krzysiek1606 Zgłoś #641 Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) ty,jak i ten psychicznie upadły ciągle się czepiacie mojego wyniku. Jak będę chciał,to go upublicznię,już ci pisałem,ja nie muszę się na siłę na forach reklamować,wyżyję z tego,co zarobię nie zamieszczając na forum nawet jednego marnego wykresu? i nic nie upublicznisz bo nic zrobiles x lat tylko grzebierz patykiem w gownie i bijesz piane :klotnia wyzebrales czyjs wykers i speca rznies :lol3 to tak dla zainteresowanych praca nad pompa wykonana przez sagona http://www.klubseatibiza.pl/forum/wykresy/hybrydowa-pompa-216-wzm-tak-sie-krzesze-moc-t60351-40.html#p505558 Edytowane 3 Marca 2015 przez krzysiek1606 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #642 Napisano 12 Marca 2015 E39 184KM/390NM @ 255KM/520NM -turbo X5 218KM -wydech 3" -wtryski X5 204KM -remont calosci -nowa pompa oleju -sprzeglo kevlar -pompa CR II gen -Map seria 250kpa -CR sens seria 1500bar -wynik na 1.5b w lekkim dymie -IC seria -soft DArek Po wymianie czujnika cisnienia na 1800bar i map sens na 300kpa + IC bedzie zlamane 300, teraz dalby rade 270 zrobic ale niestety dym bylby ogromny. - - - - - aktualizacja - - - - - Turan BXE total seria 260 tys. realnego przebiegu. Soft Darka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #643 Napisano 14 Marca 2015 Witam Jeśli możecie to proszę o ocenę wykresu. Passat b6 1.9 BLS. Chciałem max NM niżej ale tuner oznajmi mi że w BLS są inny wałek rozrządu i nie ma takiej możliwości ponieważ zawory otwierają się w mniejszym stopniu jak w innych 1.9 105km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #644 Napisano 14 Marca 2015 Oczywiście że da się niżej, bo fakt faktem do 1800obr jest kompletna seria. Z drugiej strony taki przebieg krzywej oznacza że sprzęgło nie będzie narażone na zbyt szybkie zużycie. Co do wałka rozrządu, nie ma niczego takiego jak mniejszy stopień otwarcia zaworów. Wałki w 1.9PD BLS możesz zamienić równie dobrze ze starymi AVF/AWX, wszystkie z 1.9TDI PD są takie same i są zamienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #645 Napisano 14 Marca 2015 Trochę się zagłębiłem w tajniki wałka w bls. Chyba coś w tym jest, że jest inny wałek. Sama cena wałka do bls jest 2x wyższa niż np do bxe. Wałek jest inny podobno ze względu na filtr DPF, który z innymi wałkami będzie się zapychał. W moim pasu DPF jest usunięty fizycznie i w kompie. Czy mogę bez większych kłopotów p&P wstawić wałek od bxe? Sprzęgło mam już na jednomasie G60. Robił ktoś może softa do bls z lepszym dołem? Zależało mi na lepszym dole a wyszło tak jak wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #646 Napisano 14 Marca 2015 Adam faktycznie, BLS i BMM mają inny wałek i inne fazy (ale tylko fazy a nie wysokości krzywek). Ale jeżeli teraz masz usunięty DPF to nie ma powodów do tego by nie zastosować zamiast ori 038109101AH wałka o numerze 038109101R. Odnośnie softu do BLS z lepszym dołem, masz wykres robionego przeze mnie na poprzedniej stronie : http://forum.vw-passat.pl/threads/43807-Wykresy-z-hamowni-do-oceny?p=2208919&viewfull=1#post2208919 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #647 Napisano 14 Marca 2015 Daron faktycznie dół faktycznie znacznie lepszy Czyli to co mówi tuner co robił mi paska i zarzekał się, że się nie da zrobić max nm niżej mówił bzdury Czy podmiana wałka poprawi NM w dolnym zakresie? Czy olać sprawę bo to i tak nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #648 Napisano 15 Marca 2015 Jak widać nie potrzeba zmiany wałka w BLS aby zrobić mocniejszy dół. Zmiana wałka powinna pomóc, ale koszta będą niewspółmierne do przyrostu - przyrost na niskich obrotach powinieneś mieć w cenie programu. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #649 Napisano 15 Marca 2015 Czyli to co mówi tuner co robił mi paska i zarzekał się, że się nie da zrobić max nm niżej mówił bzdury A tam od razu bzdury każdy ma swoją "szkołę" i nie każdy jest alfą i omegą. To, że ktoś zajmuje się chiptuningiem nie czyni go bogiem softów, doświadczenie i wiedzę widać na rolkach w logach i własnym odczuciu. Czy podmiana wałka poprawi NM w dolnym zakresie? Czy olać sprawę bo to i tak nic nie da W jakie moce celujesz, że tak pytasz bo jeśli w taką jak już masz tylko oczekujesz lepszego niuta z dołu to szkoda się pchać w koszty. Po prostu trzeba poprawić soft. Z resztą masz wykres BLS-a wyżej, osobiście nim jeździłem i ciągnie całkiem znośnie, a co do Nm to i tak Darek musiał zdjąć mu z dołu bo dwumas się odzywał, a jak Ty masz jednomas to można poszaleć bardziej niż na powyższym wykresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #650 Napisano 15 Marca 2015 Moc jest ok tylko z dołu ta seria mnie denerwuje. Więc będzie trzeba dozbierać kasę na dostrojenie softu. Już na drugą modyfikację to żona powie abym się puknął w głowę. Będzie trzeba ruszyć zaskórniaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #651 Napisano 15 Marca 2015 Ile kosztował pierwszy mod?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #652 Napisano 17 Marca 2015 Witam, teraz krekta, tylko, chyba, że pojedziesz zupełnie gdzie indziej? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #653 Napisano 17 Marca 2015 Za moda zapłaciłem 700zł. Będę musiał wlecieć do innego tunera myślę o tuneup Gdańsk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #654 Napisano 22 Marca 2015 Leon 1.9 TDI ARL 4x4 - seria tylko 148KM/280NM -turbo GT17/20 -soft Daron - slabe pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #655 Napisano 23 Marca 2015 Mały update do postu powyżej : Tak wygląda przyrost w porównaniu do seryjnego softu +100NM w zakresie 1900-3200obr oczywiście wszystko smoke free Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #656 Napisano 26 Marca 2015 (edytowane) juz w watku na temat AHU to wkleilem ale znalazlem tutaj temat wiec wklejam tez Ogolnie moj Pastuch to fabrycznie AHU Na poczarek wywalilem kata W zeszlym roku wlozylem jemu 216tki i bylem zadowolony W tym czas przyszedl na mape silnika wiec pojechalem do chlopakow do Inowroclawia i wyplulo to: 120 KM 3985 rpm 267,8 Nm 2013 rpm po 136 KM 3904 rpm 308,0 Nm 2078 rpm icek wprawdzie jeszcze fabryczny (chlopaki powiedzieli ze grzeje) ale kupiony jest juz FMIC i bedzie montowany w krotkim czasie (kupiony juz jest ale jeszcze weze jakies musze zalatwic):cisza co na to szanowna profesóro forum ?:aniolek Edytowane 26 Marca 2015 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #657 Napisano 27 Marca 2015 przed virusem już Ci ładnie pojechał:ok Wykres ładny... za kierownica tez pewnie czuć różnicę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #658 Napisano 28 Marca 2015 no jasne ze czuc :dance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #659 Napisano 29 Marca 2015 turbo gtb2060vklr fmic map 4b wtryski 310 pompa hybryda 10/11 wydech 2.5cala na jednym tlumiku walek 38e https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10647203_809027432508552_9116628081419607569_n.jpg?oh=23badba1079f0e05f9aa1e71a6669242&oe=55A5FF07 w planach jest jeszcze pompa paliwa z koszem z pd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #660 Napisano 29 Marca 2015 dobry wynik ? (prawie jak dobry diesel!) silnik EJ257 (2.5L) pełny FMIC wtryski ID 725 Pompa DW65c Wydech 3" na dwóch tłumikach Wałki seria Turbo TD06-20G SL2 (Kinugawa made in taiwan) strojony przez telefon (dosłownie), moc/moment mierzone na kołach.... smoke free (prawie, za to zieje ogniem przy flat foot shiftach) Spalanie w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach