ellah Zgłoś #121 Napisano 6 Maja 2013 Panowie, Mam silnik CBDC Bluemotion i brak wpisu 7GG lub 0GG na wlepach. Brak kontrolki przy odpalaniu nawet na sekunde. Mam DPF czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #122 Napisano 6 Maja 2013 Na moje jak Bluemotion, to dpf obowiązkowo. Nie wiem czy to identyczny motor, ale golf VI TDI CR 110KM filtr ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #123 Napisano 6 Maja 2013 Bez dpfa nie spełni euro4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #124 Napisano 6 Maja 2013 Panowie,Mam silnik CBDC Bluemotion i brak wpisu 7GG lub 0GG na wlepach. Brak kontrolki przy odpalaniu nawet na sekunde. Mam DPF czy nie? Ja mam ten sam silnik i DPF mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #125 Napisano 7 Maja 2013 No dobrze, ale jak to stwierdziłeś? Moje pytanie było raczej jak być tego pewnym bez rozbierania auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #126 Napisano 7 Maja 2013 (edytowane) Ja tego samemu nie stwierdzałem nigdy bo i potrzeby takiej nie miałem. Przy zakupie auta pytałem o to dilera i zostałem poinformowany, że samochody CBDC jak i inne CBxx są wyposażone standardowo w DPF, twierdził też że nie ma już w ofercie diesli bez tego wynalazku. Obecnie mam 55tyś przebiegu i jeszcze nigdy filtr o sobie nie dawał znać. Coś mi się kojarzy za to, że w bagażniku jest wlew na uzupełnianie jakiegoś płynu do tego DPF (w tym uchwycie od koła zapasowego).... ale tego pewny nie jestem bo na codzień do wnęki koła zapasowego nie zaglądam więc może mi się mylić z innym autem... dziś wieczorem to sprawdzę i dam znać. Edytowane 7 Maja 2013 przez wojas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojas Zgłoś #127 Napisano 8 Maja 2013 Dopiero dziś tam zajrzałem i musiało mi się coś nieźle pomieszać bo w bagażniku nie znalazłem żadnego wlewu na płyn do dpf. Więc na tą chwilę opieram swoje przekonanie, że mam DPFa wyłącznie na zapewnieniach z serwisu. Ten silnik ma euro5 więc raczej opcji na brak filtra nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #128 Napisano 9 Maja 2013 Podłącze się do tematu. Posiadam VCDS chiński klon v. 11.11.3 próbuje zmierzyć stan zapchanie DPF'a lecz w grupach, których podają użytkownicy forum nie mam żadnych wartości:( Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #129 Napisano 9 Maja 2013 Może ktoś przed Tobą pozbył się już filtra :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #130 Napisano 9 Maja 2013 Nie nie, filtr jest na 1000% , sam go widziałem kilkakrotnie, poza tym żółta kontrolka czasem się zapalała abym wypalił DPF. Auto jest nietknięte jeśli chodzi o jakiekolwiek przeróbki. Z czystej ciekawości chciałem wiedzieć na ile jest zapchany. Dodam że jest to filtr suchy, gdyż w bagażniku nie ma żadnego zbiorniczka pod kołem zapasowym. Silnik 140ps BMP 2005 modelowo 2006. Mój kabel na pewno nie jest VCDS ze wszystkimi opcjami tylko chińskim klonem współpracuje z : tu cytat ze strony " W pełni stabilnie może pracować między innymi z oprogramowaniem VCDS w wersji angielskiej 10.6.4, Beta 11.2, Beta 11.3. Ponadto mniej stabilnie ale bez zagrożenia dla kabla i pojazdu współpracuje z oprogramowaniem: 11.8 EN, 11.10.1 EN, 11.11.0 EN, 11.11.2 EN. Współpracuje też w trybie demo z wersją 10.6.3PL, jak i wersjami demo oprogramowania VAG COM" . Więc nie wiem czemu nie mogę odczytać tych wartości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #131 Napisano 12 Maja 2013 Bez dpfa nie spełni euro4... Jesteś słabo poinformowany...do tego żeby emisja spalin mieściła sie w korkach E4 nie jest wymagany DPF. Jest cała masa samochodów bez filtra które spełniają normę E4...przykład to BKD...DPF nigdy nie był montowane w tych samochodach a fury przyjeżdżające z Niemiec maja w wybite E4...w moim norweskim B6 BXE w dowodzie mam E4...w przypadku Opli,Fiatow itd. wszędzie to samo...najlepsze ze Fiat ma busa z E5 w którym tez nie ma filtra ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #132 Napisano 12 Maja 2013 czy ktoś jest w stanie mi pomóc? W której grupie Wy sprawdzacie poziom zatkania DFP'a?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #133 Napisano 12 Maja 2013 Grupa 68, poz 1: współczynnik zapełnienia (sadza) poz 2: masa zanieczyszczeń (popiół) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wuteka Zgłoś #134 Napisano 14 Maja 2013 Poradziłem sobie. Okazało się, że mój VCDS chinol był wysypany i pomogło programowanie go na nowo. Dla chętnych mogę podać solucje. Mój wynik to: Silnik BMP 215 tyś przebiegu Grupa 68 Poz 1 - 12% Poz 2 - 57 jednostek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #135 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam. Tak jak w temacie, potrzebuje wiedzieć gdzie znajduje się to badziejstwo, ponieważ chcę to wywalić. Zerkałem na autko od spodu i nie jestem pewien czy on jest zaraz przy silniku praktycznie w pozycji pionowej (no może lekko pochyłej)?? Przed i za są jakieś kable sądzę, że od czujników więc powinno to być to.. może ktoś to potwierdzić? z góry dzięki za odpowiedz;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczaa Zgłoś #136 Napisano 9 Czerwca 2013 Mam pytanie poniewaz nie mam wklejki w bagazniku. Czy jakos moge dojsc do tego czy mam dpf czy nie. Na chwile obecna posiadam samochod oraz dowod rejestracyjny nic wiecej. Czy po vinie (ktoras litera cyfra) cos mi moga podpowiedziec? Samochod z2005r sciagany z zza granicy. Silnik 2.0 tdi ( 1968cm) 103 kw. Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #137 Napisano 10 Czerwca 2013 Otwórz drzwi kierowcy i na dole słupka, na czarnej naklejce znajdź kod silnika. BKP - brak filtra BMP - filtr jest (o ile ktoś go już nie usunął) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczaa Zgłoś #138 Napisano 10 Czerwca 2013 Naklejki nie ma - zerwana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #139 Napisano 11 Czerwca 2013 W BMP z reguły był DPF, brak naklejek świadczy o tym że albo ta fura była cała malowana albo handlarz pozrywał naklejki, żeby nie odstraszyć klienta...otwórz maskę i zobacz czy na ściance grodziowej po prawej stronie masz wtyczki od czujników temperatur i lambdy...dwie wtyczki powinny być pomarańczowe...co do wlepy z bagażnika...taka sama jest w książce serwisowej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #140 Napisano 11 Czerwca 2013 Zerkałem na autko od spodu i nie jestem pewien czy on jest zaraz przy silniku praktycznie w pozycji pionowej I to coś , taka puszka w pozycji pionowej to właśnie DPF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach