misiekk45 Zgłoś #181 Napisano 9 Grudnia 2011 (edytowane) Witam Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj. Jako że nie widziałem podobnego problemu jak u mnie, tzn. są informacje o tym ale nikt nie pisze czy dzieje się to przy skręconych kołach tak jak u mnie. Mianowicie podczas ruszania ze skręconymi kołami drży cały samochód. Podczas ruszania na wprost jest ok. Macie jakieś koncepcje? Edytowane 9 Grudnia 2011 przez misiekk45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #182 Napisano 9 Grudnia 2011 łożyska przeguby półosie Macie jakieś koncepcje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #183 Napisano 12 Stycznia 2012 Byłem u mechanika i to są raczej przeguby. ale na 100% będę wiedział jak wymienię :mlask Kolego usunąłeś usterkę? Jestem ciekawy czy już poradziłeś sobie z problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiekk45 Zgłoś #184 Napisano 17 Stycznia 2012 Nic nie robiłem i problem ustał Także na razie zostawiam tak jak jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Isice Zgłoś #185 Napisano 17 Stycznia 2012 Miałem taki problem że wibracje się przenosiły na cały samochód. Po wymianie poduszek pod silnikiem nie było różnicy, dopiero gdy koło dwu masowe wymieniłem wibracje ustały. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #186 Napisano 17 Stycznia 2012 Kolego usunąłeś usterkę? Jestem ciekawy czy już poradziłeś sobie z problemem? Na razie nic z tym nie robię ale jak będę po wymianie to dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #187 Napisano 17 Stycznia 2012 Miałem taki problem że wibracje się przenosiły na cały samochód. Po wymianie poduszek pod silnikiem nie było różnicy, dopiero gdy koło dwu masowe wymieniłem wibracje ustały. Pozdrawiam Krzysiek Mamy z kolegą "passat2004" identyczny problem, mianowicie przy predkości od 160 km/h występują silne wibracje nadwozia. Według mnie wibracje spowodowane kołem dwumasowym byłyby raczej związane z prędkością obrotową silnika a nie z prędkością z jaką porusza się auto. Na niższych biegach mogę kręcić silnik do końca obrtomierza i nic się nie dzieje. Oczywiście nie wykluczam koła dwumasowego ale nie chciałbym się pomylić za 2000 zł. Koła już wyeliminowałem bo dzieje się tak zarówno na kołach letnich i zimowych i nie ma drgań kierownicy. Przypuszczam, że może to być spowodowane przegubami wewnętrznymi ale jeszcze togo nie sprawdziłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #188 Napisano 27 Stycznia 2012 Kolego „lation” właśnie uporałem się z problemem przyczynom wibracji okazała się krzywa półoś . po wymianie jest wszystko dobrze nie ma żadnych wibracji:marecek. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #189 Napisano 27 Stycznia 2012 Dzięki za info... jak to wybadałeś? Która półośka robiła bałagan? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #190 Napisano 28 Stycznia 2012 Wymontowałem półośki i zawiozłem do mechanika zobaczył je i rozebrał przeguby były dobre (jak nowe) więc podejrzenie padło że półoś krzywa zamontował ją do tokarki zaczął mierzyć i lewa miała małe bicia a prawa bardzo duże. Więc żeby uniknąć jakiś problemów wymieniłem od razu dwie półośki. Po złożeni jazda to sama przyjemność najwięcej teraz jechałem 180km/h i nic się nie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #191 Napisano 22 Lutego 2012 Witam.Nie zakładam nowego tematu bo i po co. Wczoraj zmieniajac koła zimowe na letbie otukłem nagar na tarczach hamulcowych po założeniu kół letnich przy 80 i wiecek km/h da tak jak by wibracje kierownica oki nic nie tłucze sie tylko słychac taki szum jak się jedzie ........co może być tego przyczyną .. jest to zwłaszcza przy 80 i wiecej km/h . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #192 Napisano 6 Listopada 2012 Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że na wolnych obrotach jak stoje słyszę bardzo denerwujące drgania. Przy pomocy drugiej osoby zdiagnozowałem że przy przyduszeniu ręką w miejscu zaznaczonym żółtą strzałką drganie w kabinie ustępuje. Nic tam luźnego nie ma, ostatnio czyściłem turbo i się zastanawiam czy to może być przyczyną bo w tym miejscu było rozkręcane. Jakieś pomysły panowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #193 Napisano 6 Listopada 2012 Pewnie łącznik elastyczny układu wydechowego powoli się kończy. Chociaż u mnie po wymianie niewiele się poprawiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #194 Napisano 6 Listopada 2012 Tylko czy ten łącznik elastyczny można wymienić bez katalizatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #195 Napisano 6 Listopada 2012 Ależ owszem:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #196 Napisano 7 Listopada 2012 Wymieniłem dwa wieszaki od tłumika, pierwszy i środkowy i drgania jak na razie ustały. Chociaż prawde powiedziawszy te stare wieszaki wygłądały OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #197 Napisano 7 Listopada 2012 [ATTACH=CONFIG]91754[/ATTACH] Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że na wolnych obrotach jak stoje słyszę bardzo denerwujące drgania. Przy pomocy drugiej osoby zdiagnozowałem że przy przyduszeniu ręką w miejscu zaznaczonym żółtą strzałką drganie w kabinie ustępuje. Nic tam luźnego nie ma, ostatnio czyściłem turbo i się zastanawiam czy to może być przyczyną bo w tym miejscu było rozkręcane. Jakieś pomysły panowie? Z tego co widzę na zdjęciu to samo złącze elastyczne już się przepala i niebawem będziesz musiał je wymienić. Dodam, że źle wspawane będzie powodowało drgania całego ukł. wydechowego i szybkie jego pęknięcie złącza tzw. plecionki. Oczywiście samo złącze można wymienić za około 350- 400zł. Zależy od regionu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #198 Napisano 7 Listopada 2012 Z tego co widzę na zdjęciu to samo złącze elastyczne już się przepala i niebawem będziesz musiał je wymienić. Dodam, że źle wspawane będzie powodowało drgania całego ukł. wydechowego i szybkie jego pęknięcie złącza tzw. plecionki. Oczywiście samo złącze można wymienić za około 350- 400zł. Zależy od regionu. Te zdjęcie jest zapożyczone z google, u mnie tak nie wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #199 Napisano 7 Listopada 2012 Te zdjęcie jest zapożyczone z google, u mnie tak nie wygląda A to co innego. W takim razie sprawdź połączenie flanszy z turbiną tzn. czy jest dokręcona. Bardzo możliwe, że lekko się odkształciła. Jeśli masz możliwość sprawdzenia wydechu z kanału to byś mógł dostrzec gdzie wibracja jest największa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #200 Napisano 7 Listopada 2012 A to co innego. W takim razie sprawdź połączenie flanszy z turbiną tzn. czy jest dokręcona. Bardzo możliwe, że lekko się odkształciła. Jeśli masz możliwość sprawdzenia wydechu z kanału to byś mógł dostrzec gdzie wibracja jest największa. Ale po co mam to sprawdzać skoro wyżej pisałem że wymianiłem dwa wieszaki od tłumika i drgania ustały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach