Jump to content
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Recommended Posts

Panowie co prawda to nie Passat, ale AUDI A4 B7 silnik 1.8T BFB. Oceńcie ten wykres. jak dla mnie do poprawki.

20200210_195025.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dowalone z dołu. :D
A raczej nie ogarnięty PID jak należy i na bank w okolicy 3000rpm turbo bije spory peak. A pod tym względem te 1.8T są wstrętne...
Ale co kto lubi... Ja osobiście wolę płaski łagodnie narastający niut w jak największym zakresie, a nie jebnięcie po sprzęgle i po plecach i koniec jazdy przy 4000rpm :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, indyczes napisał:

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Jeśli ma kata to nie. Jak ma już DP to na zdrowym silniku i osprzecie mogloby wypluc tyle mocy o ile wtryski nie zapetlaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, indyczes napisał:

Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać.

 

u mnie seryjne zdrowe AWT wyszlo tak

 

FB_IMG_1442468673978.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę,że miałeś robione u GREGORA w Jaśle, wykres prima soft😀. Ile Cię to kosztowało?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak u Gregora. Nie pamietam juz bo pare lat minelo, ale cos kolo 1000 z wymiana DP na nowy bo moj nie trzymal. Generalnie 70kkm już za mna z moca 200+ na lpg i zero problemow takze polecam

Edited by kenczorf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Ci logów nie przeczytam, ale w 1.8t można przyjąć wzór na obliczenie mocy air mass / 0,8. U mnie sprawdza sie to dośc dokładnie do wykresów które miałem z hamowni. Wg przeplywu powietrza masz maks 190KM. Do tego są tam zawachania. Albo program odcina, albo przepływka powoli zaczyna szwankować

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.02.2020 o 07:52, indyczes napisał:

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Takie z dupy jak na tym wykresie są możliwe...
Turbo załadowało z 1,5bara to i moment skoczył na ponad 350Nm, ale od razu spada.
Max moc przy 4900rpm też 200KM możliwe bo do tylu jak dowalony boost to wypluje....
Ale....Co z tego...Jak odcinka jest na 6800rpm...Soft jak w dieslu...Uderzenie momentem po plecach i dalej nie ma czym jechać...
Żeby zrobić to zgodnie ze sztuką max moc powyżej 5000rpm i płaski niuton w jak najdłuższym przedziale obrotów to takie wartości mocy i momentu jak na tym wykresie są nie możliwe....

Na koniec trzeba sobie zadać pytanie czy liczą się cyfry MAX czy liczy się przebieg krzywej momentu i mocy bo ludzie wykresów czytać nie umieją :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy