Skocz do zawartości
PiotrekVW

System antykorozyjny - allegro - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem szczesliwym posiadaczem passata b4 , jak wiadomo sa one lubiane przez rdze i niestety moj furak ma oznaki rdzy. Przegladajac allegro znalazlem cos takiego : http://www.allegro.pl/item527822640_esa_system_antykorozyjny_zabezpiecz_swoje_auto.html

 

Wiem ze takie rozwiazania sa np. przy pojemnikach wkopywanych w ziemie itd Co myslicie o takim wynalazku ? Czy pobor pradu 12 mA jest duzy podczas dzialania 24h/7dni w tygodniu ?dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak samo dobry jak te magnetyzery itp, itd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mawia mój blacharz i lakiernik-jak nie oczyścisz do żywego i nie zabezpieczysz to nic nie pomoże ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiepski jestem z chemii...

niby młody i głupi ale w takie coś w życiu nie uwierzę, dopoki nie zobaczę na własne oczy, że to naprawdę działa...

ale jak widać na Passata potrzeba tylko jednego urządzenia, bez względu na rok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce reklamuje się wiele sposobów na ochronę przed rdzą. Jeszcze niedawno głośno było o tzw. ochronie katodowej. Do nadwozia podłączało się niewielkie urządzenie, które zmienia polaryzację metalu. Metoda ta, z powodzeniem stosowana w przypadku dużych konstrukcji stalowych (np. umieszczonych pod ziemią rur), nie zdaje egzaminu w autach, w których nadwozia pozostają pod stałym napięciem (układ elektryczny jest uziemiony poprzez karoserię). Mało skuteczne jest też zabezpieczanie podwozia za pomocą warstwy farby, kładzionej prosto na rdzę. Powłoka farby po zaschnięciu jest sztywna, podczas gdy całe nadwozie podczas jazdy pracuje. Wiele myjni ma w ofercie woskowanie podwozia, jednak jest to zabieg czysto kosmetyczny: wosk szybko zejdzie, nie trafi też w zagrożone korozją profile zamknięte.

 

i tyle w temacie, że już nie wpomnę o cenie ;] koszt tego urządzenia wynosie tyle ile prsedstawia moneta na 1-ym zdjęciu... Żal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahahaa ale sie obśmiałem ;] teraz pewnie wszystkie nowe audiki wyjezdzaja z fabryki z takim cudem, bo po co inaczej zabezpieczac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde, chyba zacznę wierzyć w mikołaja... nie mogłem się powstrzymać. tw182 audiki już pewnie to miały w latach 80-tych, przez to dobrze się trzymią, a ludzie myślą, że to ocynk. A tak szczerze, ludzie dajcie sobie spokój z czymś takim, a szczególnie jeśli kosztuje to 60-70zł (to akurat grosze w stosunku do konieczności lakierowania całego auta). PiotrekVW, jeśłi masz wypryski (tak jak prawie każdy passek B4) to żaden specyfik czy wynalazek nie pomoże tu, żadne urządzonko nie "wessie" rdzy i nie przywróci stanu auta z fabryki. Wizyta u blacharza/lakiernika załatwi sprawę (nowe wstawki w błotniki czy drzwi, troszkę szpachli, dobry lakiernik, który dobierze odcień lakieru i zacieniuje odpowiednio i będzie w porządku-wyjdzie drożej niż to badziewie z alledrogo, ale za to efekt bardzo dobry)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na technologii metalu (czy jak to tam się nazywało) na studiach uczyłem się o korozji, i to jest prawda, że statki lub inne konstrukcje metalowe zabezpiecza się anodami z metalu który bardziej koroduje niż konstrukcja. Działa to na tej zasadzie, ze ta anoda "przyciąga" rdzę do siebie - chroniąc w ten sposób konstrukcję. Po jakimś czasie odcina się ją i spawa nową. tylko tam nie było żadnej elektroniki ...

Co do urządzenia z aukcji to nie mam zielonego pojęcia czy to działa ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mielismy poloneza caro 1.4 i miał fabrycznie zamontowane takie cudo "rust evader" i fakt faktem, sprzedaliśmy go bez grama rdzy. Ale ciężko powiedzieć czy to przez to urządzonko czy po prostu efekt dbania o niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja to testuję na swoim starym bmw e30 którego rdza bardzo lubi, czytałem trochę na ten temat i myślę że to ma realne szanse działać.

 

Przeczytajcie doświadczenie kolegi !

 

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,376.45.html

Edytowane przez rogerm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takimi środkami można jedynie ukryc rdze na jakis czas,ale potem problem znowu się pojawi. Najlepiej byłoby podjechac do lakiernika i zrobic to profesjonalnie. zapraszam rownież na moją stronę http://www.mechanic.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego rdza, została usunięta i auto zostało dobrze zabezpieczone i odrestaurowane ale nie łudź się że bez ocynku blacha nawet dobrze zrobiona i zabezpieczona na naszych drogach wytrzyma 2-3 lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności