krisstoff84 Zgłoś #201 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Was, W moim Passacie podczas uruchamiania silnika "nie zgasła" kontrolka check engine. Podczas jazdy nie zauważyłem aby auto straciło moc. Podjechałem podpiąć pod kompa i stwierdzono przepaloną świecę żarową. Czy zatem jest możliwe że padła mi swieca żarowa a nie zapaliła się "sprężynka"? z góry dzieki za pomoc Edytowane 15 Stycznia 2015 przez krisstoff84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #202 Napisano 2 Marca 2015 Panowie , spójrzcie na poniższe zdjęcie z łaski swojej :[ATTACH=CONFIG]87405[/ATTACH] W rurze od turbiny w zaznaczonym miejscu jest dziura.... czy to właśnie przez to mogą się dziać takie rzeczy,które opisałem powyżej ?? Wie ktoś może jak ściągnąć ten wąż ?? Z jednej strony jak widać jest opaska ... ale nie wiem jak to połączone jest z drugiej strony... pod jaką nazwą w ogóle szukać na Allegro tego węża ?? Pewien znajomy z serwisu jak sprawdzał mi historię to wspominał o jakiejś akcji serwisowej, dotyczącej wymiany jakiegoś węża od turbosprężarki... czy to może chodzić właśnie o tego węża ?? Ok , nic nie kombinuję już z tym wężem ... właśnie jestem po rozmowie z Serwisem VW Jest akcja serwisowa wymiany tego węża , która obejmuje mój samochód Umówiłem się na środę na bezpłatną wymianę Czy jest jakis zamiennik tego weza czerwonego kolanka za turbina bo mam dziure ze masakra ...w serwisie kosztuje 380zl...moze jest jakis zamiennik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #203 Napisano 2 Marca 2015 [ATTACH=CONFIG]128985[/ATTACH] Dostane ten waz oprocz ASO? - - - - - aktualizacja - - - - - Zaznaczam to nie jest zadna reklama,znalazlem kilka ofert czy ten waz bedzie pasowal? http://allegro.pl/rura-waz-turbo-intercoolera-vw-passat-3c0145828k-e-i5116148939.html?source=mlt http://allegro.pl/przewod-waz-turbo-intercoolera-vw-passat-3c0145828-i5116148942.html?source=mlt http://allegro.pl/rura-waz-turbo-intercoolera-vw-passat-3c0145828e-i5125074876.html?source=mlt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #204 Napisano 2 Marca 2015 pomoze ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #205 Napisano 25 Czerwca 2016 Zatankowałem auto Vervą na Orlenie. Potem jakieś 30 minut stałem w korku w Redzie. Jak zobaczyłem możliwość skrętu w prawo to wcisnąłem gaz do dechy i po kilku sekundach zobaczyłem na wyświetlaczu komputera komunikat o jakimś błędzie w silniku a kontrolka świec żarowych zaczęła mrugać, ale auto miało normalną moc, itp.. Po wyłączeniu i włączeniu silnika kontrolka już się nie zapaliła. Co to może być - tzn. co sugerować? Jakiś błąd który pojawił się przez pomyłkę, może zawór n75? (tak, wiem że VAG powie coś więcej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #206 Napisano 3 Września 2016 (edytowane) Mam ostatnio kilka razy migającą spiralkę. Jeszcze zanim uruchomię silnik. Ale nie za każdym razem. Zauważyłem, że raczej pojawia się przy dużej temperaturze zewnętrznej. Odczytany błąd: 005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor, P1592 - 006 - Implausible Correlation Czyli wskazuje na czujnik: G31 - ciśnienie ładowania. U mnie w BMR to jest 038 906 051 C Zapamiętane odczyty ciśnień: 1001,1 mbar i 1171,5 mbar To pierwsze to pewnie z czujnika ciśnienia bezwzględnego - umiejscowiony na ECU To drugie ciśnienie to z tego czujnika ciśnienia ładowania G31 - po turbro i intercoolerze a przed EGR i kolektorem ssącym Zanim uruchomię silnik te ciśnienia w rzeczywistości są identyczne i odczyty też powinny być zbliżone. Tu różnią się o 170 mbar i pewnie przekroczyły jakąś założoną przez ECU tolerancję i stąd ten błąd. RossTech wskazuje na możliwą korozję przewodu masowego, następnie na wiązkę a w końcu na sam czujnik. Zabrałem się za sprawdzenie wtyku 14 pin, do którego dostęp jest w miarę dobry. Ruszałem jednocześnie odczytując wskazania - nie zmieniały się. Sam wtyk po rozpięciu w idealnym stanie ale i tak poczyściłem, przesmarowałem preparatem do styków. Po złączeniu wskazania nie zmieniły się. Porobiłem trochę pomiarów na włączonym silniku - po rozgrzaniu i wyłączeniu - wskazania wzrosły. Czyli odczyt ciśnienia wzrasta wraz ze wzrostem temperatury czujnika. Dalej nie sprawdzałem przewodów, bo dostęp do czujnika bez kanału lub podnośnika jest niemożliwy. Sam przewód masy też mi się nie zgadza, bo wg schematu wszystkie przewody z czujnika idą przez wtyk 14 pin do gniazda w ECU i masa nigdzie nie jest brana do tego czujnika jak tylko z ECU, więc nie widzę możliwości korozji przewodu masy do karoserii, bo akurat nie ma takiego. Sama ta duża różnica wskazań ciśnień w stosunku do ciśnienia bezwzględnego i wzrost wraz ze wzrostem temperatury, wskazuje na padanie tego czujnika a nie na połączenia elektryczne. Bo nie jest to wskazanie maksymalne czy minimalne, które wskazywałoby na brak połączenia lub zwarcie ze sobą lub z masą. Więc będzie trzeba jednak wymienić czujnik na nowy - po prostu zaczyna przekłamywać. Nie wiem dokładnie, gdzie w BMR jest on umiejscowiony ale domyślam się, że na dole w niedużej odległości od wyjścia z intercoolera. Edytowane 3 Września 2016 przez atmosferyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #207 Napisano 8 Września 2016 Sprawdź siłownik od klap gaszacych u mnie miał dziurę silnik bmr po wymianie oj przez niego uciekalo podcisnienie i walił błędami wystarczy strzykawka podłączyć się pod wężyk od silownika i obserwować czy się porusza Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #208 Napisano 8 Września 2016 Mirek o jakich klapach gaszących ty piszesz? Nie pomyliłeś czasem z klapami zawirowań w kolektorze ssącym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #209 Napisano 8 Września 2016 Dokładnie tak pomyliłem pojęcia Dziękuję za sprostowanie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #210 Napisano 8 Września 2016 miał dziurę silnik bmr po wymianie oj przez niego uciekalo podcisnienie i walił błędami wystarczy strzykawka podłączyć się pod wężyk od silownika i obserwować czy się porusza Czy napisałeś to odnośnie mojego problemu? Ja już wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym (MAP Sensor) i na razie błąd nie pojawił się ale to jeszcze się okaże, kiedy będzie gorąco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #211 Napisano 8 Września 2016 Nie wiem dokładnie, gdzie w BMR jest on umiejscowiony Czujnik znajduje się od spodu na rurze do intercoolera, bez kanału nie dojdziesz. W moim pasku miałem podobny problem, tylko różnica ciśnień na biegu jałowym była większa i auto podczas jazdy szarpało. Wymieniłem czujnik kilkukrotnie i bez poprawy. okazało się że winne było połączenie wiązki. We wtyczce był zaśniedziały pin , po naprawie było OK. Obserwuj ciśnienie i w tym czasie poruszaj wiązką z czujnika aż do komputera może coś zauważysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #212 Napisano 8 Września 2016 Zgadza się. Nie pomogło. Było gorąco, termometr 31 st. C plus ciepło od silnika i spiralka mruga. Błąd wrócił. Więc trzeba przeszukać wiązkę. sylwek1972 gdzie miałeś ten pin zaśniedziały? We wtyczce czujnika? Czy w złączce 4 pin tej w okolicy rozrusznika? Czy we wtyczce do ECU silnika? Tak z ciekawości pytam. Bo u mnie może być gdzie indziej. Wtyczka do czujnika w idealnym stanie - zassana tak, że ja pierwszy ją odpinałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #213 Napisano 9 Września 2016 Wtyczka znajduje się po przednią lampą taka szeroka, leży na podłużnicy, ruszaj wiązką i obserwuj ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #214 Napisano 9 Września 2016 To nie w BMR. W starszych tak było podłączone przez wtyczkę 14 pin za lampą. I nawet ją czyściłem najpierw zanim znalazłem schemat. Dodam, że była w idealnym stanie. Ja mam na schemacie w BMR osobną wtyczkę 4 pin obok rozrusznika - jeszcze do niej nie doszedłem. Widziałem ją co prawda ledwo ledwo kiedy wymieniałem czujnik od spodu po zdjęciu osłony silnika. Ale dostęp powinien być od góry po zdjęciu filtra powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #215 Napisano 9 Września 2016 Nie wiem jak to wygląda w b7, ale i tak musisz iść po wiązce w kierunku komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #216 Napisano 9 Września 2016 Dzięki. Wiem, że po wiązce muszę. Mam B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #217 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Moja odpowiedź cały czas dotyczyła BMR i ta wiązka właśnie tam przechodzi tak jak Ci pisałem. Ale skoro piszesz że to nie to OK. Edytowane 9 Września 2016 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #218 Napisano 22 Stycznia 2017 Witam mam taki problem samochód stracił moc pojawiła się kontrolka DPF migająca spiralka mam taki błąd 012600 P3138 (Kody błędów) Klapa w kolekt. ssącym steruj. prądem powietrza: różnica regulacji Niezrozumiały Gdzie szukać przyczyny.Silnik BMR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #219 Napisano 31 Października 2017 Witam panowie mam pytanko. Dzisiaj przy odpalaniu B6 (odpalił za pierwszym razem ale z problemem) na chwile po odpaleniu zaświeciła sie kontrolka od świecy żarowej i po chwili zgasła. Więc wyłączyłęm silnik i znowu odpaliłem tym razem na dotyk i to samo z kontrolką na chwilę się zaświeciła i zgasła, dopiero po 3 odpaleniu silnika nie zaświeciłą sie kontrolka. Możecie mi wytłumaczyć co to może być ?? Dodam, że jeżdze na 3 świecach bo jedna jest ukręcona i nie mam kiedy nawet podjęchać, żeby ją wyjeli. Jest się czym martwić tą kontrolką czy spokojnie można jeździć ? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #220 Napisano 31 Października 2017 Jak masz dobre assistance to spokojnie możesz jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach