Skocz do zawartości
Gość piotrekp2507

Naprawa błotników w passacie.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrekp2507

Ostatni wpadłem do rowu i mało nie dachowałem no ale zatrzymałem się na boku.

mldsc0001182.jpg

Letnie z tyłu robią swoje więc nie ma co dyskutować

Oto aktualne zdjęcia

 

mlimg_122977.jpg mlimg_123020.jpg mlimg_123333.jpg

mlimg_123448.jpg mlimg_123555.jpg mlimg_123617.jpg

 

Z silnikiem nic aż takiego się nie stało bo dojechał o własnych siłach do domu chłodnice tylko wyrwało. Głównie chodzi mi o naprawę typowo blacharską. Byłem u lakiernika (nie firma tylko lakiernik samouk)i powiedział że za zrobienie tego 1100-1200zł. Nie orientuje się za bardzo jednak sądzę że cena jest trochę duża. Czy nie tańsze było by kupienie jakichś blach na szrocie i wymiana tego niż klepanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camell990

Ja na Twoim miejscu poszukał bym czegoś po taniości na szrotach niż klepanie tego...i wtedy dać do malowania całe elementy..tylko ciekawe czy w cenie nie wyjdzie na to samo jak byś chciał to wyklepać??

 

Pozdrawiam:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym wstawil nowe blachy przedni odkrecany jest tylni chyba trzeba wyciac drzwi mozna naprostowac sprawdz czy wzmocnienia boczne sa cale

ale dziwi mnie to ze tylna lampa cala i atrapa z przodu rowniez

 

mozesz sprawdzic u siebie jaki masz kod lakieru wlepa w bagazniku pod podloga okolice kola i poszukac chocby na forum

chlopaki maja kilka paskow do rozbiorki moze ktorys bedzie w twoim kolorze nie trzeba wtedy malowac jak stan dobry

Edytowane przez multi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lo za taka cene to malo CI powiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tył trzeba ciąć i lakierować jak to cena za wszystko z lakierem to tanio ci powiedział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz przud wymiana ale takie wycinanie nie jestem za tym za bardzo ale według gustu tył wyklepać dżwi powymieniać a tył wyklepać takie moje zdanie ...

Edytowane przez kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedni błotnik, ori używka w bdb. stanie kosztuje 40-50 zł + malowanie ok 120-150 zł, więc po co klepać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu za duże załamania obawiam sie że pogięty został szkielet i nie ma szans tego wyklepać bo nie ma podejscia a lepiej wyciąc i wymienić niż nałożyć kilogramy szpachli. Z przodu po odkręceniu błotnika okaże sie że pewnie nadkole wewnetrzne też pogiete (znikła szpara miedzy błotnikiem a maską) wiec roboty nie malo jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego daj do lakiernika-blacharza bo nie duzo Ci powiedzial... naprawy dobre naprawy blacharskie min.300 zl za element. a tu jeszcze trzeba klepac wiec zabawy z tym jest troche. lepiej zrobic to dobrze niz po nastepnej zimie bedziesz pluc sobie w brode ze pechezyki wychodza. wiec najlepiej oddac to w dobre rece. samemu zajmie Ci to o wiele wiecej czasu. POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylny błotnik nie odkręca się, trzeba by wycinać. Moim zdaniem powinien dać się wyciągnąć natomiast wymiana przedniego odbywa się bez cięcia (odkręcany), poza tym nie ma problemów z kupieniem takiego. Powinieneś nawet dostać pod kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylny błotnik nie nadaje się do klepania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrekp2507

A ile kosztowało by wycięcie i wstawienie tylengo błotnika tak orientacyjnie? To nie jest chyba prosty zabieg? Wszystko musi być chyba idealnie spasowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy gdzie i kto będzie to robił i podstawowe pytanie czy sie taki znajdzie. U mnie w okolicy blacharzom sie normalnie juz nic robić przy autach starczych niż 10 letnie nie chce - nie opłaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT:

ile jechałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrekp2507

70-80 trochę za dużo jak na takie warunki no ale cóż teraz poradzić. Nauczka na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile kosztowało by wycięcie i wstawienie tylengo błotnika tak orientacyjnie? To nie jest chyba prosty zabieg? Wszystko musi być chyba idealnie spasowane.

 

Jak nie znajdziesz w pobliżu swojej miejscowości tylniego błotnika to daj znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
70-80 trochę za dużo jak na takie warunki no ale cóż teraz poradzić. Nauczka na przyszłość.

 

Witaj w klubie. Na jesieni miałem podobnego dzwona.

 

Więc co do ceny jaką zaproponował blacharz to muszę powiedzieć że ona jest bardzo zjadliwa w porównaniu do tego co ja się orientowałem. Na własną rekę możesz próbować wymienić błotnik z przodu. Na szrotach troszkę tego jest i może nawet uda się dobrać blachy pod kolor. Z tego co widzę też naruszyło lekko grill (jeśli się trzyma jak należy to ja bym darował sobie wymianę). Lusterko to raczej groszowe sprawy. Szkoda tylko że dalsze bolączki po czymś takim wychodzą po czasie. Roboty trochę będzie ale moim zdaniem nie jest źle i się opłaca naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odświeżam temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak zabrać się za wymianę przedniego błotnika w Passacie B4. Nie jestem specjalistą i wolę najpierw zasięgnąć porad zanim rozkręcę pół samochodu. Czy zwykłe narzędzia wystarczą? Czyli komplet kluczy i ze 2 śrubokręty?? I jak się dostać do tych śrub od strony drzwi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jak się dostać do tych śrub od strony drzwi?

Odkręcasz nadkole i ukażą Ci się 2 śruby od strony drzwi, kilka na górze i po krzyku;)

Czy zwykłe narzędzia wystarczą? Czyli komplet kluczy i ze 2 śrubokręty??
Tak, wystarczą. Opisuję b3 ale podejrzewam, że w b4 jest to samo:)!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. To jednak powinienem dać sobie radę. Jutro zawalczę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności