Gość piotrekp2507 Zgłoś #1 Napisano 1 Lutego 2009 Ostatni wpadłem do rowu i mało nie dachowałem no ale zatrzymałem się na boku. Letnie z tyłu robią swoje więc nie ma co dyskutować Oto aktualne zdjęcia Z silnikiem nic aż takiego się nie stało bo dojechał o własnych siłach do domu chłodnice tylko wyrwało. Głównie chodzi mi o naprawę typowo blacharską. Byłem u lakiernika (nie firma tylko lakiernik samouk)i powiedział że za zrobienie tego 1100-1200zł. Nie orientuje się za bardzo jednak sądzę że cena jest trochę duża. Czy nie tańsze było by kupienie jakichś blach na szrocie i wymiana tego niż klepanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990 Zgłoś #2 Napisano 1 Lutego 2009 Ja na Twoim miejscu poszukał bym czegoś po taniości na szrotach niż klepanie tego...i wtedy dać do malowania całe elementy..tylko ciekawe czy w cenie nie wyjdzie na to samo jak byś chciał to wyklepać?? Pozdrawiam:vw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #3 Napisano 1 Lutego 2009 (edytowane) ja bym wstawil nowe blachy przedni odkrecany jest tylni chyba trzeba wyciac drzwi mozna naprostowac sprawdz czy wzmocnienia boczne sa cale ale dziwi mnie to ze tylna lampa cala i atrapa z przodu rowniez mozesz sprawdzic u siebie jaki masz kod lakieru wlepa w bagazniku pod podloga okolice kola i poszukac chocby na forum chlopaki maja kilka paskow do rozbiorki moze ktorys bedzie w twoim kolorze nie trzeba wtedy malowac jak stan dobry Edytowane 1 Lutego 2009 przez multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2009 lo za taka cene to malo CI powiedzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2009 Nie kombinuj tył trzeba ciąć i lakierować jak to cena za wszystko z lakierem to tanio ci powiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2009 (edytowane) wiesz przud wymiana ale takie wycinanie nie jestem za tym za bardzo ale według gustu tył wyklepać dżwi powymieniać a tył wyklepać takie moje zdanie ... Edytowane 1 Lutego 2009 przez kazio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 1 Lutego 2009 Przedni błotnik, ori używka w bdb. stanie kosztuje 40-50 zł + malowanie ok 120-150 zł, więc po co klepać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 1 Lutego 2009 Z tyłu za duże załamania obawiam sie że pogięty został szkielet i nie ma szans tego wyklepać bo nie ma podejscia a lepiej wyciąc i wymienić niż nałożyć kilogramy szpachli. Z przodu po odkręceniu błotnika okaże sie że pewnie nadkole wewnetrzne też pogiete (znikła szpara miedzy błotnikiem a maską) wiec roboty nie malo jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas19892 Zgłoś #9 Napisano 1 Lutego 2009 Kolego daj do lakiernika-blacharza bo nie duzo Ci powiedzial... naprawy dobre naprawy blacharskie min.300 zl za element. a tu jeszcze trzeba klepac wiec zabawy z tym jest troche. lepiej zrobic to dobrze niz po nastepnej zimie bedziesz pluc sobie w brode ze pechezyki wychodza. wiec najlepiej oddac to w dobre rece. samemu zajmie Ci to o wiele wiecej czasu. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 1 Lutego 2009 tylny błotnik nie odkręca się, trzeba by wycinać. Moim zdaniem powinien dać się wyciągnąć natomiast wymiana przedniego odbywa się bez cięcia (odkręcany), poza tym nie ma problemów z kupieniem takiego. Powinieneś nawet dostać pod kolor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #11 Napisano 1 Lutego 2009 Tylny błotnik nie nadaje się do klepania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrekp2507 Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2009 A ile kosztowało by wycięcie i wstawienie tylengo błotnika tak orientacyjnie? To nie jest chyba prosty zabieg? Wszystko musi być chyba idealnie spasowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #13 Napisano 2 Lutego 2009 To zależy gdzie i kto będzie to robił i podstawowe pytanie czy sie taki znajdzie. U mnie w okolicy blacharzom sie normalnie juz nic robić przy autach starczych niż 10 letnie nie chce - nie opłaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #14 Napisano 2 Lutego 2009 OT: ile jechałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piotrekp2507 Zgłoś #15 Napisano 2 Lutego 2009 70-80 trochę za dużo jak na takie warunki no ale cóż teraz poradzić. Nauczka na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #16 Napisano 2 Lutego 2009 A ile kosztowało by wycięcie i wstawienie tylengo błotnika tak orientacyjnie? To nie jest chyba prosty zabieg? Wszystko musi być chyba idealnie spasowane. Jak nie znajdziesz w pobliżu swojej miejscowości tylniego błotnika to daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #17 Napisano 3 Lutego 2009 70-80 trochę za dużo jak na takie warunki no ale cóż teraz poradzić. Nauczka na przyszłość. Witaj w klubie. Na jesieni miałem podobnego dzwona. Więc co do ceny jaką zaproponował blacharz to muszę powiedzieć że ona jest bardzo zjadliwa w porównaniu do tego co ja się orientowałem. Na własną rekę możesz próbować wymienić błotnik z przodu. Na szrotach troszkę tego jest i może nawet uda się dobrać blachy pod kolor. Z tego co widzę też naruszyło lekko grill (jeśli się trzyma jak należy to ja bym darował sobie wymianę). Lusterko to raczej groszowe sprawy. Szkoda tylko że dalsze bolączki po czymś takim wychodzą po czasie. Roboty trochę będzie ale moim zdaniem nie jest źle i się opłaca naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #18 Napisano 30 Lipca 2010 Witam. Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak zabrać się za wymianę przedniego błotnika w Passacie B4. Nie jestem specjalistą i wolę najpierw zasięgnąć porad zanim rozkręcę pół samochodu. Czy zwykłe narzędzia wystarczą? Czyli komplet kluczy i ze 2 śrubokręty?? I jak się dostać do tych śrub od strony drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #19 Napisano 30 Lipca 2010 I jak się dostać do tych śrub od strony drzwi? Odkręcasz nadkole i ukażą Ci się 2 śruby od strony drzwi, kilka na górze i po krzyku;) Czy zwykłe narzędzia wystarczą? Czyli komplet kluczy i ze 2 śrubokręty?? Tak, wystarczą. Opisuję b3 ale podejrzewam, że w b4 jest to samo:)! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bba Zgłoś #20 Napisano 30 Lipca 2010 Ok dzięki. To jednak powinienem dać sobie radę. Jutro zawalczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach