Kuczi Zgłoś #21 Napisano 26 Marca 2009 Kolego ormowiec napisz mi po czym poznałeś ? tej części juz nie produkuja a zamiennikiem jest z końcówka "D" Wpisz w szukajke w etce z literka "D" i zaznacz "ślad części" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2009 W etce u mnie też nie ma, pogooglowałem trochę i znalazłem np. to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11001 http://cgi.ebay.ch/Verteilergetriebe-%2F-Winkeltrieb-VW-Golf-III-VR6-2,9_W0QQitemZ280313558287QQcmdZViewItemQQimsxZ20090216?IMSfp=TL0902161210001r420 i jeszcze kilka stron które twierdzą że jest to od 2.9 syncro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #23 Napisano 26 Marca 2009 Skan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #24 Napisano 26 Marca 2009 No tak , tylko okazuje się , ze ten numer to tylko nr. obudowy przekładni . Co jest w środku to tylko " uczciwy" sprzedający może powiedzieć . Właśnie jestem po rozmowie z gościem i o tym oznaczeniu ma przekładnię od 1.8. Nie wiem już gdzie mam szukać , bo ten drugi link to trochę nie bardzo - ok. 1800pln-ów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek415 Zgłoś #25 Napisano 15 Maja 2014 (edytowane) Witam czy jest możliwy swap napędu syncro i czy to wszystko będzie chodzić ze ze skrzynią od tdi ? Edytowane 16 Maja 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #26 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) To chcesz przeszczepic synchro do TDI czy TDI do synchro? Silnik do budy przeszczepisz, odwrotnie nie, bo tunelu na wał nie ma. Widzialem kiedys takie cudo na allegro wiec chyba sie da. Nie spojrzałem na sygnaturę. W B6 może być inaczej. Edytowane 16 Maja 2014 przez kzarczyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #27 Napisano 16 Maja 2014 W B6 tylne zawieszenie jest wielowahacz na wózku, więc jakiś większych problemów być nie powinno. Tutaj jednak chodzi o skrzynię z TDI. I pewnie do tej skrzyni chcesz doczepić skrzynię redukcyjną z wyjściem na tylny wał. Niestety to jednak tak nie działa. A gdzie w B3 i B4 nie ma tunelu na wał? Tunel jest nie ma uchwytów do zamocowania wóżka tylnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #28 Napisano 17 Maja 2014 Nie spojrzałem na sygnaturę. W B6 może być inaczej. kolega Waldek ma chyba oprócz b6, również b4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek415 Zgłoś #29 Napisano 17 Maja 2014 (edytowane) Tak mam jeszcze b4 tdi i chciał bym wsadzić do niego syncro jak oczywiście jest taka możliwość ktoś na forum robił swapa ale wkładał do budy syncro AFN-a pytanie czy przełożenia będą pasować - - - - - aktualizacja - - - - - A gdzie w B3 i B4 nie ma tunelu na wał? Tunel jest nie ma uchwytów do zamocowania wóżka tylnego. A kolega sprawdzał że na 100% nie ma ? Każda buda jest taka sama wszystkie otwory montażowe są tylko są zaślepione Edytowane 17 Maja 2014 przez waldek415 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #30 Napisano 18 Maja 2014 Na YouTube jest fajny filmik jak robili w USA swap w B3 (link jest gdzieś na forum) Mieli zwykłe B3 i do tego kupili drógie syncro jako dawce. Roboty było ogrom. Nie dość że trzeba tył gruntownie przerobić to i z przodu trzeba nowy wózek pod silnik i skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiok Zgłoś #31 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, mam pytanie dla znawców, z tego co widziałem w ETCE to da sie zrobić SWAPa tylnego zawieszenia w Variancie na te z Syncro. Zastanawiam sie nad tym gdyż chodzi mi o komfort - czy warto ? Może ktoś próbował, chodzi mi o same zawiecho, bez półosi czy wału kardana. U mnie tylne zawieszenie wydaje mi sie jakieś twarde, pytanie czy po zmianie na takie z wahaczami z Syncro coś polepszy, no i generalnie czy warto ? Swego czasu widziałem tylne zawiecho z Syncro właśnie na allegro za nie całe 300 zł. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 18 Grudnia 2014 U mnie tylne zawieszenie wydaje mi sie jakieś twarde Wahacze raczej tego nie zmienią, co najwyżej łatwiej będzie się na krawężniki wjeżdżać, buda będzie mniej trzeszczeć i na dziurawych drogach teoretycznie auto powinno się lepiej prowadzić, teoretycznie bo pewnie narobisz się po same łokcie aróznica będzie żadna, poza tą w psychice. Weż pod uwagę że wydech też będzie do przeróbki i zbiornik paliwa i kto wie co jeszcze. Sprawdż sobie luzy na tulejach w belce i mocowaniu amora do belki. U mnie gumy były wy@#$%@ne a poza jakimś delikatnym podskakiwaniem nić nie tłukło i passacior ładnie się prowadził: jak na tak wiekowe auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiok Zgłoś #33 Napisano 18 Grudnia 2014 A właśnie zapomniałem o zbiorniku paliwa. No cóż masz racje, różnica nie warta zachodu pewnie. Zazwyczaj jeżdże pusty z tyłu i przez to tak czasami twardo, wiadomo kombi w końcu ale dzięki za poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zapol Zgłoś #34 Napisano 12 Marca 2015 Panowie morzę i wyjdę na laika ale z syncro nie miałem jeszcze do czynienia. Postanowiłem zmienić u siebie napęd z awd na syncro dokupiłem go z silnika g60 komlpet ze skrzynią. Silnik docelowy z połączeniem tego jest vr6 z drugiego autka kupionego na swapa domyślam się że połączenie tej skrzyni z vr jest ciężkie a bynajmniej nieopłacalne więc pomijam ten temat bo rozwiąże go sam ale potrzebuję schemat gdzie i pod co podłączyć podciśnienia mostu i instalacji elektrycznej tj 2 podciśnienia i 3 przewody el mam nadzieję że mi pomoiżecie bo nic nie mogę znaleźć na ten temat a serwisy mnie olewają i nie udostępniają takowych danych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #35 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) Miejsca na śruby z mocowań belki na pewno nie podejdą . Musiałbyś zmienić(czy. zrobić) nowe mocowania na wszystko. Drugą rzeczą to na pewno inny bak. Nie wiem czy mówisz o sedanie czy kombi, ale w kombi jest inny bak do napędu SYNCRO a inny do klasycznego. Wychodziły oryginalnie VR'ki z Syncro więc połączenia skrzyni z silnikiem nie powinno przynieść trudności, ale czy skrzynia Syn z G60 jest identyczna jak od VR'ki? (mocowania, długość, długość półosiek) Zeby wszystko się tam zmieściło (silnik vr a G60 rózni się wielkością) znalazłem coś takiego dla Cb http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=13427 Edytowane 12 Marca 2015 przez dolarmistrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #36 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) jestem teraz na etapie mega wielkiego przeszczepu co prawda nie w passacie tylko w corrado w ktorym to nigdy fabrycznie nie bylo syncro ,ja dodatkowo wykorzystuje belke od syncro do podwieszenie haldexa ,ale do rzeczy ,bo wiem co od czego pasuje a co do czego nie:) jezeli posiadacie passata bez syncro,a chcecie takowe sobie dolozyc to potrzeba przespawac podloge bagaznika bo jest inna ,chodzi tu o to zeby zmiescil sie pod nia tez inny bak paliwa ,mocowania w samej budzie pod tylna belke sa takie same nic nie trzeba robic,jedynie na podluznicach trzeba dolozyc mocowania pod taka poprzeczke ,ktora podtrzymuje dyfer od tylu.bynajmniej tak jest naprzyklad w golfach bez i z syncro ,dlatego podejrzewam ze w passacie bedzie tak samo. co do skrzyn to skrzynia syncro od kazdego 4 cylindrowego silnika nie podejdzie do silnika vr6 ,bo skrzynia od vr6 ma inny dzwon ,dodatkowo tylny dyfer musi byc od odpowiedniej skrzyni ,bo dyfer od vr6 ma inne przelozenia ,niz pozostale dyfry ,od innych silnikow , przednie polosie kupujemy od passata syncro i w kazdej wersji silnikowej ,beda one takie same. moglbym tu pisac i pisac,dlatego jak ktos ma jakies pytania ,to smialo pytac,podziele sie zgromadzona wiedza. Edytowane 12 Marca 2015 przez bartez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zapol Zgłoś #37 Napisano 14 Marca 2015 dzięki wielkie to że skrzynia nie będzie pasować to wiem chodziło mi właśnie o dyfer czy podejdzie i właśnie o przełożenia bo nie znalazłem danych o tym belka pod dyfer jest w passacie tu się nie mylisz a z zawodu jestem blacharzem więc podłogę zrobię sobie sam tak samo jak mocowania sań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #38 Napisano 15 Marca 2015 no to troche rzeźby ciebie czeka ,ja w takim wypadku nie wiem czy predzeij bym sie nie zdecydowal na kupno calej budy w ktorej orginalnie bylo syncro,tym bardziej ze takowa mozna znalesc i poprzekladal bym sobie tylko wszystko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nuneek Zgłoś #39 Napisano 15 Marca 2015 (edytowane) Z tego co wiem do vr6 musi być dyfer vr6 + przystawka skrzyni vr6.Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto zna sie na budowię skrzyń biegów a w zasadzie owych przystawek syncro ,jeżeli przystawkę g60 da się zamontować do skrzyni vr6 to teretycznie jest szansa że będzie to chodzić na gratach g60. Edytowane 15 Marca 2015 przez nuneek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #40 Napisano 15 Marca 2015 tylko po co tak kombinowac,jak mozna kupic kompletna skrzynie vr6 syncro za kwote 1000 pln oraz dyfer za 500pln ,sam ostatnio za tyle sprzedalem dyfer kompletny z visko do vr6 i do tego dalem namiar kupujacemu na kompletna skrzynie za 900 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach