrobic tez taki myk ze usuna kod tego klucza ktorego brakuje i nie bedzie nim juz mozna otworzyc auta - ale tego wszytkiego to sie najszybeicej dowiesz w ASO. POZDRO!
  11. auroxs

    Brak jednego kluczyka

    Z ubezpieczeniem to tak jak heru napisal. A z kluczem to tak: w ASO jakies 650zl a na allegro mozesz kupic duzo taniej tylko ze musisz znalesc pozniej ludzi w Twojej okolicy ktorzy Ci to zakoduja. Pozdro!
  12. Tak jak koledzy wyzej napisali. Sprowadzilem pare rozbitych 2.0T z USA i najczesciej ten czujnik albo byl ze zderzakiem albo musialem go dokupic, nie jest to jakas straszna kwota, w tej chwili juz nawrt nie pamietam. Powinienes go dostac od reki w ASO.
  13. Z tego co wiem to z tylu nie ma czujnikow. Klocki tyl zmieniam zazwyczaj przy drugiej wymianie przodu, raz tylko bylo tak ze sie jeszcze nadawaly. Z tego co wiem to czesta jazda na Auto Hold wykancza tylnie klocki. Zeby zminic klocki z tylu wcale nie musisz miec VAG!! Pozdro!
  14. Jesli to sa przeguby to przy przyspieszaniu bedziesz czul lekkie drganie na kierownicy. Ale warto to sprawdzic w jakims serwisie, moze nie koniecznie odrazu w VW.
  15. Kazdy passek na USA ma ograniczenie do 130 mil tj 208km/h. Ja mam sciagniete ograniczenie i passek zamyka licznik!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności