Skocz do zawartości
kuban

pytanie do znawców tamatu syncro

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego ormowiec napisz mi po czym poznałeś ?

 

tej części juz nie produkuja a zamiennikiem jest z końcówka "D" Wpisz w szukajke w etce z literka "D" i zaznacz "ślad części" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W etce u mnie też nie ma, pogooglowałem trochę i znalazłem np. to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11001

http://cgi.ebay.ch/Verteilergetriebe-%2F-Winkeltrieb-VW-Golf-III-VR6-2,9_W0QQitemZ280313558287QQcmdZViewItemQQimsxZ20090216?IMSfp=TL0902161210001r420

i jeszcze kilka stron które twierdzą że jest to od 2.9 syncro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skan

4x4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak , tylko okazuje się , ze ten numer to tylko nr. obudowy przekładni . Co jest w środku to tylko " uczciwy" sprzedający może powiedzieć . Właśnie jestem po rozmowie z gościem i o tym oznaczeniu ma przekładnię od 1.8. Nie wiem już gdzie mam szukać , bo ten drugi link to trochę nie bardzo - ok. 1800pln-ów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy jest możliwy swap napędu syncro i czy to wszystko będzie chodzić ze ze skrzynią od tdi ?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chcesz przeszczepic synchro do TDI czy TDI do synchro?

Silnik do budy przeszczepisz, odwrotnie nie, bo tunelu na wał nie ma.

Widzialem kiedys takie cudo na allegro wiec chyba sie da.

 

Nie spojrzałem na sygnaturę. W B6 może być inaczej.

Edytowane przez kzarczyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B6 tylne zawieszenie jest wielowahacz na wózku, więc jakiś większych problemów być nie powinno. Tutaj jednak chodzi o skrzynię z TDI. I pewnie do tej skrzyni chcesz doczepić skrzynię redukcyjną z wyjściem na tylny wał. Niestety to jednak tak nie działa.

A gdzie w B3 i B4 nie ma tunelu na wał? Tunel jest nie ma uchwytów do zamocowania wóżka tylnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie spojrzałem na sygnaturę. W B6 może być inaczej.

kolega Waldek ma chyba oprócz b6, również b4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mam jeszcze b4 tdi i chciał bym wsadzić do niego syncro jak oczywiście jest taka możliwość ktoś na forum robił swapa ale wkładał do budy syncro AFN-a pytanie czy przełożenia będą pasować

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A gdzie w B3 i B4 nie ma tunelu na wał? Tunel jest nie ma uchwytów do zamocowania wóżka tylnego.

 

A kolega sprawdzał że na 100% nie ma ? Każda buda jest taka sama wszystkie otwory montażowe są tylko są zaślepione

Edytowane przez waldek415

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na YouTube jest fajny filmik jak robili w USA swap w B3 (link jest gdzieś na forum)

Mieli zwykłe B3 i do tego kupili drógie syncro jako dawce. Roboty było ogrom. Nie dość że trzeba tył gruntownie przerobić to i z przodu trzeba nowy wózek pod silnik i skrzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie dla znawców, z tego co widziałem w ETCE to da sie zrobić SWAPa tylnego zawieszenia w Variancie na te z Syncro. Zastanawiam sie nad tym gdyż chodzi mi o komfort - czy warto ? Może ktoś próbował, chodzi mi o same zawiecho, bez półosi czy wału kardana. U mnie tylne zawieszenie wydaje mi sie jakieś twarde, pytanie czy po zmianie na takie z wahaczami z Syncro coś polepszy, no i generalnie czy warto ? Swego czasu widziałem tylne zawiecho z Syncro właśnie na allegro za nie całe 300 zł.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie tylne zawieszenie wydaje mi sie jakieś twarde

Wahacze raczej tego nie zmienią, co najwyżej łatwiej będzie się na krawężniki wjeżdżać, buda będzie mniej trzeszczeć i na dziurawych drogach teoretycznie auto powinno się lepiej prowadzić, teoretycznie bo pewnie narobisz się po same łokcie aróznica będzie żadna, poza tą w psychice.

Weż pod uwagę że wydech też będzie do przeróbki i zbiornik paliwa i kto wie co jeszcze.

Sprawdż sobie luzy na tulejach w belce i mocowaniu amora do belki.

U mnie gumy były wy@#$%@ne a poza jakimś delikatnym podskakiwaniem nić nie tłukło i passacior ładnie się prowadził: jak na tak wiekowe auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A właśnie zapomniałem o zbiorniku paliwa. No cóż masz racje, różnica nie warta zachodu pewnie. Zazwyczaj jeżdże pusty z tyłu i przez to tak czasami twardo, wiadomo kombi w końcu ;) ale dzięki za poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie morzę i wyjdę na laika ale z syncro nie miałem jeszcze do czynienia. Postanowiłem zmienić u siebie napęd z awd na syncro dokupiłem go z silnika g60 komlpet ze skrzynią. Silnik docelowy z połączeniem tego jest vr6 z drugiego autka kupionego na swapa domyślam się że połączenie tej skrzyni z vr jest ciężkie a bynajmniej nieopłacalne więc pomijam ten temat bo rozwiąże go sam ale potrzebuję schemat gdzie i pod co podłączyć podciśnienia mostu i instalacji elektrycznej tj 2 podciśnienia i 3 przewody el mam nadzieję że mi pomoiżecie bo nic nie mogę znaleźć na ten temat a serwisy mnie olewają i nie udostępniają takowych danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejsca na śruby z mocowań belki na pewno nie podejdą . Musiałbyś zmienić(czy. zrobić) nowe mocowania na wszystko.

Drugą rzeczą to na pewno inny bak. Nie wiem czy mówisz o sedanie czy kombi, ale w kombi jest inny bak do napędu SYNCRO a inny do klasycznego. Wychodziły oryginalnie VR'ki z Syncro więc połączenia skrzyni z silnikiem nie powinno przynieść trudności, ale czy skrzynia Syn z G60 jest identyczna jak od VR'ki? (mocowania, długość, długość półosiek) Zeby wszystko się tam zmieściło (silnik vr a G60 rózni się wielkością)

 

znalazłem coś takiego dla Cb

 

http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=13427

Edytowane przez dolarmistrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem teraz na etapie mega wielkiego przeszczepu co prawda nie w passacie tylko w corrado w ktorym to nigdy fabrycznie nie bylo syncro ,ja dodatkowo wykorzystuje belke od syncro do podwieszenie haldexa ,ale do rzeczy ,bo wiem co od czego pasuje a co do czego nie:)

 

 

jezeli posiadacie passata bez syncro,a chcecie takowe sobie dolozyc to potrzeba przespawac podloge bagaznika bo jest inna ,chodzi tu o to zeby zmiescil sie pod nia tez inny bak paliwa ,mocowania w samej budzie pod tylna belke sa takie same nic nie trzeba robic,jedynie na podluznicach trzeba dolozyc mocowania pod taka poprzeczke ,ktora podtrzymuje dyfer od tylu.bynajmniej tak jest naprzyklad w golfach bez i z syncro ,dlatego podejrzewam ze w passacie bedzie tak samo.

 

 

co do skrzyn to skrzynia syncro od kazdego 4 cylindrowego silnika nie podejdzie do silnika vr6 ,bo skrzynia od vr6 ma inny dzwon ,dodatkowo tylny dyfer musi byc od odpowiedniej skrzyni ,bo dyfer od vr6 ma inne przelozenia ,niz pozostale dyfry ,od innych silnikow ,

 

przednie polosie kupujemy od passata syncro i w kazdej wersji silnikowej ,beda one takie same.

 

 

moglbym tu pisac i pisac,dlatego jak ktos ma jakies pytania ,to smialo pytac,podziele sie zgromadzona wiedza.

Edytowane przez bartez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie to że skrzynia nie będzie pasować to wiem chodziło mi właśnie o dyfer czy podejdzie i właśnie o przełożenia bo nie znalazłem danych o tym belka pod dyfer jest w passacie tu się nie mylisz a z zawodu jestem blacharzem więc podłogę zrobię sobie sam tak samo jak mocowania sań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to troche rzeźby ciebie czeka ,ja w takim wypadku nie wiem czy predzeij bym sie nie zdecydowal na kupno calej budy w ktorej orginalnie bylo syncro,tym bardziej ze takowa mozna znalesc i poprzekladal bym sobie tylko wszystko .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem do vr6 musi być dyfer vr6 + przystawka skrzyni vr6.Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto zna sie na budowię skrzyń biegów a w zasadzie owych przystawek syncro ,jeżeli przystawkę g60 da się zamontować do skrzyni vr6 to teretycznie jest szansa że będzie to chodzić na gratach g60.

Edytowane przez nuneek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko po co tak kombinowac,jak mozna kupic kompletna skrzynie vr6 syncro za kwote 1000 pln oraz dyfer za 500pln ,sam ostatnio za tyle sprzedalem dyfer kompletny z visko do vr6 i do tego dalem namiar kupujacemu na kompletna skrzynie za 900 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności